Steve szemszög:
Hangos csörömpölésre lettem figyelmes. Még hozzá a fölöttem lévő szobából. Felkeltem az ágyból és úgy hogy voltam egy szál boxerben felmentem a szobám feletti helyiségbe a nappaliba.
Ott azonban nem volt senki és a zaj pedig még feljebbről jött. Fönt viszont csak a lányok szobája van. A lépcsőket úgy szedtem mintha az életem múlott volna rajta. Befordultam a folyósón balra és a második ajtón benyitottam. Ami ott várt arra nem.voltam felkészülve. Olyan pia szag csapott meg hogy megszédültem. A lányok pedig fel sem ismertek úgy berugtak.
Miután megtörtént egy bonyolult eszmecsere az összes üvget az asztlra pakoltam majd a piás ágyneműt lehúztam és hoztam egy másikat amit meg felhúztam.( nem félre érteni )
Ezután még fél órán keresztül azon veszekedtem velük hogy feküdjenek már le aludni. Végül elkezdtem nekik mesélni az életemről mert ezt kérték. Azután pedig egy egy csatát vagy történetet meséltem el. Végre elaludtak. Smardot meg Hazelt elhelyeztem az ágyon és betakartam őket.Ezután elkezdtem vissza hordni az üvegeket Tony bárpultjába. Két kör után szembe jött Loki.
-Mi történt velük?- kérdezte és ásított egyett.
-Ittak- emeltem fel a kezembe lévő üvegeket amiket elkezdtem vissza pakolni -Van még a szobájukban. Segítenél? Smaragd szobájában.- csak bólint és a következő percben már meghozta a maradék szeszes italokat és segített elrendezni.- Kinyitom még náluk az ablakot nyugodtan menj aludni.- mondtam neki majd elindult a lift felé. Felmentem a lépcsőn és halkan benyitottam. Kinyitottam az avlakot és még épp időben kaptam el egy papírt amit a húzat ki akart repíteni az ablakon. Megfordítottam a lapot.
Felnevettem de inkább leraktam az asztalra és a szobám felé vettem az irányt. Lefeküdtem és pár perc múlva már aludtam.
---Reggel---
Amint felébredtem első dolgom volt felmenni a lányokhoz ám az ajtajuk előtt meglepő látvány fogadott. Loki épp az ajtó előtt hezitált hogy lenyomja-e azt a nyomorult kilincset vagy hagyja a fenébe.
-Csak nem fél az istenség?- nevettem fel mire össze rezzent és felém kapta a fejét. Vágott egy grimaszt és a szobája felé vette az irányt. -El ne tűnj!- szóltam utána.- Inkább segíts felébreszteni őket.- benyitottam a szobába ami szépen kiszellőzött. Hallottam ahogy Loki is belép mögöttem a szobába.
Miután sikeresen felkeltettük őket Hazelt felvettem az ölembe és kivittem.
-Egyedül is kitudtam volna jönni.- mondta álmosan.
-Persze hercegnő, elhiszem.- mosolyogtam le rá. Neki is adtam azokból a tablettákból amikből Smardnak is adtam. Pár perc múlva mint aki újra éledt nézett rám.- Na? Hatott?
YOU ARE READING
Istenekkel szemben
Historical FictionIsmeritek a bosszúállókat. Tudom. Én ( az író) egy lány szemszögéből fogok írni akit Clint Berton, azaz Sólyomszem fogadott örökbe. A barátnőm Thor lánya lesz... és hát mondjuk úgy történni fog egy-két dolog. Titkok fognak napvilágot látni és ennek...