Şuan dersteyiz ve bora deminden beri bana kendince sikici olan ama aslında sıçamamış iguananın bakışına benzeyen bi şekilde bakıyo. Yok kardeşim ben Artık dayanamıyorum. Hızla bi kağıda 'arkadaşına bi şey de bana sıçamamış iguana gibi bakmayı kessin yoksa ben kendi yollarımla keserim!' Yazıp uçak yaptım ve hocaya çaktırmadan güneye attım. Tab2 tam isabet. Uçak güneyin kafasına geldi ordan da sıraya düştü. Gûney kaşlarını çatmış gözleriyle sınıfı tarıyodu kimin attığını anlamak için.
Gözleri beni bulduğunda ona el salladım ve elimle kağıdı gösterip dudağımı oynatarak 'Oku' dedim. Çatılan kaşları Beni görünce eski halini aldı ve göz devirerek kağıdı açtı. Kağıdı okuyunca gülmeye başladyıp bakışlarını boraya çevirdi. Haklıydım abi çocuk gerçekten sıçamamış iguana gibi bana bakıyo. Güneyde bunu Fark etti ki Daha çok gülmeye başladı.
Güney arkadan borayı dürttü ve bi şeyler söyledi. Boranın yüzü güneyin dediği şeyle eski haline döndü ve şaşkınca bana döndü. Bende demin boranın bana attığı bakışların aynısını ona atmaya başladım. Oysa sadece önünde dönmekle yetindi.
10dk sonra zil çaldı. Biz yine sınıfta geyik yapmaya devam ederken yanımıza güneyler geldi. "ee nörüyonuz gençler" bunu soran bartuydu. "öyle her zamanki salak salak şeyler." diye ona cevap verdi. Güneylerde sıraya yerleşince sohbete devam ettik. "abi o değilde Sizde bülent ersoy ölünce götüne kimin pamuk tıkıyicağını hiç düşünmüyor musunuz." Herkes bi süre düşündüten sonra cevap veren çağatay oldu. "bilmem her halde eşi tıkar" "oha o.... Kadının eşi mi var??." Cenkin bu sorusuyla Ege Hemen lafa atladı."tabi mal. Abi onun eşi gay ki." Ege bunu nerden biliyo diye sorarsanız eğer çocuk işsiz. Sıkıldıkca bunları araştırıyo. Ben araya girerek "ya onu bunu bırakında ben Daha çok o kadının regle olup olmadığını merak ediyorum."
"olum regle olmada ne zor iş Haa. Ablamın dediğine göre çok ağrılı oluyomuş."evet doğru okudunuz emrenin ablası var. Neden bize söylemedin derseniz çünkü siz hiç sormadınız. Emre bunu dediğinde ben yüzümü buruşturdum ve "hiç sorma amk ölüp ölüp diriliyom lan."
Bunu dediğimde bizim grub dışındakiler -ki bunlarda güneyler oluyo.- şaşkınca bana baktı. Ama ilk konuşan kıvanç olmuştu. Kıvanç demişken bu çocuk arkadaş edinmede berbat. Hiç bizle konuşmuyo. Konuşmuyo derken öyle nefret ediyo ya da trip atıyo gibi değil. Daha çok ne biliyim sanki bize alışmak,bağlanmak istemiyomuş gibi. "şey yanlış anlama ama sende bi kızsın ve kızların bu konularda çok hassas olduğunu duymuştum. Yani hatta konusu açılıncada yüzünün kızarması ve konuyu değiştirmeye çalışman gerekiyo." Bu dediğine bizimkiler anırırken ben sadece omuz silktim "aslında Bence o kadar da utanılıcak bi şey değil. Sonuçta ne olduğunu Sizde biliyosunuz bizde." Böyle bi açıklama beklemiyo olucaklar ki bi süre kaldılar. Zaten ne dediğimi anladıkları zamanda omuz silkip geçtiler. Biz de zaten konu konuyu açtı derken fak ettimde biz vaya koyu bi sohbete dalmışın.
Biz böylece sohbet muhabbet derken zil çaldı. Tabi biz başkanı siklemedik.(tabi bu siklememe olayı sizi yazarım diyip yazmasına kadar sürdü). Sınıfa hoca gelince devirdim kafayı uyudum zaten.
