Jin, miután nagyjából megnyugodott, a sarokba ült Jungkook mellé és enni kezdett. Már két órája ezt csinálta és a többieknek igazán idegtépő volt azt hallgatni, hogy ropogtatja egymás után a chips darabokat.
-Ember, mostmár vagy fejezd be, vagy adjál nekem is!-mondta Jungkook, miután befejezte a fejének a falba való ütögetését.
-Nesze-tartotta Jin Jungkook felé a chipses zacskót, Jungkook pedig elégedett mosollyal vette el Jintől a zacskót.
-Meddig kell még itt maradnunk?-kérdezte Jimin.-Taehyung feje rohadt nehéz-a Suga ágya melletti ágyon ültek, mármint Jimin és V. V pedig már olyan fáradt volt, hogy elbóbiskolt és feje rábukott Jimin vállára.
-Ha akartok haza mehettek-nézett rájuk Namjoon.-Én még itt maradok. Jin? Hazaviszed őket?-kérdezte.
-Aha-bólintott, miközben feltápászkodott és lesöpörte magáról a chipsdarabokat.
Lassan mindannyian felálltak, V-t is felébresztették és kisétáltak a kórteremből. Namjoon egyedül maradt Sugával. Az ágya mellé húzta az egyik széket és fáradtan lerogyott rá.
-Miért történt ez veled?-kérdezte Namjoon saját magától.-Az én hibám. Ha szólok Jinnek, hogy menjen érted és nem felejtem el, akkor mist nem feküdnél itt így....összetörve.
Most, hogy ezeket a gondolatokat, amik már órák óta nyomasztották, kimondhatta hangosan is, sokkal könnyebbnek érezte a lelkét. Sokkal felszabadultabb lett és sokkal boldogabb. Halványan elmosolyodott. Ekkor halkan megnyikordult az ajtó és az orvos nyitott be rajta. Megállt Suga ágya mellett és biztatóan Namjoonra mosolygott.
-Minden rendben lesz vele-mondta.-Megérkeztek a laboreredményei, amik nagyon biztatóak. Ha minden jól megy egy-két napon belül felébred.
-És ha nem?-tette fel a kérdést Namjoon, bár nem akarta rá tudni a választ.
-Minden rendben lesz-ismételte meg az orvos, mintha ez bármin is segített volna.-Miután felébredt, haza is mehet. Sajnos rengeteg betegünk van és nap mint nap érkeznek újak, ezért nincs elég helyünk ahhoz, hogy benttartsuk őt. Ettől függetlenül minden héten be kell majd járni vizsgálatra és hetente kétszer pszichológushoz is járni kell, ide a kórházba. Meg tudják oldani az elszállásolását?
-Természetesen-bólintott Namjoon, bár az "elszállásolás" jelzőt kicsit erősnek érzékelte. Hiszen Yoongi mégiscsak náluk lakott! Vagyis együtt laktak heten. Mindegy.
-Kitartást-ütögette meg az orvos Namjoon vállát, majd kisétált a kórteremből.
-Mibe keveredtél?-kérdezte Namjoon nagyot sóhajtva Yoongitól, bár válaszra nem számított. Mégis kapott. Ebben a pillanatban ugyanis Yoongi szeme kipattant és rekedten így szólt:
-Hol vagyok?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS-Amnézia /Befejezett/
MizahMilyen lenne, ha egy nap arra ébrednél, hogy nem tudod ki vagy? És nem emlékszel semmire az egész eddigi életedből? De a barátaid kitartanak melletted, még ha ez neked nem is mindig olyan jó.... A történetben egyetlenegy SHIP található: Jinpenyő (Ji...