Hazel szemszög:
Eltűntek... Egyszerűen eltűntek. Abba a szobába ahol lehettek csak a körbe rendezett rúnákat találtuk meg. Elvitték őket. Ráadásul azt se tudjuk, hogy hova. Asgardban nincsenek mert apám átkutattatta az egészet. Haimdall egyfolytában keresi őket és majd szól ha talált valamit. Ha. Lokinak. Vagy. Smaragdnak. Valami. Baja. Lesz. Ölni fogok. Kegyetlenül. Egész éjjel nem aludt senki. Felvonultam a szobámba már az elején amikor nem engedték, hogy a keresésükre induljak.
Már sötétedett amikor apám lépett be a Torony béli szobámba.Reménykedve kaptam fel a fejem. Kavarodtak bennem a gondolatok: " Megtalálták őket? ; Jól vannak? ; Hol voltak? ; Ki rabolta el őket? ; Mit akartak tőlük? ". Apám reménykedő szemeimbe nézve szomoruán nézett rám és nemlegesen intett fejével.
-Haza megyünk.- morogta pár perc csend után azzal kiment mielőtt bármit is mondhattam volna. Egyszerűen nem tudtam elhinni, hogy elmegyünk. "Miért megyünk haza amikor ott biztos, hogy nincsenek? Inkább oda kéne mennünk ahol vannak!" Hullámokban tört rám a düh, de nem volt választásom mennem kellett.
Kikullogtam, lekullogtam, odakullogtam. Mint kiderült ő is haza megy és ott elkezdi kerestetni őket. Én is keresni akartam őket. A düh elég gyorsan tehetetlenségre váltott. Mint valami rossz átok, vagy sósav mart belülről. Elbúcsúztunk mindenkitől szép sorjába és megígértük ha lesz valami azonnal jövünk.
Természetesen Clint meg Tony volt a legjobban letörve de a többiek is. A két férfin látszott, hogy már megkönnyezték a lányt. Tony mellett Clint, ő mellette Nat, oldalán pedig Banner. Rogers meg csak állt a sarokba és maga elé bámult mint aki még mindig nem hitte el ami történt. Igazából a két kisírt szemű férfi egyeddel volt a legjobb kapcsolata barátnőmnek a Bosszúállók közül. Banner ha elkezdett neki mesélni, vagy magyarázni valamit, szinte úgy hallgatta, mint kisgyerek az esti mesét.
Nattal mentek sokszor lányos dolgokat csinálni meg ott alvós bulit is csináltak és állítólag akkor kibeszélték az összes férfi egyedet a csapatból. Thorral azaz apuval is egész jól elvannak, de mintha apu kissé félne tőle. Mint megtudtam később a háttér sztori az, hogy a csapat unatkozott és felelsz vagy merszeztek. Nat meg azt mondta barátnőmnek, hogy hozza zavarba a Nagy Villámok Istenét amikor megjön, mert hogy késett. Abból pedig az lett, hogy lányunk csak erősen kétértelmű mondatokkal kommunikált apámmal. Mikor ezt elmesélték sírtam a nevetéstől.
Steve Rogers. Vele különös kapcsolata van a lánykának. Imádják ugratni a másikat. Mint kiderült amikor a Toronyban alszanak mind ketten mindig a Kapitány kelti barátnőm de mindig más spártai módszerrel. Ezt pedig Smard nap közbe bosszulja meg mindenki előtt. Szóval így már érthető, hogy van az, hogy este Smaragd 10 perc alatt végez a fürdőben reggel meg félórát van bent.Mindannyian imádták/imádják azt a kicsit bohókás lányt.
-Gyere indulunk! Zekk, maga is!- szakított ki gondolataim közül apám hangja. Kimentünk az erkélyre és apám felszólt- Heimdall haza mennénk.-pár pillanat múlva már a Bifröstben álltunk. Őrünk még egyszer megnyitotta az átjárót és Zekk is haza ment. Elköszöntünk az aranyvértbe öltözött férfitől és lóval elmentünk a palotába. Apám a fél hadsereget átirányította a Bifrösztön keresztül abba a világba ahol Loki eljátszotta mártír halálát... hmm. Most már meg kéne tanulnom a 9 világ nevét.
Ha a tanárom egyszer rákérdez és nem tudom, tuti leszid hogy királyleányka létemre nem tudom meg így meg úgy. Igazán rühellek tanulni. A tanárom viszont állítja hogy ez hasznos dolog. Bár igaz lenne. Mivel semmi kedvem nem volt a szobámba kuksolni vissza mentem Heimdallhoz.
YOU ARE READING
Istenekkel szemben
Historical FictionIsmeritek a bosszúállókat. Tudom. Én ( az író) egy lány szemszögéből fogok írni akit Clint Berton, azaz Sólyomszem fogadott örökbe. A barátnőm Thor lánya lesz... és hát mondjuk úgy történni fog egy-két dolog. Titkok fognak napvilágot látni és ennek...