Chapter 1 - Intro

103 7 0
                                    

12 April 20XX

Pada Pukul 3.00 pagi

Dalam sebuah bilik terdapat tiga orang.Dua orang yg sedang berdiri dihadapan seorang lelaki yg sedang duduk kelihatan seperti ketakutan.

"Kami akan tanya encik sekali lagi.Betul ker encik yg pasang bom dekat cafe tu!"Tanye seorang lelaki dengan nada yg agar kasar.

"Saya cuma boleh bgth kepada tuan yg saya hanya tahu siapa dalangnya je sbb saya cuma diupah utk perhatikan target kami". Kata suspek itu.

Lelaki yg dipanggil 'tuan' itu berdengus. Sebelum lelaki itu mulakan ayatnya,seorang perempuan yg sejak tadi berdiam diri akhirnya bersuara.

"Cis,hentikan soal siasat"kata perempuan itu.Lalu perempuan itu keluar dari bilik tu.

Perempuan itu dikenali sbg Bella dan beliau bukan orang calang2 kerana dia adalah.....ketua organisasi Black Rose iaitu organisasi rahsia yg bekerja dibawah polis diraja dan berkhidmat kepada kerajaan negara.

"Kurose,arahkan team Rafael dan Amy bersiap sedia,target kita adalah organisasi Akatsuki".

Di Sesuatu Tempat

"Tuan,mereka sedang dalam perjalanan ke tempat kejadian"kata seorang wanita kepada seorang lelaki yang sedang duduk di atas kerusi kulit yg beroda yang lengkap dengan meja kerja yang penuh dengan fail.

"Airi, kau dah periksa betul - betul tempat tu"tanya lelaki tersebut."Dah tuan, saya dah pastikan tak ada sebarang bukti pon yang tertinggal". Secara tiba - tiba lelaki tersebut ketawa dengan nada yang kuat dan jahat.

"Bagus....,mereka takkan dapat tahu siapa dalang di sebalik kejadian tu dan takkan ada sesiapa pun tahu tentang organisasi kita....Akatsuki"kata lelaki itu dengan nada yang serius.

[To Be Continue.....]

Next Chapter : Black Rose

Author Note

Hai guys,stay tuned for the next chapter.Harap korg tak berharap sgt la sbb author akan lambat update lepas nie sebab busy dgn kerja assignment and etc,So goodbye for now.

[C] IDOL [M.Y.G + J.J.K] ✔️Where stories live. Discover now