27. Johny, věř mi

2 1 0
                                    

Ráno jsem opět vstala a nemohla jsem najít Lucase. Když jsem sešla ze schodů přímo do tělocvičny, nebyl tam. Podívala jsem se i k jídelnímu stolu ale tam také nebyl. Vůbec jsem nevěděla jestli se vytratil nebo co se s ním stalo. Ptal jsem se jak vedoucích tak mých přátel kde by mohl být ale nikdo nevěděl. Podívala jsem se na mojí partu a oni na mě hvízdli. ,, Tak co je Viděli jste ho?" Zeptala jsem se přátel. Každý se podíval na toho druhého a řekli: ,, je venku ale nevíme co tam dělá." Když jsem se otočil a začali se chechtat. Bylo mi to podezřelé ale když jsem došla k hlavním vratům a Uslyšela hlasy z druhé strany Tak jsem pochopila. ,, Ahoj jsem hrozně rád že jsi sem došla." Řekl Lucas. ,, Já jsem taky ráda Kde máš mojí mámu?" Zeptala se anjel a už jsem věděla že tam musím jít. ,, Já jsem tady!" Řekla jsem alucca se na mě podíval způsobem " jako vážně". ,, Tak Angel Copak je?" Angel mě objala a to jediné co udělala. ,, To jsi sem přišla jenom kvůli tomu?" Usmála se a řekla: ,, to nemůžu přijít abych obejmula moji minule ztracenou mamku? Prostě pořád nemůžu uvěřit že jsi naživu a jsem z toho hrozně šťastná." Zakroutila jsem očima a řekla: ,, Já vím kvůli komu jsi přišla neboj brát ti to nebudu jdu jenom na obhlídku kolem Tábora." A šla jsem prozkoumat okolí. Ještě než jsem zalezla do lesa jsem ukázala rukou like směrem k Lukasovi. Když jsem procházela lesem tak jsem se usmívala. Zaslechla jsem ale hlasy. Schovala jsem se za strom a poslouchala. ,, Musíme to tady pořádně prozkoumat ten na ten tábor není sice Zlín ale je proti nám." Tento hlas mi přišel jako Johnny. ,, Ale vaše sestra dnes ráno odešla. ,, Sakra to jste ji nemohl hlídat?" Vyšel z lesa a podíval se kolem. Uviděl lukase is Angel. Zrovna ve chvíli kdy se objímali. Rozběhl se za nimi a viděla jsem jenom jak se začal s Lucasem prát. Co nejrychleji jsem tam přiběhla a slyšela už zdálky Angel jak řík co nejrychleji jsem tam přiběhla a slyšela už zdálky Angel jak křičí: ,, proboha Brácha nech ho!" Přiběhla jsem tam a zakřičela jsem: ,, neperte se!!!" Johnny i Lucas se otočili na mě. ,, Jo pardon tenhle ten patří k vám tak si ho s dovolením vemte!" A hodil Lukase na mě. ,, A ať příště nehrabe na moji sestru!" Vzal Angel za ruku a chtěl ji odvést. ,, Pokud to tak Angele cítí tak ji s ním přece musíš nechat." Řekla jsem ještě předtím než odešel. ,, Brácha tohle to je ta kterou jsem ti chtěla ukázat." Pošeptala mu. ,, Ts, tohle ty máš za naši mámu?" Začal se smát. To mě trošku urazilo. ,, Chlapečku tohle to bys měl odvolat!" Usmál se a postavil se přede mě. ,, Proč bych to jako měl dělat?" Jak to dořekl vlepila jsem mu takovou facku kterou jsem ještě nikdy nikomu nedala. ,, Prober se Já tě nepoznávám!" Začal se tvářit vyděšeně. ,, Vím o tobě úplně všechno Johny. Byla bych ti schopná vyjmenovat všechno co jsem ti sehnal toho vodopádu řekla. Ale já tě neopustila Chtěla jsem tě najít ale nemohla jsem byla jsem Janina Slabá a pak už bylo pozdě Taky jsem si myslela že jsem tě ztratila stejně jako si myslel že ztratil ty mě. Ale jsem tu stojím před tebou a jestli mi nevěříš už nic jinačího udělat nemůžu." Otočila jsem se vzala lucase za záda a šli jsme společně do našeho Tábora. A oni šli spolu do jejich Tábora. Já Jediné co jsem mohla tak doufám že Johnny dostal rozum a že věří.

Divná partička Kde žijí příběhy. Začni objevovat