6 глава

1.5K 114 3
                                    


В зписці було написано:
«Доброго ранку ,принцесса.Вибач що не попрощався,я дуже спішив.Чекаю тебе о 18:00 біля входу в ліс...
Твій Марк❤»
В лісі в 6.....Ну добре......стоп....Твій Марк???і сердечко?...Я нічого не розумію...Уже друга година дня,часу ще багато.Я зробила чай та пішла у свою кімнату. Я інколи малюю,в мене це виходить не погано. Я вирішила намалювати ,Марка...Перед очима зразу ж зявилося його ідеальне обличчя.Я розплющила очі,та почала малювати.Малювала я простим олівцем.Приблизно через дві години,я закінчила.В правому нижньому кутку ,я поставила підпис і написала: «Мій ідеал,люблю❤».Я поклала картину в тумбочку.І глянувши на часи,я пішла одягатись.На часах було 16:30. Я підійшла до шкафа і вибирала що одягнути.Мій вибір впав на темно синє плаття «сонце»і чорні суперстари.Виглядало гарно.Я крутилась біля дзеркала,і перевернула чашку з чаєм.Тому мені прийшлось зняти плаття щоб не вимазати його,і мити підлогу.
Я помила підлогу,вдягнула плаття і вирішила помаленьку йти. На часах було 17:30,я закрила будинок і пішла. Ішла я помало,тому коли прийшла було без двох хвилин шість.На вході до лісу сидів.....Хвостик?Я здмвовано глянула на нього але привіталась і обняла його.Він кудись повів мене. Ми прийшли на той самий обрив. Там стояв столик з їжею та вином.Хвостик показав мені щоб я сіла,а сам зник в кущах,а вже через хвилину  я почула ніжний поцілунок у щоку,і побачила за столиком Марка
–Привіт принцесса)-сказав Марк і поцілував мою руку.
-Привіт)
-Думаю ти не образилась,що я от так зник зранку?-спитав Марк з очима як у провинившоїся дитини.На це я засміялась і сказала.
-Звісно,ні!
-Лі.  Я привів тебе сюди бо хочу сказати дещо важливе...

Мій вовк🐺🖤Where stories live. Discover now