Te-ai fi asteptat vreodata ca persoanele la care tii,persoanele apropiate tie sa iti distruga increderea de sine?
Eu nu. Se presupune ca aceste persoane trebuie sa te incurajeze,sa te faca sa te simti bine in pielea ta.
Dar nu e asa in toate cazurile. Daca te regasesti in aceste fraze,lasa-ma sa iti spun un lucru: nu conteaza parerea oamenilor despre tine. Stiu,doare. Mai ales cand insultele subtile vin din partea oamenilor iubiti.
Nu am fost niciodata o fata cu incredere in mine. Iar ultima picatura de incredere mi-a fost furata de o persoana care ar fi trebuit sa ma ridice. Apoi mama imi spunea mereu " Ai incredere in tine! ". Mama,cum sa am incredere in mine daca una dintre persoanele care s-ar fi presupus ca trebuie sa fie alaturi de mine m-a facut sa ma simt ca o neputincioasa?
Si au fost si altii.. Le simteam privirile care judecau. Ma ardeau. Fiecare soapta spusa pe la spate. Micile glume subtile si pline de ironie. Si toate asta pentru ca am ales sa fiu eu intr-o lume care cerea oameni trasi la indigo.
Incet-incet,mi-am pierdut total increderea in mine. Iar faptul ca au inceput sa imi judece credinta,m-a intristat si mai tare. Restul oamenilor nu aveau curajul sa imi spuna in fata ce gandesc despre mine. Ma vorbeau pe la spate. Ii simteam. Daca ma vedeau entuziasmata la ora de religie sau cand vorbeam despre Dumnezeu la o alta ora,incepeau sa isi dea coate.
Imi amintesc si acum cuvintele persoanei despre care am vorbit mai sus. (o sa o numesc X) . Despre faptul ca citeam Biblia " Nu poti sa fii si tu normala?" , "Mai lasa Bibliile". Despre faptul ca ascultam muzica crestina "Muzica normala nu stii sa asculti si tu?" , "Esti o ciudata" . Ma numea ciudata. Cred ca m-a numit ciudata de 100 de ori,la modul cel mai serios. Citez ce am scris in jurnal in 2017 :
"Cui ii pasa de mine? Cui ii pasa daca cuvintele lui/ei ma ranesc? Cui? Nimanui de aici nu ii pasa. Doar lui Dumnezeu ii pasa. Ia-ma acasa! Urasc locul asta! Unele persoane ma vad ca pe o fetita proasta si indoctrinata care nu stie nimic " (mai tarziu fetita asta avea sa se transforme in femeie)
"Chiar X are grija sa imi aminteasca in fiecare si ca nu stiu nimic si ca sunt ciudata. << N-am mai intalnit pe nimeni ca tine >> . Si cate altele mi-a zis. "
La un moment dat chiar am crezut ca am eu o problema. Am crezut ca poate X imi vorbeste asa din cauza comportamentului meu ciudat,ci nu din cauza credintei mele. Dar Dumnezeu mi-a zis atunci (si sunt sigura ca a fost El,pentru ca eu credeam ca e vina mea) : "Comportamentul tau ciudat e ca Ma cauti,citesti Biblia,asculti melodii crestine? Da,comportamentul tau e ciudat pentru el. Sa ai o pasiune nu e ciudat,mai ales daca acea pasiune sunt Eu."
Dar am invatat. Dumnezeu m-a invatat si mi-a aratat cine sunt eu in ochii Lui.
M-am saturat sa caut sa fiu placuta oamenilor si sa ii impresionez. Cei mai multi cred ca sunt nebuna pentru ca Il iubesc pe Iisus si traiesc pentru El. Foarte bine. Nu imi mai pasa.
Lumea mereu te va judeca,chiar daca esti bun sau rau! Tu apropie-te de Dumnezeu,lasa-i pe ceilalti sa creada ce vor. Nu toata lumea te va placea,trebuie sa stii asta. Oricat ai fi de bun sau de priceput,unii oameni mereu vor gasi ceva de criticat la tine. Conceptiile de viata ale oamenilor sunt diferite si de aceea vor judeca mereu ceva diferit de ceea ce cred ei. Problema lor este ca nu judeca sanatos lucrurile,ci condamna. Una e sa crezi ca ce face o persoana nu e bine,alta e sa o insulti si sa razi de ea. Daca cineva te trateaza urat,aminteste-ti ca e ceva in neregula cu ei,nu cu tine.
Nu-i asculta pe cei care imprastie venin prin cuvintele lor. Asculta-L pe cel care iti vorbeste cuvinte dulci ca mierea. Daca esti nascuta din nou,nu trebuie sa iti faci griji. In ochii lui Dumnezeu esti frumoasa,iubita,unica,speciala, importanta,iertata,esti a Lui (valabil si pentru baieti).
Nu te uita la tine prin ochii lor. Uita-te la tine prin ochii Lui Dumnezeu.
Atunci cand Divinitatea te priveste astfel,nu mai conteaza ce zic ceilalti.
Doua melodii care m-au ajutat sa ma vad cum ma vede El sunt For King & Country - Priceless si Bridgit Mendler-You're something beautiful. Parca Dumnezeu imi vorbea prin acele melodii.
CITEȘTI
Ziua in care Iisus m-a salvat
EspiritualAceasta nu este o carte despre religie.Aici pur si simplu va voi povesti cate putin din experientele mele cu Dumnezeu(daca as povesti tot ce experimentez in fiecare zi in calatoria mea spirituala alaturi de El ,mi-ar lua toata viata sa scriu aceasta...