Prenc la decisió de marxar de casa

99 10 1
                                    

Vivia amb els meus pares i amb el meu germà petit de vuit anys, desde que vaig decidir marxar la conexió que teniem entre nosaltres es va volatilitzar. Només ens teníem mútuament , la resta de la família va haver d'emigrar a altres països per soxistir durant l'època d'abundant sequera que estàvem patint desde feia anys. Quan era petit, vaig néixer en un part difícil , ja que amb els pocs recursos que teníem , les possibilitats que tenia una mare de sobreviure o el mateix nadó en un part, eren quasi escasses, per no dir impossibles. El metge que va assistir al meu naixement , em va salvar al vida, raó per la qual hem sento molt afortunat d'haver pogut repirar i observar amb els meus propis ulls el  món que m'envolta. Vaig néixer i créixer envoltat de molta fam. Als dotze anys , vaig decidir marxar de casa, per pròpia voluntat, per tal de madurar i no haver de dependre de ningú més que de mi mateix. Vaig prometre als pares i al meu germà que els enviaria diners o menjar O les dues coses . Vaig acomiadar-me de tots amb una gran i eterna abraçada i vaig iniciar la meva ruta cap a una vida més próspera, segura i millor. La meva ment es trobava oberta a nous mons per recórrer i conèixer. A partir d'aquell instant, va començar la meva nova vida.

Les cartes de la meva famíliaWhere stories live. Discover now