Bölüm 7 "Yeni Eğelenceler"

2.1K 90 40
                                    

Nefes nefese bi şekilde hala koşmaya devam ediyorum. Evet o video ve fotoğraflardan sonra okula Daha doğrusu güneyin yanına koşmaya başladım. Okula tam giriş yapıyodum ki Beni görmeye başliyan herkes bana bakarak fısıldaşıyodu. Tabi ki ben hiç birini siklemedim. Bizimkiler Daha yolun yarısına bile gelmemişlerdir. Açıkcası ben onlardan birinin yerinde olsam Bende koşmam. Sonuçta sadece 1 ya da 2 video onlarla ilgili. Onlarda zaten öyle rezil etmelik videolar değil.

Ben tam okula giriş yapmak üzereyken biri omuzuma gülle attı adeta. Ben tabiri caize yere kafa attım. Tam arkamı dönmüş çarpan kişiyi sövücekken o daha ben arkamı dönmeden yanımdan koşarak gitti. Ben başımı tutarken önüme bi el uzandı. Başımı kaldırınca tane takım elbiseli bir adet meteor gördüm. Uzattığı Eli görüp ayağa kalktım. Üstümü silerken aynı anda da o meteorla- her ne kadar korksamda-konuşuyodum. "protein tozu mu kullanıyosun?" çocuk ilk bi şaşırsada soğukca cevap verdi."hayır" "ha hepsi benim diyosun yani" çocuk bu dediğimle belli etmemeye çalışarak hafif tebessim etti. "yani" "tamam o zaman yardım için eywallah karşim" çocuk ona kardeşim dememe şaşırmış olucakki yüzünü bi anda çok sert bi hâl aldı. Ben de çok tınlamadım ve okula girip hızla sınıfa çıkmaya başladım.

Sınıfa girer girmez sırada oturmuş hüzünlü hüzünlü telefonuna bakan bir adet güney ve telefona bakıp gülüşen bi kaç tane piç gördüm. Çok sessiz bi şekilde arkalarına geçip ne yaptıklarına baktım. Hmm tam tahmin ettiğim gibi bizim videolara bakıyolardı. Ben Hemen arkalarına geçip bora ve bartunun ensenelerine birer tane tokat yapıştırdım. Diğerlerine de aynılarını yaptıkdan sonra hızla telefonu alıp kızlar tuvaletine kaçtım. Ben bütün bunları yaparken hiç Biri bi tepki vermemişti çünkü ne yaptığımı anlayamadılar büyük ihtimal.

     Bi anda kızlar tuvaletinin kapısının arkasından boranın sesi duyuldu. "Lara canım benim neden telefonumu aldın canım . Ha geri verirmisin acaba" demek telefon onundu. Lafı biter bitmez direk "hayır" dedim. Kapının arkasından diğerlerinin kahkası yükseldi. Tam o sırada dışarda erhanın sesi duyuldu "noluyo burda" tabikide ona cevap veren Çağatay oldu "bak Şimdi biz telefondan güney ve Laranın videosunu izleyip gülerken bi anda lara arkamızdan çıkıp bize girdi ve telefonu alıp buraya geldi" dediği zaman bizimkilerde diğerleriyle birlikte kahkaha atmaya başladılar. Onlar bunu konuşurken ben boranın galerisini karıştırıyodum. Oh oh ifşalar havada uçuşuyo. Hepsini tel tel instagram hesabında paylaştım. Sonrada ayarlar kısmına girip şifresini "Buda sana ders olsun316293"yaptım. Öncekini nerden biliyorum derseniz.

Dün gece

Ben sallana sallana yürürken aklıma videolar ve fotoğraflar geldi. Ben bi anda kahkaha atmaya baślayınca Herkes kahkaha atmaya başladı. İşte sarhoşluğun en çok bu yanını seviyorum. Biri gelip üstüne sıçsa bile gülüyosun. Herkes kahkaha atarken ben telefonunda bi şeylerle uğraşan boranın yanına gittim. "lan bizim fotoğraf ve videoları instagrama koydun mu." "Uf şifremi hatırlmıyorum hatırlasam canıma minnet." Bi anda durdu ve hızla şifre kutusuna bi şey yazmaya başladı. Hesabı açılır açılmaz "tabi ya pipetciçocuk2413dü Neyse hatırladım ya boşver"

Ben kahkaha attım ve "Senin şifrene sokiyim."diyip diğerlerinin yanına Geri döndüm.

