Stateam si ma gandeam la dragostea Lui.Sunt multe de spus despre iubirea Lui,insa am sa ma rezum la cateva aspecte.El e Rege si stapaneste peste toate. El e Creatorul a tot ce vedem cu ochii,dar si a tot ce nu vedem.
Cand a creat muntii,acestia au ascultat de El. Cand a creat florile acestea au ascultat de El.
Chiar si marea si vantul asculta de El.
Dar cand ne-a creat pe noi,noi nu am ascultat. Ne-am facut rau singuri,ne-am adus moartea.
Dar cine credea ca El va avea un plan atat de uimitor?
Dumnezeul universului ,Cel care a creat milioane de galaxii,miliarde de stele,armate de ingeri care Il lauda. El a lasat jos coroana Lui si a luat forma umana. Stia ca urma sa fie batut,torturat ,biciuit si apoi rastignit. Stia ce avea sa ii facem. Creatorul-batjocorit si torturat de propria Lui creatie,de lucrarea mainilor Lui. De ce? De ce a permis asta? Putea sa ne lase sa ne inecam in pacatele noastre,si dupa sa ne arunce la gunoi ca pe niste jucarii stricate. Dar nu.. El a ales sa ne salveze.In momentele Sale de agonie nu a renuntat la noi. Fiecare picatura de sange a fost pentru noi. Putea atat de usor sa coboare,dar El a ales sa sangereze pentru noi. Va dati seama ce dragoste e asta?
Apoi a inviat si astfel a demonstrat biruinta asupra pacatului,victorie asupra dusmanului.
Dar atunci cand a murit s-a intamplat ceva uimitor: perdeaua Templului s-a rupt. In Templu,o perdea separa Sfanta Sfintelor – locuinta pamanteasca a prezentei lui Dumnezeu – de restul Templului, unde stateau oamenii.Numai marele preot avea voie sa treaca dincolo de perdea, o data in fiecare an,ca sa intre in prezenta lui Dumnezeu din partea intregului Israel si sa faca ispasirea pentru pacatele lor.
"Templul lui Solomon era înalt de 30 de coţi (1 Împăraţi 6.2), dar Irod a mărit înălţimea la 40 de coţi, potrivit scrierilor lui Iosif Flaviu, un istoric evreu din secolul întâi. Există o nesiguranţă cu privire la dimensiunea exactă a unui cot, dar este sigur să presupunem că această perdea era undeva la aproape 18 metri. Iosif Flaviu ne spune de asemenea că perdeaua era groasă de mai bine de zece centimetri şi că mai mulţi cai legaţi de ambele părţi nu o puteau rupe. Cartea Exodul ne informează că această perdea groasă era făcută din material albastru, purpuriu şi cărămiziu şi din in subţire răsucit.
Dimensiunea şi grosimea perdelei fac ca evenimentele care au loc în momentul morţii Domnului Isus să fie şi mai pline de importanţă. „Isus a strigat iarăşi cu glas tare şi Şi-a dat duhul. Şi îndată, perdeaua dinăuntrul Templului s-a rupt în două, de sus până jos" (Matei 27.50-51)."
Evrei 10.19-20 spune că cel credincios intră în Locul Preasfânt prin „sângele lui
Iisus Hristos, prin moartea Lui, a inlaturat zidul despartitor dintre Dumnezeu si om si acum ne puteam apropia de El cu incredere si cu indrazneala(Evrei 4.14-16).
Dupa ce ca L-am lasat acolo pentru pacatele noastre,El inca ne mai sterge lacrimile,inca ne mai linisteste si ne protejeaza.Inca ne mai incurajeaza. Asta e dragostea adevarata!
😭😭😍😍❤❤💔💔💚💜💙💕💕
CITEȘTI
Ziua in care Iisus m-a salvat
EspiritualAceasta nu este o carte despre religie.Aici pur si simplu va voi povesti cate putin din experientele mele cu Dumnezeu(daca as povesti tot ce experimentez in fiecare zi in calatoria mea spirituala alaturi de El ,mi-ar lua toata viata sa scriu aceasta...