17.

785 80 11
                                    

Mikor Namjoon visszatért a nappaliba, már csak a továbbra is egy zacskó fagyasztott kelbimbót szorongató Sugát találta ott, aminek kifejezetten örült.

-A többiek?-kérdezett azért rá a biztonság kedvéért.

-Te mondtad nekik, hová menjenek, miért én tudjam, hol a francban vannak?

-Jó. Most inkább mutasd azt a nagy fejed!-förmedt Sugára, mert már nagyon elege volt. És még csak akkor kezdődött a nap.

-Kikérem magamnak, hogy nagy volna a fejem. Az én fejem egyenesen arányos a testemmel, oké?

-Jól van akkor-mondta Namjoon, miközben egy erőteljes mozdulattal fejbe nyomta Sugát a ragtapasszal.-Kész. Mehetünk.

-Jó, csak visszaviszem ezt a fagyasztott cuccot a fagyasztóba. Amúgy miért esztek ilyen f*szságo...akarom mondani, ilyen...szóval kelbimbót?

-Nem eszünk. Jin vette. Egyedül ő hajlandó megenni.

-Aha-és ezzel Suga kiment a konyhába.

Namjoon pedig elindult az előszobába, ahol gyanúsan nagy volt a csend.

-Mi folyik itt?-kérdezte az előszobába lépve, felkészülve a legrosszabbra. De csak pár kíváncsian pislogó szempárral találta szembe magát. Illetve Jimin épp a fejére próbálta felhúzni a...

-Nem jön fel rám a sapkám!-nyafogott.

-Talán azért, mert az egy zokni-lépett hozzá RM és kivette a kezéből az egyébként rettenetesen koszos és büdös zoknit.

-Próbáld meg ezt felvenni-dobott felé J-Hope egy Mickey egeres sapit.

-Jé, ez már jó!-lelkendezett Jimin.

-Örülök-dünnyögte RM.-Jin, menj, addig indítsd be a kocsit! Hol a francban van már Yoongi?-kérdezte bosszúsan, mire, mintegy végszóra feltűnt a keresett személy.

-Mehetünk-vette fel Yoongi a kabátját, majd utat törve magának kisétált az ajtón. Mire a többiek kiértek, ő már elfoglalta a kisbuszban az anyósülést, mondván "ez őt megilleti".

A többiek is bepréselődtek hátra és végre elindulhattak a stúdióba, a fotózás helyszínére. Az utazás őket ismerve természetesen egyáltalán nem zajlott zökkenőmentesen. Jimin most azért nyafogott, mert nem látott ki a kocsiból, mire J-Hope segítőkészen lehúzta a sapkáját a szeméről. V folyamatosan Jungkookhoz beszélt a tegnapi álmáról, amiben kifejtette, hogy Jungkook az álmában egy sellő volt, Namjoon egy körte, Jimin víziló, Hobi vasmacska, Jin méz(?), Suga egy kő(höhö), ő maga pedig egy Barbie baba volt. Ez mind szép és jó lett volna, de Jungkook rohadtul nem örült annak, hogy "lesellőzték", ezért szimplán fejbeverte Taehyungot a cipőjével. Mármint Taehyung cipőjével. Emiatt Tae hisztizni kezdett, Jungkook üvöltözött, hogy "miért van hülyékkel körülvéve?", Hobi befogott füllel dülöngélt előre-hátra, mert Jungkook száját elég sok csúnya szó elhagyta, Jimin csodálkozva csodálta az előtte elterülő gyönyörű tájat, ami annyiból állt, hogy a piros lámpánál állva bámulta, amint egy részeg próbál bemászni egy kukába. Jin vezetett, Namjoon agyf*szt kapott éppen, Suga meg átérezte a "kő" szerepét és bealudt.

20 izzasztó perc elteltével érkeztek meg a stúdióba, ahol Namjoon egyenként kirángatta a tagokat a kocsiból, de elkövetett egy óriási hibát. Felébresztett Sugát.

Yoongi olyat káromkodott, mikor felrázták, hogy azt csak így merem leírni:

-Mi a....-nak a ........-nak.....a... -ből......nyád..pics!

-Megjöttünk-pislogott megszeppenten RM.

-Hát akkor miért nem ezzel kezdted?-förmedt rá Yoongi és Namjoon inkább válasz nélkül hagyta.

Miután szép sorban bevonultak a stúdió épületebe, megálltak a hallban, hogy meghallgassák Namjoont.

-Na, jó. Ide figyeljetek!-kezdte, mert V és Jimin éppen az előszobában álló szobanövény levelébe akartak beleharapni.-Hé! Na. Oké, mostantól kezdve mindenki viselkedjen rendesen, különben kitekerem a nyakatokat! Megértettétek? És ez a stúdió olyan, mint egy útvesztő, szóval mindenki maradjon mögöttem. A legjobb az lenne, ha megfognátok egymás kezét-mondta, de csak pár lesajnáló pillantást kapott válaszul. Kivéve V, Jimin és J-Hope részéről. Előbbi kettőtől azért nem, mert ők támogatták az ötletet, uutóbbitól pedig azért nem, mert kórós szeretethiányban szenvedett épp és meg akarta fogni valaki kezét. Szóval ők hárman kézenfogva indultak Namjoon után. Csupán egy baj volt. Ők hárman mentek leghátul. Mindenki sejti mi ezzel a baj, ugye? Ők hárman ugyanis kissé lemaradtak, mert az egyik falon találtak egy katicát. Szóval nem látták merre mennek a többiek. Ezért ők a folyosó végén jobb helyett balra fordultak. Ajjajj!

Namjoon jobb után balra kanyarodott, aztán felment egy lépcsőn, végül balra fordult, aztán jobbra és megint jobbra, aztán feltűnt neki, hogy túl nagy a csend. Megpördült a tengelye körül és láss csodát. A három jómadár rohadtul nem volt ott!

-Hol..Hová..Miért már megint?-sóhajtott gondterhelten.

-Most vissza kell mennünk értük?-nyafogott, hát úgy mindenki.

-Igen-dörzsölte a halántékát RM.-Egy nap, mire itt megtaláljuk őket.

De ekkor megszólalt a hangosbemondó:

"Kérem Kim Namjoont, hogy fáradjon a második emeletre, a talált tárgyak osztályára, hogy átvegyen egy Alient, egy sapkás Mochit és egy napfényes lovat. Ismétlem: Kim Namjoon fáradjon a talált tárgyak osztályára!"

-Azt hiszem, megvannak-röhögött fel Suga.



BTS-Amnézia /Befejezett/Where stories live. Discover now