Iubit de Dumnezeu

216 23 13
                                    

Stii sentimentul ala,cand esti iubit?
Parintii te iubesc,unii prieteni te iubesc.Poate ai un iubit/o iubita care te iubeste.

Dar cand stii si simti ca Dumnezeu te iubeste...Doamne... nici nu am cuvinte sa scriu. Ce cuvinte pot eu sa folosesc ca sa iti vorbesc despre dragostea Lui? Niciun cuvant nu poate sa curpinda ce simti atunci cand stii ca El te iubeste,cand ii simti Prezenta.

Cel mai bine Il simt pe Dumnezeu noaptea,cand toti dorm,iar eu ma pun in pat si dau drumul la muzica de inchinare.
Atunci ma simt cel mai aproape de El.
Stau si ascult muzica,cant,plang. Vai,dar de cate ori prezenta Lui m-a adus pana la lacrimi! 😭😭❤❤❤ (si nu sunt singura)

Cand stau acolo,doar eu cu El,simt ca absolut nimic in jur nu mai conteaza. Ma apropii de El,ma indragostesc de El pe zi ce trece. Dumnezeu e o fantana de iubire. Toti cautati iubirea,toti tanjiti dupa ea.
De ce nu veniti sa beti din fantana iubirii? De ce nu vreti sa traiti cu Dumnezeu?
Toti anii in care am trait fara El(doar eram constienta ca exista,nu aveam o relatie personala cu El) sunt ani pierduti! Serios va spun! PIERDUTI!

Nu pot sa descriu cate simt cand sunt cu El. Si daca as incerca sa scriu aici ce simt cand sunt cu El,n-as putea sa surprind cu adevarat sentimentele.

Tu,cititorule,crezi ca vreau sa te indoctrinez cu asta? Gresesti. Tot ce vreau e sa impartasesc cu tine experientele mele. Vreau sa simti si tu ce simt si eu si alti crestini nascuti din nou.

Cand Il accepti pe Iisus in viata ta,nu numai ca acest lucru te duce in rai,dar iti aduce si raiul in suflet. ❤💚💜💙💞💖💓💓😍😍😍

Ziua in care Iisus m-a salvatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum