-Suga! Mostmár tényleg indulnunk kell!-lépett be az ajtón Jin, akit Namjoon küldött, hogy szóljon Sugának.
-Pillanat-mondta Suga és igyekezett elrejteni a papírt, amit a kezében szorongatott és amit Jin nem vett észre.
-Mehetünk-mondta végül, miután beleejtette a cetlit az asztalon álló vázába, ami évek óta nem látott virágot, a társasága csupán néhány pók volt, a bunkóbb fajtából. Hogy milyen a bunkó pók? Hát az amelyik akkor éppen benn ült a kávéját szürcsölgetve, amikor Suga beledobta a vázába a papírt, most idegesen rázta az öklét, amiért magára borította a kávéját és különböző szitkokat szórt az illetőre, aki ezt tette vele. (De miért is írok egy pókról? Franc tudja.)
Suga Jin nyomában kilépett a szobája ajtaján és elindult az autó felé, lélekben felkészítve magát a rá váró "borzalmakra".
Namjoon már az autóban ült, mikor Suga kinyitotta az ajtót és beült hátra. Miután Jin is elhelyezkedett és kellőképpen leszidott mindenkit, mert nem csatolták be a biztonsági övüket, már el is indulhattak. Yoongi morcosan ült hátul és bámult kifelé az ablakon, Jin és Namjoon pedig feszült csendben ültek. Úgy néztek ki, mint egy család, ahol a szülők épp most viszik a gyereküket fogorvoshoz.
-Khrm-köszörülte meg Yoongi a torkát egy idő után.-Köszönöm, hogy elviszel-pillantott Namjoonra.
-Nincs mit-biccentett.
-Titeket egyáltalán nem zavar, hogy én vezetek?-pillantott rájuk idegesen Jin, de csak annyit ért el, hogy egy másodpercre elvesztette az irányítását a kocsi felett és kis híján felhajtott a járdára. Senkinek nem lett különösebb baja, csak annak a szegény katicának, aki éppen hazafelé tartott a nagyszüleitől. Szerintem meghalt. (Na jó, mi ez ma a bogarakkal???? Mondjuk a pók nem bogár, de akkor is...)
-Ha így folytatod a vezetést, akkor egy kicsit azért zavar-pimaszkodott Suga.
-Maradj csöndben!-szólt rá Jin, de a hangja inkább tűnt kedvesnek, mint szidalmazónak.
A kórház épülete egészen kihalt volt, csak néhány ember üldögélt a váróban, csendben, legbelül halottan. Namjoon a pulthoz lépve váltott pár szót az ügyeletes nővérrel. Suga karba tett kézzel álldogált a fal mellett, Jin pedig egy kislányra mosolygott rá, de a kislány ezt annyira nem értékelte és unottan fintorogva hozzávágott egy összegyűrt zsepit Jinhez. Suga röhögve kapta el a fejét, amit Jin észrevett, ezért ő meg Sugához vágta hozzá a taknyos zsepit.
-Indulhatunk-lépett hozzájuk RM és kissé meglepődött, mikor csak annyit látott, hogy egy zsepi repül felé Suga irányából.-Mi a...?-kezdte és közben leszedte a pólójára ragadt pzs-t.
-Mehetünk-kapta el a tekintetét Yoongi az idegesen szemét forgató Namjoonról.
-De hová megyünk egyáltalán?-indult el Jin a liftek felé vezető folyosón.
-Az alagsorba.
-Le? Hiszen ott lent csak a hullaház szokott lenni.
-Igen...Talán az is ott van-mondta furán RM.
-Talán?-kérdezte kislányosan magas hangon Jin.-Most talán, vagy nem talán? Ez egy talán talán, vagy egy nem talán?
-Mi? Ilyen, hogy "nem talán" nem is létezik-rázta meg a fejét RM.-És a talán az talán-tette hozzá.
-Te aztán kurva megnyugtató tudsz lenni-fordult Yoongi RM-hez.
-Most mit mondjak? Nem mondhatom meg neki, hogy a hullaház is ott van, mert akkor én is oda kerülnék-suttogta Namjoon.
YOU ARE READING
BTS-Amnézia /Befejezett/
HumorMilyen lenne, ha egy nap arra ébrednél, hogy nem tudod ki vagy? És nem emlékszel semmire az egész eddigi életedből? De a barátaid kitartanak melletted, még ha ez neked nem is mindig olyan jó.... A történetben egyetlenegy SHIP található: Jinpenyő (Ji...