Uzun bi süre dans ettik.. Ne kadar süre geçti farkında değildim.. Ama sanki oda değildi.. Yada ben öyle hissetmek istedim.. (( Alya toparla kendini artık eridin mi kızım be ne bu gevşeklik)) diyerek bana kızan iç sesim haklıydı.. Ne yapıyordum ben.. Biraz uzaklaştım ve boynundaki ellerimi kollarına indirip kenetlenen gözlerimizi ayırdım... Bizim kızlara bakındım.. onlar çoktan masaya oturmuş bizi izliyorlardı.. "Artık otursak mı?" diye sorduğum da "Adın ne" diyerek karşı bi soru sordu.. " Senin adın ne?" Diye cevap vermeden karşı bi soru sordum "Önce ben sordum" deyip gülümsedi.. "İlk önce ben otursak mi diye sormuştum" deyip saçma bir soru daha yönelttim. "Bence böyle gayet iyiyiz" deyip gülümsemeye devam etti. "ALARA" dedim Evet evet Alara dedim ama neden dedim bende bilmiyorum yine kendimi savunmaya geçmiş gibi ona gerçek ismimi söylemek istemedim ama Alara da göbek adımdı gene de yalan söylemedim yani..
Nedense bi an şaşırdı acaba kızlar sesleniriken falan mı adımı duydu şimdi yalan diyecek diye dudağımı hafif ısırıp kafamı çevirdim. " Demek ALARA .. Memnun oldum ALARA bende EMİR" dediğinde isim kısmını bastırarak söyleyince acaba oda mı gerçek ismini söylemedi die düşünmeden edemedim tabii..
Gözlerinin içine bakarak "Memnun oldum EMiR" deyip kollarımı indirdim gözlerine son kez bakıp kafamı çevirdim ve masaya doğru yürümeye başladım. Arkamdan gelip gelmiyor mu deyip bakmadım. Ama geldiğini burnumdan gitmeyen kokusundan anlamıştım. Masaya geldiğinmizde Yelda hala bana sırıtarak bakmaya devam ediyordu. Ona göz devirip yanına oturdum. "Ne dedi" deyip kulağıma fısıldadı. Bende naletim ki "Bu gece boşmusun diye sordu" deyip kulağına aynı şekilde sırıtarak fısıldadım.. "Yok artık Alya.. Adama bak fazla hızlı.. Cidden sen bu akşam bakireliğine veda edeceksin.. Eee sen ne dedin hadi hemen çıkıp gidin bari bekletme adamı" dediğinde " Ya saçmalama Yelda saçmalamayı kes adımı sordu yalan söyledim Alara dedim çaktırma" dediğimde yine sırıtarak Eda ve Melis'e seslendi "Kızlar hadi Alara sende gelinde bi lavaboya gidelim" deyip kızların şaşkın bakışları arasında lavaboya sürükledik...
Kızlar tabi anlamadı Alara ne alaka diye lavaboya gelince Eda ve Melis Yelda ya bakıp "Ne Alara'sı kızım sarhoş mu oldun sen? Ne diyosun" deyince bana döndü Yelda "Kızlar bana kızmayın Evet biraz içtim ama kafam gayet yerinde adının Alara olduğunu söyleyen de Alya ben değilim" deyip topu bana attı "Alya" deyip bana baktıklarında "Ya napim bi anda adımı sorunca canım Alara demek istedi kendi ismimi söylemek istemedim çünkü kararımı verdim bu gece bu adam ile birlikte olacağım" dediğimde hepsi birden hem şaşkın hem kızgın bakışlarını gözlerime ilettiler. Evet niye kızdı şimdi bunlar.. Ben ne dedim ki?.. Evet ben ne dedim? Ne dedim ki ben ... Yok artık bunu demiş olamam ben onunla mi olucam dedim ya ben içmedim ki neden böyle saçma şeyler söylüyorum "Hayır" dedi Eda "Saçmalama be kızım" dedi Melis. Yelda yorum yapmadı. Ağzı açık bi şekilde sadece bana bakmaya devam etti..
"Hadi bu kadar eğlence yeter eve gidiyoruz" dedi Eda. " Bencede yeter hadi eve geçelim Alya'nın soğuk bir duşa ihtiyacı var " dedi Melis . Yelda ise bana bakarak sonunda konuştu "Alya saçmalama hadi eve gidiyoruz " deyip beni çekiştirmeye başlayınca bende neler olduğunu idrak edebildim evet bir iddiaya girdim zamanında büyük bir laf ettim Yelda nin azina laf verdim ve bu gece bu iş olucak kararlılıyım inatçıyım onlar daha çok üzerime gelmeye başlayınca da bardak tamamen taşmıştı.. "Kızlar bu kadar yeter ben kararımı verdim lütfen saygı duyun" deyip lavabodan çıkıp içerideki masamıza doğru yürümeye başladım..
Onlar arkamdan söylenen söylene gelmeye başladıklarında Yelda masaya vardığı gibi "Evet beyler muhabbetiniz için teşekkür ederiz ama geç oldu biz artık kalkalım" deyip bana sırıttı. Bu kız cidden beni deniyor ah canim ya Kıyamam ama yok öyle yağma ben korkak bir insan değilim Hayır hayır gaza gelmedim tamamen inadıma. . Sarışın olan çocuk Yelda ya cevap olarak "Olmaz daha yeni tanıştık biraz daha durun lütfen" dediğinde "Bu gecelik bu kadar yeter belki yine karşılaşırız" deyip cevapladı Yelda.. Melis' e ve Eda ya baktığımda numaralarını vermeye çalışan diğer ikisini söylemek istemiyorum. Yelda ise ilgilendiği o sarışın çocuktansa kızgın bakışlar ile bana bakıyordu. Ben masaya geldiğimizden beri hiç konusmadim ama bana bakan Emir'e artık bir bakmam lazımdı..
Oda şaşkın ve durgun bi şekilde ne desem diye düşüncelere dalmış gibiydi. Yelda koluma tutup "Hadi Alaracım gidelim" dediğinde kolumu çektip Yelda ya gülümseyerek Emir e dönüp baktığımda yanına gidip etraftaki seslerden dolayı kulağına eğilip konuştum "Burası bana biraz gürültülü gelmeye başladı.. Daha sakin bi yere mi gitsek sen ve ben" deyip sorduğumda .. Emir şaşkın bakışlar altında önce masadaki arkadaşlarına baktı sonra bizim kızlara baktı o bu şekilde bakınca kendime nasıl kızdım anlatamam Ne yaptım ben.. Cidden saçmaladım... Ben böyle bir kız değilim ki.. Emir benim hakkımda kim bilir neler düşünüyor şimdi hadi çık bakalım işin içinden ...
Emir bana dönüp gülümseyerek "Tabiki neden olmasın" dediğinde ben alt dudağımı dişlemek ile meşguldüm.. Nasıl yani şimdi gidiyormuyuz o ve ben nereye gidiyoruz ..
Evet nasıl gidiyor bakalım en kisa surede devamı gelicek bekleyin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNAT UĞRUNA
RomanceNe olduysa 25 yaş doğum günü partimde arkadaşım Yelda'nın beni gaza getirmesi ile başladı.. Neymiş efendim kaç yaşına gelmişim hala bir sevgilim yokmuş, elime erkek eli değmemiş, ben kimseyi beğenmiyor muşum , beni kim beğensin miş (ki ben bence güz...