-Most akkor van dalszöveg vagy nincs?-kérdezte a reggelinél sokadszorra RM. Jungkook motyogott neki valamit arról, hogy befejezett egy dalszöveget, de mikor megkérte arra, hogy mutassa meg neki, akkor meg azt mondta, hogy még nincs teljesen kész és nem is jó.
-Van! De nincs kész-turkált a tányérjában Jungkook.
-Az előbb még azt mondtad kész van.
-De azóta meggondoltam magam. Nincs kész és kész!
-Na, ebbe az utolsó mondatodba most egy kicsit belezavarodtam-lépett be Taehyung a konyhába, aki szegény csak reggelizni igyekezett, ehelyett viszont Jungkook már korán reggel megzavarta az agyát.
-Csak ne gondolj bele!-vette elejét RM annak, hogy V agysejtjei korán reggel haláltáncot járjanak szegény srác fejében.
-Jó-mondta V, mintha mi sem történt volna.
-De majd ha befejezted, megmutatod?-kanyarodott vissza Namjoon az eredeti témához.
-Ha az evést fejeztem be?-vigyorgott gonoszul a Maknae.
-Ne feleselj, fiam!-lépett be Jin az ajtón és azzal a lendülettel tarkón is csapta Kookiet egy serpenyővel.
-Te meg ne szólj bele, ha nem is tudod miről van szó!-dörzsölte meg a tarkóját az imént ütést elszenvedett személy.
-Jin? Szabad megkérdeznem, hogy miért járkálsz a házban egy serpenyővel?-tette fel a kérdést Namjoon, előre félve a választól.
-Valahogy fel kellett keltenem a többieket-sóhajtotta.
-De ugye Yoongit nem így akartad...?
-Hát először de, végül úgy döntöttem, hogy inkább nem akarok meghalni, szóval ő még mindig alszik.
-Okos döntés.
-Jungkook hová indulsz?-kérdezte V az éppen távozó Jungkookot.
-Nem mindegy?
-Elpakolni ki fog?-utalt az otthagyott tányérra.
-Anyád-morogta Jungkook és el is tűnt.
-Hát szép, mondhatom-csóválta a fejét Jin.-Így beszél a nőről, aki felnevelte V-t...
-Akkor elpakolsz?-nézett rá Taehyung bociszemekkel.
-Mi van?!-kiabált Jin hisztérikusan, Namjoon meg majd megszakadt a röhögéstől egészen addig, míg Jin fejbe nem csapta a serpenyővel.
Pont az ütlegelés pillanatában lépett be a konyhába Hobi és Jimin. J-Hope annyira megijedt a harcos kedvű Jintól, hogy majdnem elájult, de Jin nem preferálta a konyhában való ájuldozást, ezért fejbe akarta csapni Hoseokot, de az természetesen közben elájult, ezért a lendülő serpenyő a Hobi mögött álló Jimint találta arcon, aki fájdalmas halálkiáltások közepette elkezdett tántorogni és megbotolva az ájult Hobiban, beleesett fejjel a rántottába. Taehyung majdnem félrenyelte a kaját annyira röhögött, Jin a fejét fogva szitkozódott, RM pedig egyszerre akart röhögőgörcsöt és agyf*szt kapni. De köztudott, hogy a kettő együtt nem megy, ezért eredményként csak néhány furcsa hörgő hang hagyta el a száját. Ekkor Suga lépett a konyhába nyújtózkodva és mikor meglátta az elé táruló látványt, csak ennyit mondott:
-Az élet szép.
-Tényleg?-nézett rá Jin.
-A f*szt-mondta végignézve az ájult Hopeon, az orrából rántottát kifújó Jiminen, az eszét vesztett Rap Monon, az egyszerre ideges és aggódó Jinen és a fejét falba ütögetve röhögő Taehyungon.
YOU ARE READING
BTS-Amnézia /Befejezett/
HumorMilyen lenne, ha egy nap arra ébrednél, hogy nem tudod ki vagy? És nem emlékszel semmire az egész eddigi életedből? De a barátaid kitartanak melletted, még ha ez neked nem is mindig olyan jó.... A történetben egyetlenegy SHIP található: Jinpenyő (Ji...