Markas Akatsuki
Naeun yang masih pengsan itu ditempatkan di sebuah bilik yang hanya mempunyai satu kerusi. Tubuh Naeun diikat di kerusi itu oleh lelaki-lelaki yang berpakaian hitam itu. Setelah selesai menjalankan tugas, mereka pun beredar dari bilik itu kecuali ketua mereka iaitu, Zack.
"Macam tak percaya, Kim Naeun yang selama nie musuh aku, anak kepada Kim Minjun" kata Zack sambil memegang dagu Naeun.
"Kalau ayah kau tahu keadaan kau sekarang, agak-agak dia datang selamat kau ker tak?" kata Zack yang kemudian mengukirkan senyuman sinis.
"Tapi aku lagi prefer kau stay dengan aku. So, takkan ada sesiapa yang akan dapat kau termasuk la dua orang mamat Korea tu" kata Zack sambil mengusap lembut pipinya Naeun. Kemudian, dia pun keluar meninggalkan Naeun di dalam bilik itu.
'Disebabkan aku adalah lelaki yang kejam, aku lagi suka kalau aku dapat tembak dua orang mamat Korea tu depan kau sampai mati'
Hospital XXX
Selepas Jungkook memberitahu tentang kehilangan Naeun, BTS hanya mendiamkan diri mereka tetapi hanya Yoongi sahaja yang bersuara.
"Macam mana dia boleh hilang?" tanya Yoongi kepada Jungkook. Jungkook pun menggeleng kepalanya dan menjawab pertanyaan Yoongi.
"Masa tu kitaorang tengah berborak kat sebuah kafe yang Naeun recommend" kata Jungkook. Yang lain hanya terdiam dan mendengar.
"Tak lama lepas tu, tiba-tiba, bekalan elektrik kat kafe tu terputus dan masa tu jugak, ada segompol asap putih mula merebak satu kafe tu" cerita Jungkook dengan panjangnya.
"Habis tu, macam mana Naeun boleh hilang. Kalau nak kata dia lari, bunyinya macam tak logik" kata Jin pula.
"Naeun telah diculik di tempat kejadian" kata Kurose yang tiba-tiba muncul di pintu bilik wad itu bersama dengan Amy dan Rafael.
BTS menjadi terkejut dengan kehadiran mereka. RM yang selaku ketua BTS pun mula bersuara.
"Korang buat apa kat sini?" tanya RM kepada tiga orang ahli Black Rose itu.
"Kitaorang kat sini sebab nak melawat ahli kitaorang yang masih tidak sedarkan diri" jawab Rafael.
"Kemudian, kitaorang pun ada terdengar yang nurse kat sini ada kata yang Jungkook pun masuk wad kat hospital nie. Jadi, kami cadang la nak singgah melawat Jungkook" jelas Amy dengan panjangnya.
"Habis tu, macam mana korang tahu yang Naeun kene culik?" tanya Yoongi.
"Pihak polis dah siasat tempat tu dan sahkan kejadian yang terjadi di kafe itu adalah angkara Akastuki" terang Rafael. BTS terkejut pabila terdengar nama organisasi itu.
"Maknanya, Naeun dah diculik oleh Akatsuki. Andwae" kata Jin tak puas hati. Rafael hanya mengangguk kepalanya.
"Kalau diorang nak rahsiakan kegiatan diorang, sepatutnya diorang culik Jungkook sekali tapi daripada apa yang saya dapat siasat, diorang memang sengaja tinggalkan Jungkook sebagai mesej bahawa Naeun kini berada di tangan ketua mereka" kata Rafael dengan panjang. BTS pun mengangguk paham.
"Korang tahu tak siapa ketua dia?" tanya Yoongi. Rafael memandang dua orang ahlinya yang mengangguk kepala mereka.
"Lepas Jungkook keluar dari hospital, aku nak korang semua datang ke HQ" kata Rafael lalu keluar dari bilik wad itu bersama dengan Amy dan Kurose.
YOU ARE READING
[C] IDOL [M.Y.G + J.J.K] ✔️
Fiksi Penggemar[First book of IRIS series] [BTS fanfic] Setelah lama meninggalkan kisah silam yang pahit bersama lelaki itu. Akhirnya luka lama kembali semula. Adakah Naeun sudah bersedia pabila lelaki yang pernah melukakan hatinya kembali semula? Dan berjayakah Y...