Smaragd szemszög
Elég sok mindent találtam a kövekről. Például, hogy van emberi alakjuk. Ráadásul minden kőhöz tartozik egy birodalom, például Asgard vagy Mitgard, stb. Mikor már összefolytak a betűk felnéztem és pislogtam párat. Strange egy az előttem lévő fotelek egyikén ült és olvasott. Elég békésnek tűnt az olvasó lámpa fényénél. Aztán már csak azt vettem észre hogy mikor bambulásomból feleszméltem egy kék szempár nézett velem farkas szemet. Hiába voltam zavarban ezt nem mutattam ki. Világos szemeit tanulmányoztam és próbáltam megfejteni magát az embert. Túl titokzatos volt az aurája... a mellkasánál volt a legerősebb... és vonzott. Hozzá bújtam volna a mellkasához.. várjunk... MIIII???
-Érdekes ugye?- észre sem vettem hogy már a mellkasán lévő szem alakú medált bámulom.
-Mi az? Mi van benne?- kérdeztem rá.
-Olvass tovább és megtudod.- mutatott a könyvre amit az előbb raktam le magam mellé fél méterrel. Én meg mint egy kiéheztetett törpe, denevérfogú kis minyon ugrottam a könyvre és olvastam tovább, immár hason fekve. Végül megtaláltam amit kerestem, kitágult szemekkel olvastam a számomra egyik legérdekesebb részt."Az Idő Kövének van talán a legnagyobb hatalma az Erő Köve az Org után. A tulajdonosa akár a történelmet is megváltoztathatja. Embert ölni ezzel a kővel is lehet, viszont ennél a kőnél nagyobb koncentráció szükséges annak elvégzéséhez. Ám ha az ember sokszor ől vele akkor egyfajta tébolyodottság lesz úrrá rajta és világuralomra is törhet. Viszont ha a tulajdonosnak elég nagy fizikai, lelki és spirituális ereje van akkor elbír a kő erejével, viszont ha a tinédzserrel aki a kőben lakozik nem ápol jó viszonyt akkor nem ér semmit az ereje."
Felnéztem a kék szemekbe amik amint megmozdultam rám siklottak.
-Wow... Ezzel a gyerekkel szoktál beszélni?
-Nem tudom hol tartasz de olvasd tovább.- mosolygott és visszatért könyvéhez. Fogtam magam és tovább lapoztam.
A kövek emberi /tinédzser/ formái
"Rendkívül veszélyesek, főleg akkor ha egy érzelem felerősödik bennük, viszont addig nem mutatják ki foguk fehérjét amíg nem idegesítik fel őket. Tűrés határuk változó...
Általában 14-18 évesnek néz ki a fiú/ lány, viszont lelkük akkor született amikor a kilenc birodalom létre jött. Úgy viselkednek akár a kamaszok/ tinédzserek...
Kinézetük a Kőtől és a , annak erejétől, jelentőségétől és a személyiségétől függ...
A kőtulajdonos jól kitud jönni vele ha tisztességes úton került hozza a kő. Ha nem /lopta/ akkor az adott "gyermek" fellázad és akár meg is ölheti. Viszont ha jól kijönnek nem támad "gazdájára" és teljesen rendelkezésére fog állni. Azt viszont nem szabad feledni, hogy gondolkodó lények és hogy elég önállóak minden féle képpen."
Ez egyre érdekesebb... Viszont miért mondta hogy olvassam tovább? A többi ilyen kriksz- kraksszal van írva... várjunk... ez rovás írás!! Én ezt el tudom olvasniii! Hát nem hiába szenvedtem mindig egy éven át plussz egy órát suliban?A Ketté szakadás
"Volt egyszer, hogy a kövek és az emberi alakuk egy mérhetetlen erő miatt ketté vált. Két külön szerv lettek, viszont még mindig kötődtek egymáshoz. Ezek az emberek felnőttek, megöregedtek és meghaltak. Viszont lelkük nem nyugodott és a bennük lakozó szellemi, spirituális erőt magukba tartva ujjá születtek egy arra érdemes gyermek testében. Viszont a gyermek mindig felnőtt, megöregedett és meghalt, ez a folyamat kezdődik újra és újra már vagy négy évezrede..."
YOU ARE READING
Istenekkel szemben
Historical FictionIsmeritek a bosszúállókat. Tudom. Én ( az író) egy lány szemszögéből fogok írni akit Clint Berton, azaz Sólyomszem fogadott örökbe. A barátnőm Thor lánya lesz... és hát mondjuk úgy történni fog egy-két dolog. Titkok fognak napvilágot látni és ennek...