Un copil care isi tine strans ursuletul

92 11 6
                                    

Iti amintesti cand erai doar un copilas cu un ursulet? Majoritatea dintre noi am avut un ursulet pe care il iubeam,il strangeam in brate cand ne era teama. Simteam nevoia de protectie. Ce s-a schimbat acum? Poate ca nu mai credem in protectia magica a unei jucarii,dar inca avem nevoie sa ne simtim in siguranta. In siguranta din punct de vedere spiritual sau emotional. Ce faci cand totul se prabuseste in jurul tau? Ce faci cand esti trist sau ti-e frica? Unde fugi? Daca te doare trupul,mergi la doctor. Dar ce faci daca te doare sufletul? Ce poate repara un suflet pierdut in adancimile tristetii? Sunt destule lucruri pe care le poti face ca sa te simti mai bine,dar cel mai relevant este Dumnezeu. De cate ori sunt suparata vorbesc cu El si ma descarc. Stii cand te destainui celui mai bun prieten? Asa este sentimentul cand te destainui lui Dumnezeu. Numai ca El stie exact ce simti. Un prieten incearca sa inteleaga,nu intotdeauna reuseste pentru ca nu poti sti ce e in inima cuiva. Dar Dumnezeu stie. Un alt lucru care merge sa iti aline durerea este Biblia. Nu stiu cum,dar recent am observat ca daca sunt suparata si incep sa citesc din Biblie (dupa ce am vorbit cu El despre ce am pe suflet. Pentru ca altfel intru in negare fata de ceea ce citesc. De exemplu daca e un verset pozitiv,il transform in mintea mea intr-unul negativ,depresiv) .
Unii zic ca tristetea e o alegere. Poate uneori e. Dar mai degraba as zice ca tristetea e un sentiment pe care toti il experimentam. Nu putem alege sa fim tristi decat daca suntem intr-o continua negare a fericirii. In alte cuvinte,daca esti trist nu e ok sa te adancesti si mai mult in tristete. Vorbeste cu El. Eliberaza-te de durere. Traieste viata. Citeste carti. Iubeste. Lasa-te biruit de iubirea lui Dumnezeu.
Asa cum un copil isi tine in brate ursuletul,asa tine-te de Dumnezeu. El e asemenea lunii care ne priveste de pe cer. E asemenea vantului pe care desi nu il vezi,il simti.

Ziua in care Iisus m-a salvatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum