20 глава

875 66 16
                                    

- Я їду в Київ)Навчатися і думаю залишусь жити там, але буду дуже часто приїзжати. Бо без вас і без всього цього я не зможу...Я їду сьогодні ввечері)- сказав Марк.....Як? Я не зможу без нього.....Він моя найближча людина...Він як брат...Він знає мене з дитинства...
Я почала плакати...хлопці обернулись до мене.
-Що таке малишка?- спитав Паша.
-Ну принцеса...не плач я ж пообіцяв що буду приїзжати...ти теж стала мені як сестра але так треба...- сказав марк.Я заспокоїлась.
-Малишка іди до мене- сказав Паша, Я обняла його і вперлась носом йому в шию. Коли ми перестали обійматись, я підійшла до Марка.
-Я буду сумувати...- прошептала я і обняла марка, він обняв мене у відповідь.
- Я теж..- сказав Марк.
Пройшов місяць👁👁🖤
За цей місяць майже нічого не відбулося...Марк тоді поїхав, але як і обіцяв приїзжає часто майже кожні вихідні...Завтра субота і у Паші завтра день народження. Марк приїде Паша покликав близьких друзів і ми підемо в ресторан.І ще є одна дуже хороша новина як для мене......
Я вагітнаа))
Я ходила до лікаря і він це підтвердив, я на другому тижні...Я така рада🖤.Думаю Паша теж буде радий.Я пішла в аптеку і спеціально купила тест.Прийшла додому зробила все що треба.Тест був позитивний.Ну блін логічно😂.Я поклала його у красиву коробочку.Як для браслета...Перев'язала стрічкою і заховала.
Зараз вечір 17:00 скоро прийде Паша.Він влаштувався на роботу .Він лікар стоматолог😂Я його боюсь😂😂😂
Буду гріти вечерю він прийде в 18:00.Я підігріла запечену курку і картошку і сіла чекати Пашу.Через 5 хвилин двері відкрились і прийшов Паша.Ми повечеряли сходили в душ і лягли.Я лежу на Паші а він обіймає мене за талію.Він вже спить а я ніяк не можу заснути.Я дивлюсь на нього...Він ідеальний... Я люблю його🖤.
Блііін.Але ж він вампір і вовк...а я..вагітна від нього...дитина буде вампіром? Можливо я теж маю стати вампіром?Ну можливо це й на краще...Побачим, ну головне щоб дитинка була здорова...

Мій вовк🐺🖤Where stories live. Discover now