17 глава

942 77 6
                                    

В мене було особливе почуття, такого я раніше не відчувала, а саме відчуття того що Марк живий, я впевнена на 100% , я ніби відчувала його...Ми з Пашою пішли на кухню.Мдааа.Уявіть ситуацію.Дві дорослі людини готують сніданок.
А тепер як це відбулося насправді😂Я сиджу на підлозі, вся в муці...Що ж відбулося перед тим?) Ми зайшли на кухню і я почала готувати млинці.Паша підійшов та обійняв мене ззаду.Я скориставшись нагодою висипала на нього муку.Ну і почалася війна. Пхахапхзах.Він взяв муку і кинув мені в лице. Та біля мене були курячі яйця😂і я кинула йому яйце в живіт.Яйце розбилось об його прес.О божеее.Він зняв футболку. Його прееееес😍 В нього є татуу о боже.Я здається дуже довго дивилась на його ідеальне тіло.Тому він вивів мене з якогось трансу, своїм хриплим голосом.
-Подобається ?)- з усмішкою до вух запитав Паша.
-Нііі..тобто так...нуу..-почала говорити я. Я почервоніла. Блінн як соромно😂.
-Та ладно тобі)-сказав він і обійняв мене-Ти така мила коли соромишся.Ти чого?)😂-він підійняв моє обличчя за підборіддя так що я зустрілась з його сірими очима?Блін ніяк не звикну.І поцілував...
Які в нього губи.Ммммм.Вони зі смаком м'яти та сигарет.Він що курить?В нас закінчилось повітря, тому довелось відірватися.
-Що це було?- запитала я і усміхнулась.
-Але ж тобі сподобалось)-сказав теж усміхаючись він.
-Ну Пааааш-пронила я-Я хочу їсти- сказала я дитячим голосом.Він усміхнувся і знов поцілував мене.І звісно я відповіла.Все я вирішила що відповім йому ввечері)Блін який він хороший.
-Сідай зараз я щось приготую малеча)- сказав він.
-А чому малеча?-спитала я.
-По-перше, твій голос- засміявся Паша-По-друге,я вампір.Тому мені давно вже не 20.Хах.А тобі не подобається?- запитав він.
-Подобається😳😊)- відповіла я.
Тут хтось постукав у двері.
-Я відчиню - сказала я.
Встала і хотіла вже вийти з кухні та Паша зловив мене за талію та поцілував в щічку😄Блііін як це милоооо я не можу просто.
Я все ж вибралась та пішла до дверей...

Мій вовк🐺🖤Where stories live. Discover now