*************************
Koluma tecavüz eden kişi yüzünden uyanmak zorunda kaldım. Gözümü açar açmaz demin koluma tecavüz eden merte döndüm"eğer kolum hamile kalırsa bebeğin babası sensin." Mert bunu duyar duymaz gözleri kocaman açıldı ve Hemen kendini savunmaya geçti. "Kim bilir kolun kimlerle yatıp kalktı babası ben olduğum ne malum. DNA testi istiyorum." Bu dediğine hepimiz göz devirdik. "Hadi kalk uyiyan göt okul bitti." dedi ege. Şöyle bi sınıfa baktığımda harbiden bi bizim kaldığımızı gördûm. Ulan güneyler bile gitmiş lan. Ben çantamı alıp kalkınca eve gitmeye baśladık.
Eve gidince üstlerimizi değiştirdik ve mal mal takılmaya başladık. Ben instagramdan yakışıklı gördüğüm her çocuğa 'hepsi Senin mi?' Diye mesaj atarken diğerleride aynılarını kızlara yapıyolardı. Bi süre Daha böule takıldıktan sonra Herkes evlerine dağıldı. Bende eve gittim ve revirdale izliyerek uyuya kaldım.
***************
Hey hey sabahın 7sinde kalktım ve eve gidiyorum günüm Daha ne kadar güzel olabilirki. Ben hazırlandım ve kahvaltımı yapıp okula gitmeye başladım. Evet başlaDIM diyorum çünkü diğer şerefsizler erken uyanıp çoktan okula gitmiş. Ben böyle sinirli sinirli yürürken bi bedene çarpıp geriye sendeledim. Başımı kaldırıp Kim olduğuna baktığımda geçen gün Beni yerden kaldıran çocuk olduğunu gördüm. Şöyle bi süzdüm ve oha bu çocuk bizim okuldan mıydı.
"oha Sen bizim okuldan mıydın?" Çocuk hafif bi şekilde tebessüm etti ve elini uzatarak konuşmaya başladı."ben Selim ve eğer karabil lisesine gidiyosan evet aynı okuldayız. Daha doğrusu ben okula yeni geldim bu ilk gûnüm olucak." Bende ona elimi uzattım ve kısaca Lara diye kendimi tanıttım. Biz böyle hem yürüyüp hem sohbet ederken okula geldiğimizi fark ettim ve Hemen ona dönüp "kaça gidiyosun? Şuben ne?" Diye sorular sordum. "10 a gidiyorum ve şubem de B" diye cevapladı sorularımı. Ben mutluluk dansı olarak adlandırdığım mal mal hareketleri yaparken o ise sadece gülmekle yetindi."dur tahmin ediyim aynı sınıftayız." "Evet evet evet milyonlarca kez EVET." Diye bağırdım sanki evlenme teklifi almış gibi. O da bu halime güldü. Birlikte okula hatta sınıfa girdik.
Ben direk bizimkilerin yanına gittim ve onları selimle tanıştırdım. Başta biraz soğuk davransalarda bi süre sonra sanki selim bizim grupta çok eskiden beri varmış gibi anlaşmaya başladılar. Bi süre sonra Herkes bana dönüp 'sevdim bu ćocuğu' gibi kelimeler kullandıktan sonra sohbete kaldıkları yerden devam ettiler. Ve evet Selim Artık resim olarak bizden Biri.
Biliyorum çok geç geldi bölüm üstüne üstlük kısa da oldu ama sınav haftasındayïz ve nerdeyse haftaiçi hiç telefon oynamıyorum. O yüzden bi süre bõlümler geç gelicek ama rahat olun bi süre sonra bölüm atma konusunda taramalıya bağliyicam. Tekrar çok çok sori.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Lise
HumorBen Lara Özdemir annesi doğumu sırasında ölen, babası kitaplardaki ve filmlerdekinin aksine annesinin ölmesinde kendini suçlamaması için sürekli onu teselli eden her anında yanında olan bir kızım. Ben kitaplarda ve filmlerde gördüğünüz annesi ölünce...