Cartea de psihologie

94 12 3
                                    

Ma uitam prin jurnalele mele vechi si am gasit ceva interesant.
S-a intamplat acum un an ,cand trebuia sa ducem cartile la scoala. O fata imi ceruse cartea de psihologie sa isi faca vant cu ea. Si i-am dat-o.
Apoi m-am luat cu vorba cu alti copii si am uitat de carte. Si cand sa dau cartile,doamna diriginta constata ca lipseste o carte: cartea de psihologie. Am intrebat fata respectiva ce a facut cu ea si ea mi-a zis ca a pus-o pe banca dupa ce si-a facut vant cu ea. Poate ma crezi naiva,cititorule. Si poate ai dreptate. Dar din lucrurile astea invatam,nu?
Doamna diriginta mi-a zis ca trebuie sa o platesc. Ma asteptam la o minune. Ma asteptam ca Dumnezeu sa ma ajute sa gasesc cartea in clasa. Am cautat-o bine,dar nu am gasit-o. Probabil era deja data la carti. Poate fata careia i-am dat-o a pus-o la ale ei si le-a dus doamnei diriginte. Nu sunt sigura 100% ,orice e posibil. In fine..
Recunosc ca ma suparasem pe Dumnezeu pentru ca am crezut ca nu ma ajuta. Fie cineva (nu vreau sa dau neaparat vina doar pe fata aia) a furat-o ca sa faca numarul de carti,fie cineva a luat-o din greseala. Si I-am zis " De ce sa platesc eu pentru 'greselile' altora?" si am simtit ca El a raspuns " Exact asta am facut Eu".
Exact asta a facut El cand a murit pe acea cruce pentru tine si pentru mine. Are sens? Nu,nu are sens. Dar asta inseamna dragostea. Dragostea nu cunoaste limite si depaseste ratiunea.
Auzind asta de la El,nu am mai avut ce sa spun. Tot El mi-a zis si sa nu ma mai stresez,caci o sa fie bine.
Si am lasat-o asa. Mi-am cerut scuze ca L-am invinovatit.
Peste cateva zile am aflat ca mami a vorbit cu doamna diriginta si dansa a zis ca nu mai trebuie sa platesc,caci o colega are doua carti de psihologie si acum iese numarul cartilor. (nu aceeasi,e o fata care daca imi amintesc bine,lipsise de la scoala in ziua aia) .
Stau si ma gandesc ce cai interesante si diferite are.

Ce ar fi sa avem incredere in El,cititorule? Lucrurile nu ies intotdeauna asa cum am vrea noi,dar El stie mai bine. Toate lucrurile lucreaza spre binele celor care Il iubesc pe Dumnezeu. Fii curajos si ai incredere in El!

Ziua in care Iisus m-a salvatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum