-Az eredeti koncepcióban négy féle változat lett volna-kezdte a rendező, miután sikerült mindenkinek annyira lenyugodnia, hogy a már most meggyötört idegrendszerű rendező szóhoz jutott. És hol volt még a nap vége.-De előre látom, hogy veletek lehetetlen lesz ma együttműködni, meg egyébként is szörnyen idegesítőek vagytok-vetett rájuk egy szúrós pillantást.-Szóval variálunk egy kicsit. A négyet lecsökkentjük kettőre. B, E, S és T koncepció helyett lesz tehát B és T. A "B" verzióban a sötét, rosszfiús éneteket kéne előtérbe helyezni. Úgy gondolom, ez nem lesz nehéz. A "T" verzió pedig a bájos, imádnivaló, cukorfalat kisfiút hivatott kihozni belőletek. Mit gondoltok, menni fog?-tette fel az egyébként nem eldöntendőnek szánt kérdést.
A tagok mind bólogatni kezdtek. Kivéve Jungkook és Suga. Ők túl rosszak voltak ahhoz, hogy csak úgy megtegyenek akármit, amit egy jóval felettük álló és karrierüket nagyban befolyásoló személy mond nekik.
-Rendben!-csapta össze a kezét a rendező.-Akkor nyomás öltözni és tÍz perc múlva várom az elsőt. Mondjuk....Jint-bökött az éppen a telefonjában magát nézegető tag felé, mire ő magabiztosan bólintott és miközben kivonult az öltözőbe, a többi taggal a nyomában, tisztán hallhatták ahogy azt motyogja, hogy "mindig is tudtam, hogy én vagyok a worldwide handsome".
Az öltözőben pont annyi hely volt, hogy ők heten rohadtul ne férjenek el benne. Az öltözködés ez miatt igazán körülményesnek bizonyult. Mindenki folyton nekiment mindenkinek. A ruháik összekeveredtek. RM elég viccesen nézett ki, mikor felvette a Jiminnek szánt nadrágot. Mondjuk, hogy ami Jiminnek hosszúnadrág volt, az Namjoonak térdgatya. J-Hope lehajolt, hogy felvegye a pólóját, de a visszaérkezése nem egészen úgy történt, ahogyan azt elképzelte. Mert lefejelte Jungkook kezét, akinek ez baromira fájt, ezért meg akarta pofozni Hobit, de az kitért az útjából, így sikerült Jimint eltalálnia, akit annyira váratlanul ért az ütés, hogy csak úgy eldőlt, neki a falnak, de "menet közben" sikerült magával rántania V-t, aki eszeveszettül kalimpálni kezdett a kezével, ennek következtében pedig arcon csapta Sugát. Suga erre üvöltözni kezdett, hogy ő most azonnal el akar innen menni, mert elege van mindenkiből és különben sem köteles csinálni ezt a szart és nem és nem és nem. Már el is indult az ajtó felé, amikor Namjoon hirtelen előrántott a háta mögül egy Snickerst és Yoongi kezébe nyomta.
-Edd meg. Éhesen kifordulsz magadból-vigyorgott.
Yoongi úgy nézett RM-re, mint egy idiótára, de tényleg éhes volt, szóval megállt, hogy megegye a csokiját.
-Na, jobb már?-kérdezte Taehyung.
-Nem!-förmedt rá Suga. Hát...van, akin még a Snickers sem segít.
-Na-állt fel a helyéről Jin.-Jobb ha megyek. Nem akarom megváratni a csodálóimat.
-A kiket?-nézett rá Jungkook.
-Kuss!
Jin fotózása viszonylag rendben zajlott. Annyi volt a probléma, hogy Jinnek egyik képe sem felelt meg. MIndig talált valami kivetnivalót. És míg egy tagról átlagban 10-15 kép készült, addig Jinről 60-70.
-Figyeljen!-lépett Jin a fotós mellé, hogy századszorra is átnézze a képeit.-Maga nem lát, vagy vak? Esetleg mindkettő? Ezt nem hiszem el. Ilyen fényviszonyok mellett képtelenség dolgozni! Nézze meg, ezen a képen olyan, mintha valami gusztustalan trutyi lógna az orromból! Ez botrányos! Törölje ki!-toporzékolt.
