10.

943 94 14
                                    

Amikor Yoongi reggel felébredt és a szemét dörzsölgetve felült az ágyon, Jungkook már nem volt bent a szobában. Tulajdonképpen ahogy Yoongi hallotta, vagyis nem hallotta, az egész házban kísérteties csend honolt. Yoongi lerántotta magáról a takarót és elindult az ajtó felé, de ekkor megpillantott valami fehéret az egyik szekrény alatt. Visszafordult és lehajolt, hogy felvegye, de annyira fájt ettől a homloklebenye, hogy amit ekkor mondott, azt inkább nem írom le, mert rohadt csúnya. Szóval miután felszenvedte a földről azt a fehér izét, ami valójában egy lap volt, felfedezett rajta néhány sebtében lefirkált és áthúzott mondatot, de annyit sikerült kiolvasnia, hogy "büdös, zöld manó". Éppen ezt az egészen furcsa, vagy legalábbis nem mindennapi szövegrészletet tanulmányozta, nyílt az ajtó és belépett rajta Jungkook.

-Mit csinálsz?-förmedt rá Yoongira rögtön a kora hajnali órákban. Merthogy még csak hajnali öt volt.-Miért nem alszol?

-Miért, hány óra van?-kérdezett vissza Yoongi.

-Öt huszonhat-pillantott a nagy ébresztőórára az éjjeliszekrényén, amit Yoongi egészen eddig a pillanatig észre sem vett.

-És ha tényleg ennyi az idő, akkor te miért nem alszol?

-Mert pisálnom kellett, ember!-nézett rá Jungkook a szemét forgatva.

-Jóvanna'!

-De tényleg, mit csinálsz?-tért vissza az eredeti témára Jungkook, amiről elterelődött a szó az idő és Jungkook prosztata problémái miatt.

-Találtam ezt a valamit-forgatta a kezében a lapot Yoongi.

-Mi a....? Add azt ide!-ugrott oda hirtelen Jungkook. De tényleg. Ugrott. Hopp.

-Miért, mi ez?-kérdezte Yoongi, akinek Jungkook időközben kitépte a kezéből a lapot.

-Semmi közöd hozzá-sziszegte Jungkook.-Inkább aludj-mondta, majd jelzésértékűen befeküdt a saját ágyába, összegyűrve a papírfecnit.

Yoongi fáradtan dörzsölgette a homlokát és lehuppant az ágyra, majd hátradőlve beverte a fejét a falba. Nem biztos, hogy ez a sok ütés mostanság feltétlenül jót tett az amúgy is sérült agyának. Szóval ezután csak feküdt az ágyban és sóhajtozott. Hangosan.

-Alugyá' má'-mordult fel tíz perc után Jungkook és Yoongi csak annyit vett észre, hogy egy párna repül felé. Arcon találta. De legalább ez után nem sóhajtozott. Végül pedig, olyan hat óra tájban visszaaludt.

Jungkook, miután úgy ítélte meg, hogy Yoongi szuszogása egyenletessé vált, vagyis szinte biztos volt benne, hogy elaludt, halkan felkelt és kiment a szobából, de közben belerúgott a küszöbbe és pontosan ugyanazok a szavak hagyták el a száját, mint nem is olyan régen Yoonginak. Csak még Yoongi a homloklebenyét fájlalta, addig Jungkook a lábujjait.

Jungkook elsétált Namjoon szobája elé és bekopogott. Egy darabig nem történt semmi és újra kopogni akart, de ekkor Namjoon kinyitotta az ajtót. A baj csak az, hogy Jungkook ugyanúgy kopogott. De ezúttal Namjoon fején.

-Mi a francért kell nekem erre kelnem?-szitkozódott Namjoon, miután Jungkook abbahagyta a feje ütlegelését.

-Bocs-mondta elfojtott mosollyal Jungkook.

-Megszoktam-legyintett Rap Mon.-De mondd, mit akarsz?

-Hát én...-kezdte, de ekkor megpillantotta Namjoon öltözékét. A Leader egy szürke felsőt viselt, rajta egy egyszarvú és a felirat: "Pink fluffy unicorn dancing on the rainbow".

-Mi a szar ez rajtad?-kérdezte.

-Nem mindegy?-rántotta maga elé a kezét Rap Mon.-De mondd már, mit akarsz!

-Oké, oké. Nem mondtátok el neki, igaz? Nem tud semmiről, ugye?

-Kicsoda és miről?-értetlenkedett Rap Mon.-Ne kelljen mindent harapófogóval kihúzni belőled Kook!

-Mégis ki? Vajon? Yoonginak. Például, hogy egy rohadt bandának a tagja és rappere, basszus! Kötelezettségei vannak, a rohadt életbe!-túrt a hajába idegesen.-Mi lesz így a fellépésekkel, a fotózással, az új albummal? Hm?

-Basszus-fagyott le teljesen Namjoon.-Basszus, basszus, basszus...

-Tudsz esetleg mást is mondani?

-Beszélnünk kell vele.

-Tényleg?-forgatta a szemét Jungkook.-Mert ez magamtól nem jutott eszembe-mondta, majd a még mindig döbbent Leader-t otthagyva elsétált.


BTS-Amnézia /Befejezett/Where stories live. Discover now