Son

Ne kadar salakca gelmişse Artık bana hala unutamamışım. Şifresini değiştirip hesapdan çıkış yaptım ve tuvaletten çıktım. Telefonu boraya uzatır uzatmaz diğerlerine döndüm"bu ara instagramı Daha bi sevmeye başladım" gözde kırpınca hepsi direk telefonlara yapıştı bense arkamı dönmüş gidiyodum. bi kaç saniye sonra arkadan bizimkilerin kahkahası ve boranın adımı anırma sesi geldi. her halde fotoğrafları silmek için instagrama gircekti ki şifreyi gördü."ay sen ne kadar zekisin öyle ya sanki başkasının telefonundan giremem" dediği zaman onun görmiyeceğini bilsemde sırıttım.Zaten ben sınıfa girip sıraya yayılana kadar zilde çalmıştı.

******************* Selim'den (okuyun öğrenin)

Sinirle nereye gittiğimi bilmeden ilerlemeye başladım. Ben kendimi tanıtiyim en iyisi. Ben selim 17 yaşımdayım ama babam ve sikik işleri yüzünden gençliğimi yaşiyamıyorum. Karademir holding işleriyle uğraşmaktan hayatı yaşayamıyorum. Eğer okuyup okumadığımı sorarsanız tabiki okuyorum ama gittiğim okulu pek sevdiğim söylenemez. Ben böyle sinirli sinirli dururken yanımdan bi kız geçti koşarak sonrada bi tane erkek. Başta tınlamadım ta ki çocuk kıza omuz atarak kızı yere düşürünceye kadar. Kızın yanına gittim ve kalkması için elimi uzattım o da elimi tutarak kalktı. Tabi bu sırada yüzüme bakmıyodu. Neden diye sormiyicam çünkü kabul ediyorum çok sert bakıyorum.

Üstünü silkelerken bana da sorular sormaya başladı. "protein tozu mu kullanıyosun?" sorduğu soruyla başta bi kaldım. Hmmm nasıl desem bu çok şey bi soruydu. Her kızın yüzüme bakıpta soramiyicağı. "hayır" bu sefer kızın suratı anlayamadığım bi ifade aldı."ha hepsi benim diyosun yani" yüzümde hafif bi tebessümün oluşmasına engel olamadım. Garip bi kızdı. Her ne kadar belli etmemeye çalışsamda güldüğümü gördüğünün farkındayım ama napiyim tutamıyorum kendimi. "yani" "tamam o zaman yardım için eywallah kardeşim" dediği an gülüşüm yüzümde dondu. Kardeşim mi?. Kız okula girdiği zaman okulun adına baktım. 'Karabil Lisesi' yüzümde istemsizce bi sırıtma oldu. Hemen telefonu aldım ve muratı aradım.

      Murat benim en yakın arkadaşlarımdan biri. Tabi şanslı piç şimdi okula gidiyodur. Biliyorum şuan 'ne yani okula gittiği için mi şanslı yani.' diyosunuz ama sadece haftada bi kez okula gidebilen biri olarak inanın bana okula gitmek çok iyi ve güzel bi şey. (yazarken allah çarpıcak diye korktum.) Murat açar açmaz konuştum "hemen müdürün yanına gidip kaydımızı karabil lisesine aldır." murat bi süre ses vermedi. E tabi şaşırdı tabi çocuk. En son kendine geldiğinde tek dediği şey "orası neresi amk" oldu. Çok kibar değil mi ama?? "güzel bi lise. Artık haftanın her günü okula gelmek için bi sebebim var. Bu yıl çok eylenicez" dedim ve telefonu yüzüne kapattım. Ne yani biliyorum sadece bi kes gördüğüm biri için okul değiştirmek çok saçma ama inanın yerimde siz olsanız sizde aynısını yapardınız. Zaten o okulu sevmiyodum iyi oldu ya bu okul işi. Ben sırıta sırıta şirkete gitmeye başladım. Babamla ciddi bi konuşma yapmam gerek.

SELİM:

SELİM:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yeni LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin