Pořád mě nenapadlo jak by se ta květina dala použít nechci zachránit jenom Marcuse, Je tam plno jiných vězňů a vojáků kteří přišli o své milované, chci zachránit všechny ale jak to udělat? Chtělo by to rozprášit to zvrchu, jenomže my jsme tady ještě letadla nevynalezli, To si nemyslete vůbec nevím jak bych to vymyslela nejde to, asi jsem na konci svých sil, Ale dokud bude Naděje Budu se snažit hledat.
Těchto pár slov se mi v hlavě odehrávalo když jsem seděla s rukama v klíně v pokoji. ,, Mami kde jsi Všichni tě hledají jsou venku A ještě je celkem dost Co opravovat Potřebuji pomoc!" Křičel na mě Johnny když šel po schodech nahoru přímo do mého pokoje. ,, Co to děláš?!" Zeptal se když mě tam viděl sklíčeně sedět. ,, Ale nic s čím Potřebují pomoct?" Přisedl si ke mně. ,, Je pravda že to počká co se ti děje Co zase je mami?" Podívala jsem se na něj A přemýšlela jestli mu to mám říct ale řekla jsem si že to bude asi lepší i pro mě i pro něj a vlastně i pro Angel. ,, Pamatuješ si ještě na tvého otce?" Zeptala jsem se ho, Nejdříve se zamračil a začal přemýšlet Ale odpověděl: ,, Ano Matně si ho pamatuju ale nechoval se normálně pamatuju si že měl červené oči!" Usmála jsem se že se na něj pamatuje. ,, Asi vím jak ho jste věznice dostat i všechny ostatní vojáky!" Když jsem mu tohle řekla vykulil na mě oči a stoupnul si. ,, To myslíš vážně? Jak?! To vyřešilo celou situaci nemusely by být války nic takového proč jsi mi to neřekla nebo Angel nebo komukoli?" Zase mi úsměv sešel z tváře. ,, Jak to že abychom je všechny zachránili je potřeba pyl z květiny kterou sice mám, ale je to potřeba rozprášit na všechny z výšky, aby se na to podívali a spadlo jim to přímo do očí, aby ta látka zapůsobila a jestli čistě náhodou nemáš něco co by lítalo tak 50m nad povrchem země tak ti asi nějak zvlášť nepomůžu!" Začal asi přemýšlet. Klepal si na hlavu a pak ho to trklo. Začalo něco hrabat v jeho tašce a u toho mi říkal: ,, Mine studujeme jenom květiny ale i vzácné tvoria existuje takový jeden tvor Je to sice tygr ale má křídla je mimořádně zvláštní ale pokud vím že ve Vysokých horách a my zrovna u hory žijeme je to takových pět až šest km směrem na sever a Sice to je celkem velký výstup ale dá se k nim dostat bylo by to celé řešení jenom že ti to Tygři mají takovou jednu nevýhodu. Dokážou se přeměnit v normální jako my. Musíš s nimi promluvit a zalíbit se jim je to skoro ohrožený druh nepomáhají jen tak někomu!" U toho co toto dořekl, našel v batůžku mapu kde by údajně měli sídlit. ,, Víš že máš celkem dobré nápady?" Pochválila jsem ho. ,, A teď to musíme ale říct ostatním." Zamyslela jsem se. ,, Jo máš asi pravdu, ale já už jeden proslov měla teď jsi na řadě ty!" Dala jsem mu to mapu do ruky a poplácal ho po zádech. Mezitím jsem otevřela bránu. Johnny prednimi opravdu promluvil a Nejdřív nám nechtěli věřit ale ostatní z lesa nám to potvrdili. Takže konečně byla zase další Naděje teď už jenom ujít těch pár kilometrů a doufat že nám Tygři uvěří....
ČTEŠ
Divná partička
Science FictionHlavní hrdinka(Alex Klariová) je smutná ze svého života bez kamarádů, bohužel má v životě více a více kluků a holek co se jí posmívají, ale jednou jí její babička vyzradí tajemství o tajuplných tvorech, kterých se všichni bojí, ihned je začne hledat...