Sınıfa gittim ve yerime oturup bizimkilerle konuşmaya başladım. Biz böyle havadan Sudan konuşurken kapıdan girenleri görünce şok oldum. Bunlar o taş varlıklardı. Bi dakika onlar bu sınıftalar mıydı? Benim Niye haberim yok demiyicem çünkü okula geldiğimden beri fırsat buldukca uyuyorum. Neyse konumuz o değil zaten.
Çocuk da bana baktı ve sırıtıp yerine oturdu. Şeytan diyo git bi kafa göm orda ölsün. Ben böyle kendi kendime düşünürken içeri hoca girdi. Hasiktir ya ders bütün öğrencilerin en SEVDIGI ders matematik. Hoca kimseyle göz teması dahi kurmadan tahtaya geçip örnek yazmaya başladı. "Lan hocayı 5dk içinde Sinir edene benden temizinden 20 kağıt" bunu diyen tabi ki mert'di. Bu fırsat kaçmaz diyip lafa atladım "Ooo temiz iş ben varım." Hemen tahtaya dönüp el kaldırdım. "hocam" hoca ve tahtada soruyu çözen çocukta bana baktı.
"ben Anlamadım" dedim. Hoca tekrar anlatmaya başladı. Anlatmayı bitirince ben tekrar "hocam ben yine Anlamadım" dedim. Hoca yine anlatmaya başladı sınıf Yavaş yavaş fark etmeye başladı ne yaptığımı. Hoca anlatmayı bitirince ben "hocam kızmayın ama ben yine anlamadım" dedim utanmış gibi hoca da yavaş yavaş sinirlenmeye başlamıştı. Sınıftakiler ise gülmemek için kıvranmaya başladılar. "Cık ben yine Anlamadım" hoca Artık dayanamadı "tamam kızım bir dahaki ders anlatırım ben sana bakiyim Aaa zile de az kalmış yarım kalmasın anlatmam. Çocuklar zil çalana kadar sebestsiniz" Tabi ki yalan söylüyo Daha dersin bitmesine 25dk var. Ben dakikasında merte dönüp elimi uzattım." Dökül." Mert elime 20lirayı Verdi ve böylece yine karlı çıkan ben olmuş oldum. Bizim Grup konuşup gülerken pardon anırırken sol taraftan bi ses geldi "Pardon ama sessiz olurmusunuz malum başkaları da var burda" dedi. Bu o kantinde ki çocuğun arkadaşlarındandı. Ben karşımda oturan cenke baktım aynı ands piç gülüşü yapıp onlara döndük ve "Hayııır" dedik ve aynı anda mal mal hareketler hapmaya başladık ta ki emre kafamıza vurana kadar. Öğretmende dahil Herkes bize umutsuz vakamışız gibi bakıyo.
"gençler sizin müko kankanızın muhteşem bi fikri var" dedim.Herkes bana odaklandı. "yine ne bok yiyicen lan." erhan bunu diyince yüzümde yaramaz bi tebessüm oldu "izleyip görün bebekler." Zil çalınca yerimden kalktım ve müdürün odasına gittim. Kapının önünde gelince sanki koşmuş gibi nefes alıp vermeye başladım ve yüzüme panik olmuş bi ifade yerleştirip odaya daldım. "hocam çabuk çabuk yetişin 11-B de kavga çıktı." Müdür telaşla sınıfa gitmeye başladı. Ben müdür gider gitmez sırıtmaya başladım ve kapıyı kilitleyip megafonun önünde geçtim. Telefonumda "lanet olsun bu hayat" şarkısını açtım ve megafonu çalıştırıp boğazımı temizleyip konuşmaya başladım
"bu şarkı benden kantindeki dünden razıya gelsin" dedim ve şarkıyı başlattım. Tabi Bende şarkıyla beraber söylüyodum. "Lanet olsun bu hayat Lanet olsun bu sevgi ben seni çok sevmiştim Sen neden bana böyle yaptın duvvv dıt duvvv dıt." Şarkı bitince dışardan kahkaha sesleri gelmeye baśladı. Müdürün odası zemin katta olduğu için bahcede camdan içerisi çok net gözůküyodu. Bütün bahce camın önünde toplanmış alkış yapıp ıstık çalıyolardı. Ben de Elimi göğsüme koyup 'eyvallah' anlamında eğildim. Tabi bütün bunlar olurken kapı zorlanıyodu. Bende ölůmümü sonraya ertelemeye çalışarak etrafıma baktım ama odada bi şey bulamayınca cams gittim ki bi de ne göriyim. Bizim kiler camın altına öğretmenler masasının örtüsünü açmış Beni bekliyolar. Aslında cam yere atlayabiliceğim yükseklikteydi ama belli ki bunlar durup dururken Aksyon yaratmak istiyolar. Madem o kadar istiyolar dedim ve camı açıp örtüye atladım. Yere iner inmez örtüyü topladık ve hocalara çaktırmadan sınıfa koşmaya başladık.
Sınıfın kapısı açtığımız an herkes bize Daha doğrusu bana gülmeye başladı. Tabi dünden razının grubunda dünden razı dışınde hepsi gülüyodu. Ama dünden razı Daha çok kaślarını çatmış sıçamamış iguana gibi bana bakıyodu. Bende ona õpücük atıp yerime geçtim ve uyumaya başladım. Kolumun hunharca dürtülmesi sonucu mecbur uyandım ve kolumu dürten ayıya yani egeye baktım. "ne vardı gülüm" ege bu dediğime göz devirdi ve "okul bitti mal kaldır kıçınıda eve gidelim" dedi. Şöyle bi etrafıma baktım da burda bizden başka kimse yoktu Bende çantmı toplayıp omuzuma taktım ve motoruma gittim. Motoro biner binmez bizimkilerle eve gittim.
Gençler öncelikle bölümün bu kadar kısa olma sebebi açıkcası kitabın bu kadar çok okunicağnı bilemiyodum o yüzden biraz kastım gibi bi şey oldu. Yani ben en fazla bi kişi okur diye düşünüyodum o yüzden rahat rahat aklıma gelen şeyleri yazıyodum ama Şimdi Daha çok Yazmadan önce 2-3 kez düşünmeye başladım ama rahat olun bu bi defalık olur yeni bölüm en kısa zaman da gayer uzun bi şekilde gelicek. Bu arada emre karakterine birini bulamadım o yüzden önerilerinizi yorumlara yazın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Lise
HumorBen Lara Özdemir annesi doğumu sırasında ölen, babası kitaplardaki ve filmlerdekinin aksine annesinin ölmesinde kendini suçlamaması için sürekli onu teselli eden her anında yanında olan bir kızım. Ben kitaplarda ve filmlerde gördüğünüz annesi ölünce...