Я заснула на колінах Марка.Коли проснулась то побачила що ми не в залі а у спальні.Марк міцно обіймав мене ,вперся носом в моє волосся і усміхався...Це було дуже мило я усміхнулась і поцілувавши його почала вибиратись з обіймів. Та я випадково розбудила Марка.
–Ти вже поснулась принцесса?)- спитав він.
-Так,а скільки годин?-поцікавилась я.
-15:00-
-Ого,довго ми спали...-сказала я.-А йдем до лісу?...- зробила миле лице.....
–Так,ідем...я познайомлю тебе з сімєю...і не тільки так як я вожак стаї.-сказсв Марк.
-Я в душ)- гукнула я вже в ванній.Я прийняла водні процедури переоділась,і вийшла.В залі сидів вже зібраний Марк.Він сидів на дивані жо мене спиною....і я звісно...вирішила його....НАЛЯКАТИИ ...Я підкралась до нього...і крикнула взаді.
-Я ГОТОВАААААА)- і запригнула йому на руки.На цк він лиш загадково усміхнувся.
-Ти зовсім не злякався?-спитала я сидячи на його руках він обійняв мене за талію а я його за шию...
-Я-Вовк,я почув твій запах це перше,а друге в мене ідеальний слух,я чув як закрились двері в ванну і чув кроки...тому зовсім не злякався) - усміхнувся Марк...і поцілувава мене,я відповіла на поцілунок.Я відірвалась і сказала:
-Ідем в ліс?
-Ідем ,ідем-усміхнувся Марк і коротко поцілував мене.
Ми встали і за руки пішли до лісу...Коли ми прийшли Марк сказав:
-Щось з стаєю,я вимушений перетворитися на вовка...просто іди за мною...я заведу тебе в безпечне місце...
-Будь-ласка повертайся бистріше мені страшно....-я заплакала,і почула вистріл.Марк вмить перетворився на Хвостика,і так як він сказав ішла за ним...Ми прийшли до якоїсь печери.Я почула скавуління...В печері було багато проходів ми йшли хвилин 5 по заплутаним стежкам...Зайшли в якесь приміщення....там були.......