13. zabezpečení

12 2 0
                                    

Že všeho nejdříve bych chtěla poznamenat:
PetraV1 píše skvělou knihu tajná láska, moc doporučuji a už si užijte kapitolu.
Vzbudila jsem se v nějaké tmavé neosvětlené místnosti. Dveře se zničeho nic otevřeli a mě do očí bodalo nesnesitelné světlo. ,,Dobré ráno, pojďte za námi!" Řekl přísně jeden z vojáků a já vyšla z místnosti kde se mi vůbec nelíbilo. Vzali mě na nějakej sál, připevnili mě k sedačce podobné jako u zubaře, přišel doktor a podal mi nějaký prášek, já ho spolkla a zaklínila hlavu. Zničeho nic jsem ucítila v podbřišku nesnesitelnou štípavou bolest ale nebyla jsem schopná se podívat z čeho. Když polyester neustávala začala jsem se vspírat a bolest přestala. Zalepili mi pusu lepící páskou a drželi mě, bolest se zase vracela, skončila až po několika minutách, ale to už jsem tvrdě usínala, probudila jsem se na tom stejném křesle, byla jsem odpoutaná ale stále mě podbříšek bolel. Zvedla jsem se ale hned jsem spadla. Ucítila jsem jemný dotek ruky, otevřela jsem oči a vidím Markuse. ,,Ahoj, sssss, co tu děláš!" Dostala jsem ze sebe při bolesti. ,,Sakra já je zabiju, co ti dělali?" Řekl naštvaně a já mu ukázala zakrvácené břicho. ,,Ty stehy ani nejsou plinulí, to dělali nějací amatéři." Sakra, já s tím nic nemůžu dělat, je mi to líto, hrozně líto." Zase jsem upadla do spánku, vzbudila jsem se v Markusově náručí a nesl mě do nějaké místnosti, byli jsme tam spolu. ,,Jsi v pohodě?" Zeptal se a mě už nic nebolelo. ,,Ano je to mnohem lepší." Rozkoukala jsem se a objala ho. Začali jsme se líbat a nakonec jsme se spolu vyspali.........

Divná partička Kde žijí příběhy. Začni objevovat