-Jin-dörzsölte a homlokát a rendező.-Ide figylej, mert csak egyszer mondom el. NM CSINÁLUNK TÖBB KÉPET!!!! Öltözzél szépen át és küldd be a következőt....akárkit!
-Mhmhmh-fújtatott Jin.
Hobi lépett a stúdióba. Csnedben végig csinálta a fotózást és a rendező megkönnyebülten sóhajtott, hogy vele legalbb nem volt probléma. Hát, nem kellett volna. Hobi miután megnézte az elkészült képeit, elégedetten bólintott majd így szólt:
-Akkor most menjünk ki!
-Mi van?!
-Mondtam. Kinti képet is akarok. Menjünk ki.
-Nem megyünk ki!!!
-De, igen.
-De nem.
-De.
-Nem.
-Fotós úr, maga mit gondol?-nézett Hobi a fényképészre.
-Felőlem-vont vállat közömbösen.
-Nem...megyünk....ki!-üvöltött a rendező és már kidagadtak az erek a homlokán.
-Magának nem is kell. Csak én, meg a fotós.
-Jó, akkor menjél.
És így készült kép Hobiról az utcán is.
Jungkook mogorva stílusához tökéletesen illett a "B" koncepció. Vele annyi volt a gond, hogy egyáltalán nem volt hajlandó azt csinálni, amit mondtak neki.
-Jungkook, kérlek állj oda és emeld a kezed az álladhoz!
Jungkook erre pont a másik oldalra állt és karba tett kézzel, ellenségesen mérte végig a fotóst, meg a rendezőt.
-Jungkook, ne oda!
Jungkook továbbra is ott állt.
-Jungkook, ülj le oda!
Jungkook leült. Csak nem oda, ahová kellett volna.
Jiminnel kicsit több gond akadt. Elkészültek a képei, majd..
-Oké, ezek jók, de most kéne egy másik hajszín.
-Mi kéne?
-Hajszín. Fessük be a hajam!
-Na, ide figyelj! Nekem erre nincs időm! Nem festjük be a hajad!
-De ajjj már....Pedig milyen szép lenne! Van ilyen hajspray-m.
-Akkor csináld gyorsan, mert már komolyan megőrülök!
Hát így lett Jiminnek az egyik képén sötét, a másikon meg világos a haja.
V-vel meglepő módon csak annyi volt a gond, hogy nem lehetett megmagyarázni neki, hogy ezek igenis rosszfiús és komor képek, szóval ne mosolyogjon, mert V akkor is mosolygott.
RM fotózásával természetesen minden a legnagyobb rendben ment, hogy valami pozitívuma is legyen a dolognak. De utána következett a kemény dió. Suga. Namjoon bent maradt Suga fotózásán. És az igazi gondok még csak itt kezdődtek...
-Suga állj be oda és pózolj!
-Pózoljon az anyád!
-Mi?
-Semmi-szólt gyorsan Namjoon.-Azt mondta a póznán van egy banán.
-Mit?-nézett rá egyszerre Yoongi, a fotós és a rendező is.
-Hagyjuk-legyintett RM.
-Na, Suga állj oda!
-Nem akarok!
-Mi az, hogy nem akarsz? Ezt nem te döntöd el!
-De. És meggondoltam magam-fordult Namjoonhoz.-Nem akarok fotózást, fellépést, semmit sem akarok. Elég volt! Nekem nem fognak parancsolgatni! Itt én vagyok az, aki parancsolgathat. Fejezzétek be nélkülem.
-De kellenek a képek!-szólt rá RM.
-Oldjátok meg! Biztos menni fog-vigyorodott el gúnyosan, majd mielőtt bárki megtudta volna, hogy pontosan mi ütött belé, kiviharzott az ajtón. És eltűnt.
YOU ARE READING
BTS-Amnézia /Befejezett/
HumorMilyen lenne, ha egy nap arra ébrednél, hogy nem tudod ki vagy? És nem emlékszel semmire az egész eddigi életedből? De a barátaid kitartanak melletted, még ha ez neked nem is mindig olyan jó.... A történetben egyetlenegy SHIP található: Jinpenyő (Ji...