18.

731 70 17
                                    

A talált tárgyak osztálya egy kis, raktárhoz hasonló helyiség volt a stúdió egyik legeldugottab sarkában. Mivel a kis helyiségben így is alig fértek le, ezért egyedül Namjoon ment be, hogy szemügyre vegye a három csodabogárt. J-Hope látszólag sokkos állapotban meredt maga elé. V és Jimin arcán pedig valamilyen furcsa, RM számára megmagyarázhatatlan kifejezés tükröződött.

-Hát ezekkel meg mi van?-kérdezte a talált tárgyas emberkétől.

-Véletlenül benyitottak egy 18+-os magazin fotózására.

-Jaj, ne!-nézett maga elé lefagyva RM.

V ekkor csodálkozó arccal felnézett rá és pont úgy nézett ki, mint aki elé leszállt a teljes sötétség.

-Volna néhány kérdésem-köszörülte meg a torkát.

-Kérdésünk-javította ki Jimin.

-Ezt...ezt ne most beszéljük meg-RM kezdte kínosan érezni magát.-Majd otthon. Most verjétek ki a....

Jimin és V döbbenten néztek a Leaderre.

-...a fejetekből! Perverzek!-fejezte be a mondatot.-Koncentráljatok a fotózásra, kérlek!

Ekkor Tae felállt és RM mellé lépett.

-Namjoon...-kezdte.-Láttunk dolgokat. Mindannyian. Kétségbe vagyunk esve. Kérlek magyarázd meg, hogy...

Namjoon összeszorított szájjal várta a kínosnak ígérkező kérdés végét, amikor...

-...mi miért nem fotózkodhatunk soha óriási rózsaszín plüssmacikkal?

-Mi?!

-Plüssmacik. Nekünk is kellenek plüssmacik. Igaz, fiúk?-pillantott Hobira és Jiminre, mire azok hevesen bólogatni kezdtek.

-Meg vagytok ti őrülve! Méghogy plüssmacik. Hát én menten kihalok!-dühöngött Namjoon.-Nem lesznek plüssmacik! Most pedig húzzátok kifelé innen a hátsótokat, mielőtt belerúgok egyet!

RM szép sorban kiterelte őket a folyosóra, ahol a három ottmaradt tag érdeklődve pislogott feléjük.

-Betévedtek egy 18+-os fotózásra és most ők is óriás plüssmacikkal akarnak fotózkodni-sóhajtott RM.

-Összefüggés?-kérdezte Suga.

-Ne kérdezd!

-Úristen! Miért tartanak itt ilyen fotózást?-aggódott Jin.-Remélem nem sérült a mentális épségük.

-Ennél jobban? Nem hiszem.

-Szóval 18+?-fogta meg a lényeget Jungkook.-Merre?

-Állj le, Kookie.

-Mhjreghurthgbrjgbrtjg.

Igen. Ez itt az imént "Kookienak" titulált egyén sajátos válasza volt a hozzá intézett felszólításra.

-Szerintem most induljunk a saját fotózásunkra. És én megyek leghátul!-jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon Namjoon.

-És Rap Mon...-kezdte Jimin.

-Nem lesznek plüssmacik!

-És cowboy kalap?

-Az meg főleg nem. Na, indulás!

Nagy nehezen elérték a fotózás helyszínét. Az ajtón a 69-es szám díszelgett.

-Na, ez most pont jól jött-röhögött fel Suga, utalva az ajtó számára.

-Istenem segíts meg!-mormolta RM és gyorsan kinyitotta az ajtót, mielőtt a többiek megpillanthatták volna az ajtó, hm, különleges számozását.

BTS-Amnézia /Befejezett/Where stories live. Discover now