Uzun bir müddet ona bakarak sorumun cevabını bekledim, fakat yüzünden hiç birşey belli etmiyordu. Düşünüyormuydu, yoksa beni duymamışmıydı, hiç birşeyi belli etmiyordu. Çoğu zamanlarda bende bu şekili alırdım, ister istemez, fakat bu farklıydı.
Tam sorumu tekrarlıyacaktımki, kafasını sağa sola sallayıp, göz ucuyla baktıktan sonra tekrar önüne döndü.
Keskin bakışlarla git mesajini'da arada yollamıştı. Selimle konuşmalıyım, ona ulaşmalıyım. Başka birşey alamayacağımı anlamıştım.
**
Eve gelmiş, çoktan odamda volt'a atıyordum. Ona ulaşmanın bir yolu olmalıydı. Iyi tanımadığımdan ne telefon numarası vardı elimde, nede evini biliyordum.
Bir yanım boşver derken, diyer yanım vicdanım'a yenik düşüyor ve galiba bende vicdanımın kontrol altındayım.
'Emre, evet evet Emreyi aramalıyım'Oha kime konuşuyorsun sen'Tamam sus'.
Artık kendi kendime konuşmaya başlamıştım, iyice mallaştım galiba, bunuda başardım artık süper!
Vakit kaybetmeden Emreye, Nazlı sayesinde ulaşıp, Selimden haberi varmı diye sordum. Emre, Selimin sağ kolu, çocukluk ve en iyi arkadaşı, kardeş gibiler.
Ama Emrenin bir farkı var, o deyişik biri. Aslında bakılırsa Selimde pek normal biri değil ama. Emre iyi birine benziyor, lakin bazen bana acıyan gözlerle baktığını yakalıyorum. Belkide bana öyle geliyordur.
Hatta Nazlı ile dans etmişti bugün. Çokta yakışıyorlar, ama birtürlü birbirilerine itiraf edemiyorlar. Emreden çok hoşlandığını bana karşı herzaman dile getiren Nazlı, dışarıya hiçbirşey belli etmiyor.
Hemen kıyafetimi deyiştirmek için dolabımın karşısına geçtim. Rahat birşeyler giymek istiyordum, bu elbisenin içinde boğuluyormuşum gibi.
Hemen eşortman takımın altını giyip, üstünede bir tişort giyip, yavaşca aşağa indim. Herkez uyumuştu, lambaları açmadan sessizce karanlığın içinde yürüdüm.
Bir ben birde karanlık vardı. Gözlerimi nekadar büyütsem fark etmiyor, karanlığın içinde bakamiyorum. Insan gözlerini kapattığında karanlığa hapis olur, sanki ben hergün yeniden ve yeniden gözlerimi kapatmadan hapis oluyorum. Sessizce askıdan yeleğimi alıp dışarı çıktım.
Saatın gece 3 olma nedeniyle hava iyice soğumuş, acı bir rüzgar vardı. Yeleğimin kalın olmama nedeniyle soğuk içime işliyordu. Sokak, mahalle, yollar, okadar sessizki, hiç kimse yok. Çokta doğal aslında, bu saatte kimse dışarıya çıkmaz.
Yine aynı, uzun ve ince, okul'a giden yol, ama busefer karanlık ve sessiz. Bir kaç lamba mahalleyi ışıltıyor, ama asıl kaynak yıldızlar. Bir müddet yıldızları izleyerek devam ettim.
Emrenin söylediği üzere Selim 1 yıl önce ayrı eve çıkmış, nedenini söylemedi, gerçi bende sormadım. Deniztan kulübünün çok uzağında değilmiş. Soğuktan ve rüzgar sayesinde 10 dakikalık yol, saatlerimi almış hissi uyandırdı içimde.
Tarif ettiği yolu aklıma kazıdımki birde kaybolmayayım. Deniztan kulübün'e vardığımda, eylence mekanı iyice dolmuştu, eylence arayan gelmiş. Asıl gece bundan sonra başlıyor. Karşıdaki lambalardan sol'a, sonra ilk sokaktan sağa dönmeliydim.
Döndüğüm an o kadar ıssız bir sokağa girdimki, hiç bir ses veya ışık yoktu, bağırsan kimse duymazdı. Bizim mahalle çok karanlık diye şikayet ettiğime utandım resmen. Neden böyle psikopat olduğu herhalde anlaşıldı, normal bir insan burda yaşıyamazki, hergün buradan geçmekten korkarak aklını kaybeder.
