Cum ma simt acum,ca L-am acceptat pe Iisus in inima mea

472 47 7
                                    

   Spun asta sincer. Să Îl accept pe Iisus că Mântuitor personal a fost cea mai bună alegere pe care am putut să o fac vreodată. ❤ Mulți oameni cred că " a fi creștin" înseamnă să te duci la biserică și să respecți ce îți zice religia. Însă nu asta înseamnă să fii creștin! Să fii creștin înseamnă să ai o relație personală cu El, să îți pui toată încrederea în El.

   Nici nu am cuvinte să descriu cât mă bucur că L-am acceptat! În El îmi găsesc refugiul. E adevărat, ca și creștin vei îndura multe (Matei 5:11,Matei 10:22,2 Tim. 3:12) și vei întâlni în drumul tău multe obstacole, însă El e mereu acolo (Isaia 41:10,Ioan 16:33,Psalm 46:1-3,2 Timotei 1:7,Psalm 55:22,1 Petru 5:7,etc). E adevărat că vei întâlni momente de suferință, însă El e acolo să îți șteargă lacrimile! Te va calma, El înțelege!
Pot să spun cu toată sinceritatea că El e singurul care a fost lângă mine cu adevărat de fiecare dată când simțeam că nimeni nu mă înțelege! El m-a înțeles și mi-a șters lacrimile!
Nici nu pot să explic câtă bucurie simt când mă gândesc la El! ❤  

   Atunci când cad, El mă ridică. Atunci când dau greș, mă duc la El și îmi cer iertare, iar El e acolo să îmi spună "Te iert. Știu că regreți cu adevărat ce ai făcut. Hai să o luăm de la capăt".
   E minunat! Atunci când un ateu îmi spune că nu există Dumnezeu, e ca și cum mi-ar spune că nu există oxigen. Dacă nu aș fi experimentat iubirea, pacea, compasiunea și iertarea Lui, probabil i-aș fi dat dreptate ateului. Însă atâta timp cât am simțit toate astea, atâta timp cât L-am simțit pe Dumnezeu cu adevărat, nu pot decât să spun " Slăvit să fie Domnul!", El e cel mai minunat lucru care mi s-a întâmplat! 

 Însă atâta timp cât am simțit toate astea, atâta timp cât L-am simțit pe Dumnezeu cu adevărat, nu pot decât să spun " Slăvit să fie Domnul!", El e cel mai minunat lucru care mi s-a întâmplat! 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Ziua in care Iisus m-a salvatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum