Vzbudila jsem se a byla jsem člověk, to mě až tak nepřekvapovalo, ale víc mě udivovalo to, že vedle mě není Markus, sedla jsem si z mokré trávy a z dàlky vidím, jak ke mně běží malý zrzavý kocourek. ,,Ahoj kamaráde, co tu děláš a kde si vzal tu myš? Tys ji chytil?" Vzala jsem mu z tlamy myš a odhodila ji, kocourek se na mě zamračil, já se lekla a odhodila ho. Kocourek se proměnil na Markuse a ležel na zemi, zvedla jsem ho a omluvila se. ,,Jo, jsem v pohodě, ale ta myš byla pro tebe." Usmál se a hladil si bolavá záda. ,,Moc díky, ublížil sis? Stejně co seš to za kočku, že dopadáš na záda?" Ptala jsem se když jsem mu bolavá záda masírovala. ,, Hodila si mě moc rychle a né do výšky, a nemáš zač!" Vysvětlil a já jí přestala masírovat. ,,V co jsme se to vlastně proměnili?" Zeptala jsem se a podívala se na oblohu. ,,Asi v draky, zkusíme to?" Zeptal se zase on a přišel ke kraji hory na které jsme se probudili. ,,Tak, myslel jsem že umřu jinak, ale pro zkoušku nic nedám!" Rozdýchal se, já zakroužila očima a skočila první, vzala jsem ho za ruku a spadnul se mnou. Během pádu jsme se na sebe dívali, vzali jsme se za ruce a začali počítat. ,,Raz, dva........tři!!!" V tu chvíli jsme se proměnili a vzlétly, byl to krásný a uvolňující pocit, od 7. Hodiny ráno do 7. Hodiny večer jsme létali po obloze a pak se vrátili. Byl překrásný západ slunce. Sedli jsme si spolu na pařez úplně vyřízení, před námi čnil ten krásný západ slunce. Oba dva jsme se na něj dívali, Markus se podíval na mě a já na něj, měla jsem rozpuštěné vlasy, které my klouzaly do obličeje, Markus se svou rukou pomalu přibližoval k mému obličeji a vlasy mi dal za ucho. Lehce se dotknul mé tváře a já se k jeho ruce přitiskla, oba jsme si dali ruce kolem krku a čelo na čelo. ,,Màm tě hrozně rád, jsem strašně rád, že jsme se potkali!" Řekl něžně a zavřel oči. ,,Já tě nemám ráda." Odpověděla jsem a on oddělal čelo z mého a podíval se zaskočeně. ,,Já tě miluju!" Dokončila jsem a oba dva nás napadlo to samé, POLIBEK! A řeknu vám, to bylo to nejhezčí co jsem kdy zažila!!!
Ahoj, 11. Kapitola, jsem ráda za všechna krásnà hodnocení u Kapitol předešlých, doufám, že se vám bude líbit i tato a další, já jsem ještě malá na první polibek, ale těším se na něj, a doufám že vím kdo mi ho jednou dá, co vy? Těšíte se taky?
ČTEŠ
Divná partička
Science FictionHlavní hrdinka(Alex Klariová) je smutná ze svého života bez kamarádů, bohužel má v životě více a více kluků a holek co se jí posmívají, ale jednou jí její babička vyzradí tajemství o tajuplných tvorech, kterých se všichni bojí, ihned je začne hledat...