15. Angel a Johny

40 2 0
                                    

O 3 roky později.....
Za ten čas co tady jsme se mi narodili dvojčátka, Angel a Johny. Protože jsme na půl kočky tak vypadají na víc let než na 2. Je jím vlastně už 5. A jsou hrozně šikovní. ,,Mami! Můžu jít z Kami ven?" ( Kami je dcera Rachel) ,,Ano můžeš zlato!" Odpověděla jsem Angel, která společně s Kami běžela k malému rybníků a pak zabočili směrem k pralesu. ,,Johny, co tam děláš nespadni do toho bahna ano?" Upozornila jsem Johnyho, který tam stejně po chvíli spadl. ,,Aaaaaaaaaa" zakřičel, když se zabořil hlavou do bahna. ,,Co jsem ti teď říkala!" Zvýšila jsem na něj hlas. ,,Tak promiň, já nechtěl." Řekl smutně a já mu utřela zablácený obličej. ,,Proč si taky nehraješ?" Zeptala jsem se ho a posadila na židli. ,,Já jsem přemýšlel, když si mi dala tu knihu o společnosti, dočetl jsem se tam, že každý má maminku a tatínka, ale já i moje ségra a i Kami mají jen Mamku, tebe a tetu." Řekl posmutněle a já i Rachel jsme taky zesmutněli. ,,No víš zlato, je to složitější než si myslíš." ,,Rachel, je čas jim říct pravdu!" Řekla jsem kamarádce a zavolali jsme dêti domů, vše jsme jim podrobně vysvětlili. ,,Takže, táta je zatčený?" Zeptal se Johny. ,,Ano, mamka to říkala!" Napomenula ho Angel. ,,Já vím, snažím se ti..." ,,Děcka nehádejte se!" Řekla jsem trochu přísněji a ztichli. ,,Ale asi se odtamtud nemůže dostat." ,,Tak ho vysvobodíme!" Zakřičel Johny a stoupnul si. ,, Nemůžu vás přece...." ,,Mami, to je v pohodě, my to zvládnem!" Byl to sice divný nápad, ale je pravda, že ty děti nemohou vyrůstat bez táty. A začalo pátrání.

Divná partička Kde žijí příběhy. Začni objevovat