Ama dur, bu Selim Deniztan tabiki, herşey beklenir. Birşeye takılmamak için yere bakarak devam ederken, etrafıda gözetlemeyi ihmal etmedim.
**
SELIM
Kafa dağıtmak için mekanda biraz takılıyordumki, karşımda bizimki duruyordu. Göründüğü gibi deyilmiş domates güzeli, gece hayatıda varmış. Yazdım bunu bir kenara güzelim, yazdım.
Onun tarafa doğru gitmeyi planlarken, yanına çımpıl herifin teki geldi. Hemen bar'a geri dönüp işki sipariş ettim. Göz ucuyla takip etmeyi ihmal etmeden tabiki.
Emrede onlarla takılıyormuş demekki, Elanın arkadaşıyla dans ediyor sanırım. Onu davet ediyor, beni etmiyor. Öyle olsun güzelim, alınmadım, sonuçta benim mekana gelmişsin. Kardeşim dediğim adam bana bu organizasyon ile ilgili hiçbirşey belli etmedi. Sonra hesaplaşacaz onunla, şimdi daha önemli olanlar var.
Gülüşüp duruyorlar yavşak yavşak, sevgilisi olabilirmiydiki. Işin aslı, güzel kız, boş olması imkansızdı zaten. Ama araştırmalara göre olmaması lazım. Şimdilik gülün eylenin bakalım, şimdilik.
Birden dansa kalkıp dans etmeye başladılar. Sanki beni gördü ve gözüme sokmaya çalışıyordu. Ama beni görse herhalde yanıma gelirdi, yada kaçardı burdan.
Yavaş yavaş beynime kaynar kan akmaya başladı, sinirden. Beline koymuş sırtına birde. Ela'da hiç çekinmeden kısa ve iddaalı giyinmiş, çımpıl herif nasıl sevgiliyse, izin vermiş.
Yavaşca çımpıllıdan ayrılıp bir yere gidip geldi. Zaman kaybetmeden hemen başkaların yanına kaydı, karaktersiz herif. Şarkının deyişmesinden dolayı gözlerimi oraya dikmiştimki, Ela büyük bir gülümsemeyle geri dönmüştü.
'Ayrılsak ölürüz biz, bir bedende bütünüz biz'.
Sözler beynimde yankılanmaya başlamıştı. Nefret ediyordum böyle sözlü şarkılardan, içimi acıtıyordu. Öyle bir sel oluyorki içimde sanki kan içimden söküle söküle alınıyordu. Beni yakıp kavuran, içimdekini su üstüne çıkartan.
Yuvarlak oluşturup bir çift dans ettiğinde, Ela'ya gidip kolundan tutup dans etmeye zorladım. Ilk başta şoku üstünden atamayıp affalladı, lakin geç kalmadan kendini ittirmeye başladı. Kara gözlerini bana dikmiş, birşey beklercesine bakıyordu. Okadar masumki, birden annem geldi aklıma. Ama yapmak zorundayım, buna mecburum.
Biraz eylenelim derken, yüzüme bir yumruk inmesiyle karanlık oldu, bir değil, iki değil arka arkaya yumruklar. Tam karşılık verecektimki çımpılın olduğunu fark ettim. Yumruğumu sıkıp karşılık vermedim. Ela görme alanıma girdiğinde donmuş bir şekilde yerinden kıpırdamiyordu.
Yanıma gelip, bana yardım ettikten sonra eve doğru yol aldım. Hiçbir haber bırakmadım, öylece bıraktım arkada. Özür dilerim güzelim, ama yeni başladık, eylence daha bitmedi..
Evett, yeni başladık sevgili okuyucularım. Sınavlardan dolayı geç geldi, ama uzun bir bölüm oldu, değilmi. Umarım beyenirsiniz. Eğer birşeyler söylemek isterseniz herzaman yazabilirsiniz veya mutlu etmek için beyenme tuşuna basarsınız. Eğer Nazlı&Emre çiftini merak ediyorsanız, multimedia'ya bir göz atabilir, yorumlayabilirsiniz.
XXX-x_NuNu_x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa yolculuk
RomanceÇok duydum hayatım bir günde deyişti diyen insanları. Bir günde hayatmı deyişirmiş, bu mümkün olmasa gerek diye düşünürdüm hep. Aslında yine öyle düşünüyorum, ama sadece bir farkla. Hayat gerçekten yönünü deyiştirebiliyor insanın, aynı benim yönümü...