"Bu arada bu kıyafet sana daha çok yakışmış" dedi ve göz kırpıp yanımdan ayrıldı. Bu ne şimdi ama ya off sanırım bi kez daha bayılacağım.. Emir nerden çıktın yine karşıma yaa ben seni unutmaya çalışıyorum sen burnumda bitiyorsun.. iltifat mı ettin onu da anlamadım ki .. Hele o göz ķırpman bitirdi beni bana da günah be adamm. ..
Kendimle çelişki içinde düşünüp dururken yanıma orta yaşlarda elinde tekerlekli sandalye ile yardımcı personel geldi..
"Alya Kahraman siz misiniz"
"Evet benim.."
"Sizi röntgen çekimi için almaya geldim. tekerlekli sandalye ile birlikte gidelim.. Yardımcı olayım ben size elimden destek alabilirsiniz"
"Teşekkür ederim Ahmet abi sağol" ismini yaka kartından okuduğum için söylemek istedim.İnsanlara her zaman yakın olmaktan ve pozitif davranmaktan hoşlanırım. Tabi bu kişisine göre de değişebilir. Bende sağlık kuruluşunda çalışıyorum. Benimde çevremde iyi anlaştıklarımda var anlaşamadıklarım da.
Kin güdemem, kolay nefret edemem ama inat bi yapım olduğu içinde kolay kolay alttan almam.. Doğru bildiğim den beni kimse şaştıramaz... Hele işin içine haksızlık girerse işte o zaman benden korkmalılar..
Güzel olmam da işimi zorlaştırmıyor değil tabi.. Fesat insan o kadar çok ki etrafımızda başıma ne geliyorsa kem gözlerden ve fesat yapılı insanlardan geliyor. Benimle uğraşmaya bayılıyorlar da diye bilirim..
Tekerlekli sandalyeye binmiş hastane koridorunda röntgen ünitesine doğru Ahmet abi sayesinde etrafa bakına bakına giderken bi yandan Emir şuan nerde acaba diye düşünmeden edemedim..
Dayanamayıp Ahmet abiye sorular sormaya başladım..
"Ahmet abi ne zamandır burda çalışıyorsun"
"Bi kaç sene olucak"
"Peki Dr Emir bey ne zamandır burda"
"Ben ilk geldiğimde yoktu .. Sonradan geldi 2 sene ya olmuştur yada yeni olacaktır "
"Peki sizce nasıl biri Emir bey, yani şey hekimliği açısından" benim bu soruyu sormamla Ahmet abi bıyık altından gülmeye başladı.. Tabi benimde moralim bozuldu niye güldü ki şimdi...
"Ahmet abi neden güldün? Komik bişi mi sordum?" dedim tebessüm ederek
"Yok Alya kızım yanlış anlama ama bu soruyu bana İlk soran sen değilsin de "
"Ne? Nasıl yani kim sordu ki"
"Dr Emir beyi gören genç kızların geneli sorar.. Nasıl biri? Evli mi? Sevgilisi varmı gibi ve kendisinin numarasını isteyip vereyim diye dil döken bile var"
"Yok artık yaa.. Nasıl yani sen veriyor musun peki numarasını"
"Sende mi istiyorsun yoksa"
"Neyi"
"Numarasını"
"Yok Ahmet abi. Sen beni yanlış anladın. Napim ben onun numarasını ben de uzun zamandır sağlık sektöründeyim.. Bu hastaneye de gelip giderim de denk gelmedik hiç kendisi ile tabi acil e pek gelmiyorum genelde katlarda oluyor işim, görmemem bilmemem de normal öyle yani meraktan sormuştum" o an aslında sinirden ellerim titriyordu. Kim neden numarasını istiyor ki Emir in.. peki Emir arayan ile ne konuşuyor yoksa.. ya sevgilisi var mı peki evli mi bunları bende bilmiyorum ki şimdi soramam da Ahmet abiye.. banane yaa banane...."Kızım ben böyle şeyleri sevmem zaten numarasıda bende yok olsa da dr bey hiç hoşlanmaz böyle şeylerden kolay kolay kimse ile böyle diyologlara girmez yani bilemem tabi de ben denk gelmedim. Bu arada kendisi acil hekimi değil. Branşı bu değil yani.. Bu akşam acilde nöbeti olan hekim ufak bi kaza geçirdi de Emir bey onun yerine destek için nöbet e geldi sağolsun çok düşünceli bi hekimdir"
"Hadi ya kötü bi şeyi yoktur insallah"
"Yok çok Şükür de işte görünmez kaza"
"Anladım Ahmet abi.. Emir bey'in branşı ne peki "
"Alya Kahraman dimi" diyen genç kız konuşmanın ortasına atlayınca Ahmet abide bende kıza döndük..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNAT UĞRUNA
RomanceNe olduysa 25 yaş doğum günü partimde arkadaşım Yelda'nın beni gaza getirmesi ile başladı.. Neymiş efendim kaç yaşına gelmişim hala bir sevgilim yokmuş, elime erkek eli değmemiş, ben kimseyi beğenmiyor muşum , beni kim beğensin miş (ki ben bence güz...