A taxi csikorogva lefékezett a kórház komor, szürke épülete előtt. Namjoon kifizette a taxist, majd villámgyorsan kipattant a kocsiból, feltépte hátsó ajtót és egyenként kirángatta onnan a tagokat.
-Nem érzem a lábamat-panaszkodott Jimin.
-Ez most senki nem érdekel-intette csendre Rap Monster.-Siessünk. Jungkook-fordult a Maknae-hoz-figyelj rájuk!
Jungkook fáradtan bólintott, de valójában fel sem fogta mit mondott neki Rap Monster.
Hangoskodva vonultak be a kórház épületébe és úgy nyomultak oda az infotmációs pulthoz, mint valami csorda. Namjoon a pulthoz lépett volna, csakhogy ebben a percben Taehyung nemes egyszerűséggel félrelökte, ráfeküdt a pultra és a recepciós szemébe nézve kiabálni kezdett, mintha egy hallássérülthöz beszélne.
-A barátunkhoz jöttünk. Sugának hívják-ordította.
-Minek?-kérdezte közömbös arccal a recepciós, aki már teljesen hozzászokott az ilyen elvont figurákhoz.
-Min Yoongi-lépett elő Namjoon és lerángatta V-t a pultról. A recepciós bepötyögött valamit a számítógépbe, majd unott arccal közölte:
-II. emelet 15.
Mindannyian megindultak a liftek felé, kivéve Hoseokot, aki közelebb lépett az információs pulthoz, elővett egy névjegykártyát és a megdöbbent recepciós elé csúsztatta.
-Hívj fel-suttogta.
-Hoseok! Azonnal gyere ide!-kiáltotta Namjoon és két kézzel igyekezett arrébb rángatni Hobit.
Időközben megérkezett a lift is és mind az öten benyomultak a kis fülkébe, ahol rajtuk kívül még két fehér köpenyes orvos is utazott. V lassan közelebb csúszott az egyikükhöz és méregetni kezdte. Namjoon aggódva figyelte és készenlétbe helyezte magát arra az esetre, ha esetleg elfajulnának a dolgok.
-Megnézhetem a szatraszpókodat?-kérdezte V az orvostól. Amaz egy darabig furcsán nézett rá, majd felnevetett.
-Áááá, a sztetoszkópra gondolsz? Hát persze-mondta.
V éppen megörült, hogy megfoghat egy igazi "szatraszpókot", de ekkor kinyílt a liftajtó ás Namjoon elkezdte őket kifelé terelni.
-Majd legközelebb-kiáltotta V a becsukódó liftajtónak.
-Méghogy szatraszpók, mi?-röhögte ki Jimin és Jungkook Taehyungot.
De V ezt már nem hallotta, ugyanis eltűnt a 12-es számú kórterem ajtaja mögött.
-Mit csinálsz ott bent?-kérdezte Rap Mon.
-Épp egy idős nénit molesztál-jelentette ki teljes nyugalommal J-Hope.
-Mi?-akadt ki Namjoon és berontott a kórterembe, hogy kirángassa onnan V-t.
Nem kevesebb, mint tíz perc múlva végül sikeresen megérkeztek a keresett kórteremhez.
-Menjetek be előttem, mielőtt még valaki eltűnik-sóhajtott Rap Mon.
A kórterem sötét volt, csak egy lámpa halvány fényénél vehették szemügyre Suga sápadt arcát. A fején nem látszott sérülés, talán amiatt az aprócska tény miatt, hogy az egész feje be volt kötözve. Az ágya mellett egy orvos állt és éppen valamit jegyzetelt, amikor ezek öten berontottak oda.
-Jó napot!-lépett elő Rap Mon.-Kim Namjoon vagyok. Yoongi barátai vagyunk. Mi történt vele?
-Nos, a barátjuk súlyos autóbalesetet szenvedett, a mai nap folyamán 12:18-kor. Mikor behozták a mentők már kómában volt. Nem tudjuk biztosan mikor ébred fel, mert súlyos a fejsérülése és fenn áll az emlékezetkiesés, vagyis....
-Emlékezetkiesés?-vágott közbe V.-Az nem az az amália, vagy mi?
-Az nem amália, hanem ammónia!-röhögte ki Jimin.
-Egyikőjüknek sincs igaza-lombozta le az orvos a jókedvüket.-Ez nem más, mint amnézia.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS-Amnézia /Befejezett/
HumorMilyen lenne, ha egy nap arra ébrednél, hogy nem tudod ki vagy? És nem emlékszel semmire az egész eddigi életedből? De a barátaid kitartanak melletted, még ha ez neked nem is mindig olyan jó.... A történetben egyetlenegy SHIP található: Jinpenyő (Ji...