5 глава

1.7K 122 8
                                    

Pow Лі.
Я думала чому Марк втікає....від запитань?
Мені стало сумно,і я роздумуючи,пішла до лісу,туди куди водив мене хвостик....
Дійшла я бистро....Я сіла на край обриву і дивившись в даличину роздумувала.........Тут я почула щось тепле у себе на плечі....я повернула голову і побачила хвостика,який положив свою голову до мене на плече і теж дивився в даличину.Я погладила його.
–Привіт,хвостику)ти мене налякав-сказала я і посміялась.Бо у хвостика був дуже смішний вираз обличчя . На це він помахав хвостом.
–Я піду бо вже сонце сідає) Бувай)- сказала я,і пішла додому.Їсти мені не хотілось,тому я лягла одразу ж спати.Зранку я проснулась від солодкого аромату квітів...Відкривши очі.Я побачила Марка з букетом в руках.
-Привіт принцесса)- сказав Марк.
-Привіт,а що ти тут робиш.-спитала я.
-Я приніс тобі сніданок.
-Дякую)-сказала я-Ось разом і поснідаємо.
-Я згоден)- сказав юнак.
Ми поснідали,і Марк запропонував погуляти лісом.І я все ж спитала про хвостика.
-А звідки ти знаєш про хвостика?І що буде як він нас побачить?!
-Не переживай,я теж дружу з хвостиком.А от звідки знаю,поки що сказати не можу.-відповів марк.Він...привів мене...до того місця куди водив хвостик.......Я цілу дорогу кликала Хвостика,марк на це загадково усміхався......в нього така усмішка....такі очі....він просто...ідеальний...) Здається я закохалась.....Коли ми прийшли на край обриву,я сіла а марк кудись відійшов.Я відчула,сильні,теплі,і такі ніжні руки на своїй талії....це був Маааарк)))Так приємно стало.Він приніс малину....він сів позаду мене і міцно але ніжно обійняв мене за талію і притис до себе......Я б сиділа так вічно але.....пора додому.Я запросила його на вечерю він погодився.Ми йшли додому тримаючись за руки.А коли я готувала вечерю він обнімав мене за талію а підборіддя поклав на плече.....так як ....хвостик)Ми поїли і пішли дивитись кіно.Але я заснула...Проснулась я зранку у ліжку в обіймах Марка)Він так мило спить я вирішила сходити в ліс але сама.Я прошептала Марку.
-Я в ліс до хвостика)-але він спить і нічого напевно не чує.Я взяла кістки і пішла.На вході у ліс сидів веселий Хвостик....
-Привііттт)Вибач що давно не приходила,я здається закохалася)-сказала я хвостику а він неначе усміхнувся)
-Його звуть Марк,і він сказав що ви  з ним знайомі)- вовк помахав хвостом.-Ну....я ,піду)Бувай- я обняла вовка і пішла.Дивно коли я прийшла додому Марка не було...Але був сніданок та записка....я поїла та взяла записку. В ній було написано.........

Мій вовк🐺🖤Where stories live. Discover now