Şuan karşımda murat,savaş ve barış oturuyo. (Hepinizin savaş ve barışı birlikte okuduğunuzu biliyorum.) Onları nerden tanıdığıma gelirsek eğer şahsen ben hepsiyle murat sayesinde tanıştım. Murat,kendisi eskiden gittiğim spor salonunda tanıştığım biri. Önceki yıla kadar kick boks yapıyodum. Tam olarak 7 yılda yaptım. Muratla 13 yaşımda yeni başladığım spor salolunda tanıştım. İlk başta çok yakındık o bana bazı hamleler ben ona bazı hamleler öğrete öğrete çok yakın bi dostluk bi kurmuştuk. Yanlış anlamayın mertlerle araları o kadar iyi değil. Kavgalı değiller sadece benim için mertlerin yeri ayrı muratın yeri ayrıydı. Bi süre sonra spot salonuna muratın arkadaşları da kayıt oldu yani savaş ve barış. Adları neden böyle derseniz eğer onlar ikiz. Allah için onlarla az çılgınlıklar yapmadık hatta bazen bu çılgınlıkları fazla abarttığımız bile oluyodu. Örneğin karakolluk olmak. Hemde bir defa da değil. Sürekli. Tabi aramızdaki bu dostluk sonsuza kadar sürmedi. Spora giderken hoca bize maç yaptırıyodu ve nerdeyse her defasında ben kazanıyodum. Murat yavaş yavaş beni yenemediği için hırs yapmaya başladı ve böyle böyle aramız açıldı. En sonda en büyük düşmanımla yatmasıyla da ilişkiyi iyice kestik. Bayadır onu görmemişim.
Başımı direk bizimkilere çevirdim ne kadar hiç konumasalarda daha önce görmüşlükleri vardı. Onlarda benim gibi şaşkın bi şekilde murata bakıyolardı. Selim Artık dayanamamış olucak ki konuşmaya başladı. "La noluyo amk. Siz muratı tanıyomusunuz." Muratın yüzünde bariz pişmanlık vardı. Diğerlerininde aynı şekilde. Ben hızlı ve sesli bi şekilde yerimden kalktım. "Siz ne konuşursunuz bilmem ama ben bu şahısla biraz Daha aynı ortamda kalırsam kafayı yiyicem." Ben bunu dedikten sonra bizimkiler ve güneyler Hemen ayaklandılar ve birlikte sınıfa gitmeye başladım.
Arkadan bartunun sesini duyabiliyodum "ne oldu Şimdi ben Anlamadım" "Knk ben sana sonra anlatırım Şimdi hiç sırası değil." Cenk bunu söylerken biz çoktan sınıfa gelmiştik. Herkes yelerine oturunca ben istem dışı bacağımı titretmeye başladım. Zil çaldıktan yaklaşık 3-4 dk sonra selimler geldi. Selim tam bana doğru geliyodu ki mert onu 'zamanı değil' diyerek Geri çevirdi. O da zaten çok ısrar etmedi. Derse Hoca girer girmez dersin kimya olduğunu anladım. Biraz kafamı dağıtmak için dersi dinlemeye çalıştım ama tabiki bu çabam sadece 45sn filan sürdü ve ben her zaman ki gibi kafamı sıraya gömüp uyumaya başladım.
*************
Saçlarımda hissettiğim baskıyla uyanmaya başladım. Biri saçımı okşuyodu. Bi dakika Biri benim saçımımı okşuyodu bi anda gözlerimi fal taşı gibi açarak sırada doğruldum ve karşımda saçımı okşiyan kişiye baktım. Selim mi?? "Çok güzelsin" acaba ben hala uykudamıyım. Elimle koluma bi cimcik attım. Hissettiğim acıyla rüya görmediğimi anladım ve hızla kendimi Geri çekip saçlarımı elimden kurtardım.
Bu hareketimle birlikte bana kızgınca bakmaya başladı. Bende ona bakmamak için gözlerimi hızlıca Sınıfın içinde gezdirdik. Sınıfta bizden başka kimse yoktu. Ben kaşlarımı çattım ve selime dönüp "diğerleri nerde" diye sordum. Bu sorumla o da kısa bi süre gözlerini sınıfta dolaştırdı sonrada hafif bi tebessüm edip bana cevap Verdi. "Ders beden eğitimi Herkes bahçede erhanlar hocaya senin iyi olmadığını söyleyince de Hoca uyumana izin Verdi." Ben anladığımı belirtmek için hafifce başımı salladım ve ayaklandım. "E hadi bizde gidelim." Biz birlikte koridorda yürürken ben tam selime "şey-" demiştim ki seliminde benimle aynı anda konuştuğunu Fark ettim. Selim bu duruma hafif bi kahkaha attı. "Hanımlar önden" o bunu diyince benim yüzümdede bi gülümseme belirdi.
"Madem öyle. Ben şey diyicektim muratla aramızda ki problemler. Mutlaka sana anlatmıştır. Bak bu muratla aramızda ki meselenin seninle aramı bozmasını istemiyorum. Aynı şeyler savaş ve barış içinde geçerli. Benim derdim muratla. Sizinle aram açılsın istemiyorum." Lafımı bitirince selim Hemen Beni onaylarmışcasına (bunu tam olarak yazmak için 5-6 kez silkip tekrar yazdım.) başını salladı. "Bende tam bundan bahsedicektim. Muratla aranızda ki şey... Anlayabiliyorum. Bu durumda ikinizinde Haklı ve haksız yönleri var. Sadece muratınkiler biraz Daha ağır basıyo o kadar. Neyse sizin aranızda ki meseleye ben karışamam. Sadece bu meselenin bizi etkilemesini istemiyorum." "Dediğim gibi seni ve beni bu konu hiç bir şekilde etkilemiyicek." Bu dediğimle yüzü sinirle kasıldı. İyide neden bu kadar sinirlendi ki Şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Lise
UmorismoBen Lara Özdemir annesi doğumu sırasında ölen, babası kitaplardaki ve filmlerdekinin aksine annesinin ölmesinde kendini suçlamaması için sürekli onu teselli eden her anında yanında olan bir kızım. Ben kitaplarda ve filmlerde gördüğünüz annesi ölünce...