1. Ce nu te ucide, te face mai puternic. E atat de adevarata vorba asta. Nu am ce sa adaug.
2. Nu conteaza cat de departe crezi ca esti de Dumnezeu. Fa un pas sincer spre El si El va face restul pasilor spre tine. Daca iti doresti din inima sa Il regasesti,Il vei regasi.
3. A te iubi pe tine nu inseamna mandrie. Iubirea de sine e buna. Nu trebuie sa te urasti,pentru ca Dumnezeu te iubeste. Daca El te iubeste,tu de ce esti incapatanat si te urasti? Crezi ca Dumnezeu vrea sa te urasti si sa iti spui cuvinte urate? Aici nu vorbesc despre mandrie. Mandria te face sa spui "Eu sunt cel mai minunat si ma iubesc atat de mult. Eu Eu Eu" . Vorbesc despre iubirea de sine care te face sa spui " Dumnezeu ma iubeste si ma iubesc si eu. Am defecte si fac greseli,dar Dumnezeu ma ajuta sa le indrept. Sunt simpatic. Sunt o faptura minunata pentru ca Dumnezeu m-a creat." . Nu are rost sa iti petreci viata in ura de sine. Am fost acolo,am trecut prin asta. Dumnezeu m-a ajutat sa ma iubesc.
4. Dumnezeu nu te paraseste niciodata,DAR NICIODATA (vorbesc despre oamenii nascuti din nou,copii ai Lui).
5. Nu trebuie noi ,ca si crestini, sa Ii fortam pe ceilalti sa vina la Hristos. Nu iese bine,crede-ma :)) . Nici Iisus nu i-a fortat sa creada in El. El le spunea Adevarul si cine avea urechi de auzit,auzea. In loc sa incercam din greu sa ii convingem ,mai bine ii iubim si le spunem despre El intr-un mod care sa nu forteze. Cu dragoste si cu blandete.
6. E ok sa nu ai toate raspunsurile.
7. Oamenii raniti ranesc alti oameni. E valabila in multe cazuri.
8. Nu ii lasa pe altii sa te defineasca. Nu ei spun cine esti. Dumnezeu spune cine esti tu in Hristos. Esti iubit si pretuit de Dumnezeul Universului. De ce iti pasa ce spun altii despre tine?
9. Frica e un sentiment normal atata timp cat nu te controleaza.
10. Frumusetea vine din interior. Si acneea sau alte defecte fizice nu te definesc.
11. Viata traita cu Dumnezeu merita traita. Este absolut minunat sa traiesti cu El. El nu vrea ritualuri religioase si inimi de piatra. El vrea o relatie sincera de prietenie cu tine.
12. Ca zilele rele nu dureaza o vesnicie. Ramai pozitiv pentru ca si din experientele negative inveti ceva.
13. Parerile oamenilor despre tine vin si pleaca.
14. Oamenii vin si pleaca.
15. Un crestin nu isi poate pierde mantuirea. Dar poate afecta relatia sa cu Dumnezeu. Si e un lucru deloc placut sa ai relatia cu El afectata.
16. Nu trebuie sa te grabesti sa ai o relatie. Va veni si timpul tau. Mai bine in perioada asta de singuratate apropie-te de Dumnezeu si investeste in tine.
17. Sa cunosti lucruri despre Dumnezeu nu e acelasi lucru cu a-L cunoaste pe Dumnezeu. De exemplu,poti cunoaste lucruri despre Bill Gates, dar asta nu inseamna ca il cunosti personal.
18. Nimic nu se compara cu Dumnezeu.
CITEȘTI
Ziua in care Iisus m-a salvat
SpiritualAceasta nu este o carte despre religie.Aici pur si simplu va voi povesti cate putin din experientele mele cu Dumnezeu(daca as povesti tot ce experimentez in fiecare zi in calatoria mea spirituala alaturi de El ,mi-ar lua toata viata sa scriu aceasta...