11 глава

1.2K 100 4
                                    


Коли ми прийшли додому....то побачили....що по дому...наче ураган пройшов.Все розкидано,перевернуто...На столі лежала записка...
,,–Якщо ти ,не заспокоїш своїх вовків...ми вб'ємо тебе...думай....”- прочитала я в голос.
–Не бійся вони нічого нам не зроблять)- сказав Марк обіймаючи мене. Я вірю йому...тому,що...люблю...Ми поцілувались.
Тут в одній з кімнат щось впало та розбилось...Марк швидко зреагував сказавши:
-Чекай тут...нікуди не йди-він поцілував мене.Він перетворився на вовка і побіг на звук.Потім я почула крик людини.Але як просив Марк не виходила.Через хвилин 5 прийшов Марк.
М: Не бійся, він тепер нас не потурбує.-він сів на крісло-Іди до мене)- усміхнено сказав Марк.Я підійшла і сіла йому на коліна,обняла його і поклала голову на плече.
М: Ну...маленька не плач....все добре.-я усміхнулась і ще сильніше обняла його.Він підняв мене на руки.
М: Ходімо спати...принцеса - зівнувши сказав марк.Я засміялась та кивнула.Ми перевдягнулись та лягли.
М: Щось не спиться...ходімо їсти????
Л: Ну пішли.
Ми пішли на кухню.В холодильнику був суп,Я варила його вчора.Нагрівши суп я поставила його.Але Марк сидів за столом та засинав.Я відвернулась за ложками і почула якийсь невідомий звук.Я обернулась...і побачила....Все лице Марка було вимазано морквою та іншими інградієнтами супу....
Я впала на землю і дико заржала😂😂😂Так не засміялась а заржала...Напевно Марк заснув і впвав лицем в тарілку.Я не могла на нього подивитись бо знов починала заливатись сміхом.Марк встав та пішов вмиватись.Я заспокоїлась та сіла їсти.Марк зайшов на кухню з ображеною мордашкою.Від цього я виплюнула весь суп та знов почала сміятись😂Марк напевно образився,тому що пішов спати.Я доїла помила посуд, і пішла в спалню.Марк лежав,на своїй частині ліжка.З закритими очима, але не спав.Я підійшла лягла біля нього, поклавши голову на груди ,обняла його за талію.Він навіть не аорухнувся.Напевно дуже образився.
-Ну вибааач,це справді було дуже смішно...-Я встала на лікті та почала цілувати його: в губи , в ніс, в лоб, кругом.Він відкрив очі, усміхнувся перевернув нас,так що я опинилась під ним і почав мене цілувати.
-На тебе не можливо ображатись...принцеска-сказав Марк і знов поцілував мене.
-Давай спати- спитав він,я кивнула.
Він ліг я лягла йому на груди і обняла він також обняв мене і поцілувавши мене в маківку прошептав:
- Солодких снів принцеса.
-Солодких снів- відповіла я йому,і провалилась в сон....

Мій вовк🐺🖤Where stories live. Discover now