10. BÖLÜM

7.8K 252 25
                                    

Afran

Kucağımda hareketsizce yatan kıza kaydı gözlerim, söylediklerimin arkasındaydım benimdi artık istemesemde bağırsamda kırıp döksemde...

Bize bakan korumaları görünce kan beynime sıçradı..

" Herkes binsin arabalara!"

Hikmete diğer arabaya geçmesini söyledikten sonra... Efra yi arabanın arka koltuğuna yatırıp bende hemen yerime geçip kontağı çevirmeden Alanı arayıp yarım saate geleceğimizi söyleyip cevap vermesine fırsat vermeden kapattım.

Gözlerim arka koltuğa ilişsede hemen kendimi toparlıyor yola tekrar odaklanıyordum.

Nasıl gitmişti benden habersiz , Ya o kapıdaki adamlar nasıl izin vermisti gecmesine bunları sonra düsünecek cezasınıda kesecektim ama sonra..

Elim arabanın yan koltuguna o telasla attığım telefonumu elime tekrar alıp , Hikmeti arayıp Efrayı bu hale getiren itleri kaldırmalarını birsey yapmadan beni beklemelerini söyleyip , tekrar yola odaklandım.

Hastanenin sokağına girince hızımı daha çok arttırıp hizla frenleyip arka kapiya yönelip bir yandanda 'Sedye!' Diye bağırırken Efrayı acile girdirmistim bile..

Acile girer girmez gözüme kestirdiğim en yakin yataga yatırıp. Bize dogru gelen doktorla bir iki adim geriledim.

Yatağın etrafina doktorun beyaz perdeyi cekmesiyle kan beynime sıçradı. Tam perdeyi açmaya yeltenmistim ki.

Omzuma dokunan elle kaskati kesilip arkamı döndüm.

'' Hastanin yakını siz misiniz ?"
Sadece başımla onayladım.

"Şu tarafa geçin lütfen yatış işlemleri yapılacak."

Kayıt işlemlerini yaptıktan hemen sonra , bir iki adımda acilin önündeki banka oturdum.
Ellerimle burun kemerimi sıkıp baş ağrımın daha katlanabilir olmasını sağlamaya çalıştım.

Açılan perde sesiyle başımı otarafa çevirip aniden ayaklanıp ellerini önlüğünün cebine koymuş doktorun yanına geldiğimde başıyla yanindaki hemşireyi onayladıktan sonra bana tamamen dönüp;

"Efra hanımın yakını sissiniz galiba , son zamanlarda kendine hic bakmamış , sıvısız ve gıdasız kalmış..Galiba..da

Başını eğip çenesini kaşıdı.

" De diyeceğini doktor !
Sabrım taşıyor adami dövmemek için kendimi zor tutuyordum.

"Efra hanımın şuan durumu iyi fakat psikolojik olarak çökmüş durumda eğer isterseniz sizi psikiyatri servisine yönlendirebilirim.

"Seninle işimiz kalmadığına göre , müsade senin doktor.

Karşımdaki adamın yavaşça kızaran suratına bakıp hiçbir şey olmamış gibi Efranin kaldığı odaya girecekken doktorun sesiyle yumrularımı sıkıp bu sefer mazeretin olsun yoksa elimden kimse alamaz seni doktor , deyip hızla arkamı döndüm.

"Bakın Afran bey hasta daha kendine gelmedi o yüzden prosedürler ğereği yanina girmeniz-

Bir adımda yanına gecip elimi omzunun üstüne kouup bana göre hafif ama onun yüz ifadesine göre hafif olmayan bir şekilde sıktım.

"Sen beni anlamdın heralde doktor giriyorum dedim senden izin istemedim.Şimdi hadi sen diğer hastalarına bak doktor."

Hızla Efra'nın kaldığı odaya doğtu yürüdüm kapıyı beklemeden açıp içeri girmemele yatakta bemebeyaz olmus morarmış dudaklarla yatan kızı buldu gözlerim.

EFRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin