14.

818 89 12
                                    

-Ez minden?-kérdezte Namjoon döbbenten, miután Suga előadta a "megtámadott egy csapat idiótán sikonyáló lány"-ról szóló történetét.

-Mi az, hogy ez minden? El tudod te képzelni, mit éreztem?! Megtámadtak! Sőt, az egyik lány annyira izgatott volt, hogy asztmarohamot kapott! Míg ráfigyeltek, addig gyorsan eljöttem, mert én meg majdnem idegrohamot kaptam.

-A fanok már csak ilyenek-bólinott Rap Mon.

-Őrültek?

-Ha tudnád mennyire-nevetett fel Rap Mon.

-Mi volt a legdurvább dolog, ami történt?-érdeklődött Yoongi, aki habár valószínűleg maga is jelen volt az eseménynél, sajnos nem emlékezhetett rá.

-Az egyik koncerten valakinek sikerült kijátszani a biztonsági őröket és feldobta a melltartóját a színpadra. Ami egyeneses Jungkook fején landolt. Kicsit kiakadt.

-Képzelem.

-Á, csak két széket tört össze utána az öltözőben. Meg majdnem Jimint. Mert kihúzta alóla a széket, amit utána összetört. Ezért Jimin a földre esett és utána napokig alig bírt rendesen ülni.

-És ezen egyedül Jungkook akadt ki?-kérdezte Suga felvont szemöldökkel.

-Hát, ami azt illeti, én egy vázát törtem össze.

-Miért?

-Véletlenül. Meg akartam nézni közelebbről, aztán csak úgy leesett.

-Magától?

-Igen.

-Hát ez kész-röhögött Yoongi.

Ebben a pillanatban V lépett a szobába, kezében egy kacsával(?).

-Taehyung!-pattant fel Namjoon.-Mi a francért van nálad egy kacsa? Egy igazi, élő kacsa?-hangsúlyozta ki az "igazi" és "élő" szavakat.

-Találtam. Szegény egyedül bóklászott a parkban a tónál. Nem hagyhattam ott!-fakadt ki Taehyung.

-És mondd csak-dörzsölte meg Namjoon az orrnyergét.-Arra nem gondoltál, hogy ennek a szerencsétlen kacsának az a természetes élőhelye?!

-Hát nem igazán ellenkezett, mikor elhoztam!-feleselt V.

-Ez egy kacsa, könyörgöm! Még jó, hogy nem ellenkezett!

Ekkor, mielőtt Rap Mon befejezhette volna a mondandóját, Jungkook sétált le az emeletről. A lépcső előtt aztán megtorpant és körbejáratta a tekintetét a fotelben röhögő Sugán, a képletesen értve haját tépő Namjoonon, a kacsát szorongató Taehyungon és a kacsán. Valljuk be a kacsa még őt is meglepte, pedig már hozzászokott a többiek hülyeségeihez. Jungkook előrébb lépett és mindeközben kacsaszemet nézett a kacsával. Igazi western-filmbe illő jelenet volt. Jungkook nézte a kacsát és a kacsa is nézte Jungkookot. Ha szólt volna az a tipikus zene, ami akkor szól, mikor két cowboy áll egymással szemben a vadnyugaton, akkor ez tényleg egy western-film lett volna. Csak a kacsának nem volt pisztolya. Hogy Jungkooknak volt-e, azt inkább ne firtassuk. Szóval nézték egymást már egy ideje, mikor a kacsa ezt megunta és hápogott egyet, mire Jungkook megropogtatta az ujjait és azt mondta:

-Azt hiszem, ma kacsa lesz ebédre-vigyorgott gonoszul.

-Hé, ezt nem kéne Michelangelo előtt!-förmedt rá V.

-Ki előtt?-értetlenkedett Yoongi, Namjoon és Jungkook egyszerre.

-Michelangelo. A kacsa.

-Miért hívod Michelangelonak a kacsát?-kérdezte Yoongi.

-Mert úgy néz ki-vont vállat Taehyung.

-Azt kétlem-nézett rá Rap Mon.

-Nem is az emberről beszélek, hanem a tininindzsa teknőcről. Hasonlít rá-nézett V a kacsára és kacsa is V-re nézett és olyan szép pillanat lett volna, ha a kacsa nem hápogja arcon Taehyungot.

-Már nem azért, de hogy a p*csába hasonlítana ez a kacsa egy teknősre?-kérdezte Jungkook.

-Hát így-mondta Taehyung, fél kezével a kacsára mutatva.

-Jó, nekem ebből elegem van!-kezdte Namjoon.-Taehyung, vidd vissza ezt a...

-Michelangelot-"segített" V.

-Igen, szóval Michelangelot-szorította össze a száját Namjoon.-Vidd vissza a parkba.

-De olyan jól megvagyunk!-ellenkezett V.

-Ez egy kacsa! Nem tarthatod itt, a házban!

-Jól van-görbült le Taehyung szája.

Ekkor Jin sétált be a konyhából, kezében telefonnal.

-Hé, most írtak, áttették a fotózást, holnap lesz....Jé, egy kacsa!

-Michelangelonak hívják-lelkendezett V.-Ugye milyen cuki?-simogatta meg a kacsa fejét V kicsit erőteljesebben, amit a kacsa nem díjazott és hápogva kiugrott V kezéből és szárnycsapkodva kezdett randalírozni a szobában.

-Ez nem igaz! Fogjátok meg!

-Michelangelo!!!

-Háp, háp!-hápogott Jin azt remélve, hogy ezzel magához csalogathatja a zaklatott idegállapotban lévő Michelangelot, mire a többiek furán néztek rá.-Most mi van? Próbálkozom!

Mire V vállat vont és ő is hápogni kezdett. Össze-vissza üldözték szegény állatot a szobában, míg Jungkook ki nem nyitotta az udvarra nyíló üvegajtót, amin a kacsa egy óvatlan pillanatban kirepült, V pedig utána szaladt.

-Michelangeloooooooo!-üvöltötte a távolba vesző kacsa sziluettje után.-El sem köszönhettem-búslakodott, miközben visszavánszorgott a nappaliba.

-Oké-fújta ki magát Jin.-Szóval a fotózásról annyit, hogy holnap fél 10-re kell odamenni, tehát mindenki aludja ki magát és készüljetek fel az előtettek álló megpróbáltatásokra.

-Ennyire durva egy fotózás?-kérdezte Suga.

-Nem lenne az-rázta a fejét Rap Mon.-De ne feledd! Ezen a fotózáson jelen lesz V és Jimin és Jungkook.

-Na, így már érthető-bólintott Yoongi, majd sóhajtva végignyúlt a kanapén.



BTS-Amnézia /Befejezett/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora