21 глава

819 66 5
                                    

Ось і настав ранок, сьогодні день народження Паши.Зараз 08:00. Я встала сходила в душ і вирішила приготувати Паші сніданок.Так так так.....що ж приготувати. Хммм.О придумала, приготую сирники і каву.
Так все готово треба будити Пашу. Я пішла в кімнату де спав Паша ,сіла біля нього і ніжно поцілувала, він одразу ж відповів.
- Добрий ранок, коханий, з днем народження- сказала я й ще раз поцілувала його- а подарунок буде в ресторані, сподіваюсь тобі сподобається.
- Добрий ранок малишка))) Дякую.
- Вставай, вмивайся і йдем їсти.
- Добре зараз прийду.

14:00 в ресторані.
Ось всі близькі за столом сидять сміються ,говорять, всі окрім Марка.Він не приїхав.....Я так хотіла його побачити я сумую...
Ну що ж здається пора дарувати і свій подарунок.В ресторані була невеличка сцена.Я вийшла на неї та попросила мікрофон.Фух я хвилююсь. Так треба взяти себе в руки мені не можна хвилюватись.
Ну що ж почну.
-Паша.- всі гості включаючи Пашу обернулись на мене.Тут двері ресторану відчиняються і заходить Марк.Урааа він приїхав.Так це потім я продовжу.
- Я казала що твій подарунок чекає тебе тут так ось, ми разом не так давно, та я вже можу сказати тобі, що я тебе люблю і цей подарунок переверне наше життя з ніг на голову.Вийди сюди будь-ласка.- він вийшов на сцену, уважно слухаючи що я кажу і усміхаючись.-З днем народження коханий- сказала я і вручила йому коробочку з тестом.
Він почав обережно розв'язувати бант на коробочці.Відкрив її і просто був в шоці.....

Мій вовк🐺🖤Where stories live. Discover now