Stark toronyban

758 37 5
                                    

2017. 11. 09. 8:14

Valaki kinyitotta a szobám ajtaját és elsétált az ablakomig. A kezével elkezdett dobolni a párkányon. Direkt csinálja... tudom. Tudja, hogy a legkisebb neszre is felébredek. Már korán reggel húzza az agyam. Idegesen ledobtam magamról a takaróm és a sötétben állóra néztem.
-Ezt most miért is kell?- kérdeztem vádlón. Ekkor azonban gyorsan felhúzta a redőnyt. Sikítottam a kellemetlen érzéstől amit a hirtelen fény okozott.

Nevetést hallottam. Mikor hozzá szokott a szemem a fényhez rá néztem. Engem nézett azzal a "Én is tudok szemét lenni" mosolyával. -Szép reggelt! Gondoltam megvárom amíg felébredsz és utána indulunk, de csak nem keltél fél nyolc - kor. - mosolygott. -Mégis mi a fenéért és hova akarsz vinni engem hajnali negyed kilenckor Clint? - adtam be az értetlent. Kissé
elkomolyodott, de nem teljesen.
-A Stark toronyban gyűlés van... Lokit kell elhelyeznünk valahol... -kezdte...tudtam a sztorit. -Tegnap megbeszéltük, hogy nem érdekel és nem megyek.- Álltam fel és összefontam a karom.
-Az a megbeszélés úgy zajlott, hogy elkezdtél velem ordibálni, hogy te azok közé nem mész és elvonultál a szobádba - kezdett kicsit ideges lenni.

-Igazad van... Sajnos... - morogtam - Veled megyek.. Lora és a kicsik hol vannak? - kérdeztem.
-Elmentek nyaralni. Miénk a ház egy hónapig - kikerekedett a szemem. -A védett házba mentek? - vontam fel a szemöldököm. Ő csak igenlően bólintott.
-10 perc múlva legyél kész. A toronyba várlak. Értem jött Tony kocsival.- ellökte magát a párkánytól és kiment az ajtón.
Ezek szerint repülnöm kell a Stark toronyig. Éljen. A pizsamámat gyorsan átvarázsoltam egy fekete bőr ruha szettre. Olyasmi ,mint a filmekbe a titkos ügynökök ruhája de nekem akkor is ez a szett a kedvencem. A fürdőbe mentem és rendbe szedtem magam. Lementem a konyhába. Egy bögre, egy cetli és egy hatalmas muffin várt rám. A bögrébe kávé és kakaó keverék volt. Nyammi, imááádom. A muffin tripla csokis volt. Egy szóval a kedvenc reggelim várt az asztalon. Csak a cetli zavart. Amire ennyi volt firkantva:

Már csak 5 perced van siess. Ha elkésel nem kapsz mogyorós csokit. Puszillak: Clint

Csak egy picike mondatra tudtam gondolni: Kapd be Clint!

Csak ő ismer annyira, hogy tudja engem csak mogyorós csokival lehet megvesztegetni. Ránéztem az órára. Már csak 5 percem volt oda érni. Szóval, ha 200-zal megyek pöccre beérek. Megittam a bögre tartalmát a muffint pár harapással eltüntettem. Kiléptem az ajtón, a kertváros csöndes volt. Fogtam magam és bezártam kulcsra a bejárati ajtót majd elrugaszkodtam a földtől és a levegőbe emelkedtem. Majd kilőttem, mint Tony Stark a páncéljával. Csak nekem nem kellett rakéta meg páncél. Aztán az út negyedénél rájöttem, hogy a megbeszélés nem terjed ki rám így semmi közöm hozzá. Így hát leszálltam és bementem egy kreatív boltba és úgy 4-5 perc múlva kiléptem.

A kezemben egy piros festékkel töltött lufit szorongattam. Ördögien elmosolyodtam, ahogy elképzeltem amint Amerika kapitányon végig folyik a piros festék. Annyira nem szívleltük egymást a pasassal, de ott csesztettük egymást ahol nem sajnáltuk. 10 perces késéssel, de megérkeztem. Szememmel megkerestem drága nevelő apám. A lufit természetesen elrejtettem a hátam mögé. Körbenéztem. Két emberrel többen voltak és mindkettő Thor oldalán foglalt helyet a kanapén. A többiek a barna bőrfotelekben ültek.

-Sziasztok - Clintre néztem - Szia apuci, ugye nem késtem? - vettem fel az ártatlan arcomat.
-Ááááá, dehoogy, csak 15 percet. - felelte apa helyett Tony. -Tévedsz! - reagáltam le
- Én sose késem, ti kezdtétek el előbb. - vigyorogtam. --Mire készülsz? - pattant fel Clint. Mindenki lesápadt kivéve a két idegen.

-Jó is hogy felálltál így könnyebb lesz..- mosolyodtam el ördögien. -Mégis mi a...? - kezdte de elrontottam a célzást, így őt találtam el véletlen a lufival. Clint megsemmisülve állt, majd feszült lett. Én , mint a többiek csak nevettem. Kivéve a férfi idegen. Rajta valami száj zárka volt. Clint elmondásából felismertem őt. Ő volt Loki. A lány Thor másik oldalán Hazel a lánya foglalt helyet.

-Apa, kicsit röhejesen nézel ki. Nem mész ki a mosdóba? - vigyorogtam. Puffogva elment az előbb említett helyiségbe, én meg ledobtam magam a helyére, és elvettem az asztalról a mogyorós csokiját. Imádom. A többiek már vigyorogtak, ismertek minket. Tudták, hogy mindig harcolunk egymással, de csak ilyen játékosan. Szinte ez tartott minket kondiba. Neki inkább mozognia kellett, nekem meg kitalálni egy újabb tervet amivel ismételten kikészíthetem. Egyszóval elvoltunk.

-Smaragd! - szólt Thor, ráemeltem a tekintetemet - Bemutatom a lányom Hazelt.- mutatott rá. Intett, én meg neki vissza. Nem értettem miért ilyen fagyos a hangulat. -Most mit tettem, hogy ilyen fagyos lett a hangulat? - kérdeztem lemondóan. Apa lépett be a helyiségbe. -Mert Loki itt van! Tudod ő Rosszfiú. - vigyorgott mint a tejbetök, erre csak megforgattam a szemem.

-Amúgy - kezdte Tony - Hogy repültél semmi nélkül? - ledermedtem.
-Titok - mondtam - de nektek elmondom - suttogtam hangosan - Varázslat. - kiröhögtek. Nem csodálom.



Hát sziasztok ez lenne az 1. fejezet. Kritikákat kérnék mindenkitől ha nem veszitek zokkon. Az biztos hogy folytatni fogom. Nem tudom még milyen rendszeresen fognak jönni a részek.

Üdv: Black

Istenekkel szembenWhere stories live. Discover now