Te rog ,nu te numi "crestin" doar pentru ca te-ai nascut ortodox , baptist sau penticostal.
Nu te numi " crestin" daca mergi saptamanal la biserica,daca te spovedesti,daca citesti carti de rugaciuni,daca faci parte din cor,daca esti lider de inchinare,etc . Poti sa faci toate astea ,dar daca inima ta nu e la Dumnezeu,degeaba!
Nu conteaza cat de religios te crezi,daca in momentul in care ai iesit pe usa bisericii incepi sa te comporti ca si cum nu L-ai cunoaste pe Dumnezeu,e clar ca nu esti crestin.Prea multi oameni se autointituleaza
"crestini" ,insa faptele lor dovedesc contrariul. Ce exemplu le dati voi necredinciosilor daca va imbatati,injurati,urâți,sunteti invidiosi,razbunatori,va certati,faceti sex inainte de casatorie cu o multime de fete sau baieti,traiti in pacat,etc .?Acum,nu ma intelege gresit,nu spun ca un crestin e perfect. Da,un crestin poate cadea in pacat. Insa nu va trai niciodata in pacat. Pentru ca Iisus l-a salvat. Pentru ca prin "nasterea din nou" El l-a spalat de pacatele sale si l-a schimbat. E o persoana noua! "Căci, dacă este cineva în Hristos, este o făptură nouă. Cele vechi s-au dus, iată că toate lucrurile s-au făcut noi"(2 Corinteni 5:17-19).
Iar arunci cand un crestin pacatuieste,Duhul Sfant il va convinge de pacatul sau si il va aduce la pocainta. Iar Dumnezeu il va ierta.
Multi spun ca ei cred in Iisus,ca au credinta in suflet.
Dar daca ai crede in Iisus,ai face ce spune El si ai cauta sa Il cunosti. Daca credinta ta ar fi reala,atunci cu siguranta ti-ai trai viata pentru El. Nu,nu vorbesc de religie. Caci religia e moarta. Vorbesc de Iisus,care e viu!
Nicio activitate religioasa nu va putea vreodata sa inlocuiasca o relatie autentica cu Iisus!More Jesus,less religion!
Daca spui ca ai credinta in Dumnezeu,atunci de ce traiesti ca si cum El nu ar exista?
CITEȘTI
Ziua in care Iisus m-a salvat
SpiritualAceasta nu este o carte despre religie.Aici pur si simplu va voi povesti cate putin din experientele mele cu Dumnezeu(daca as povesti tot ce experimentez in fiecare zi in calatoria mea spirituala alaturi de El ,mi-ar lua toata viata sa scriu aceasta...