Haide să facem un joc de imaginație. O să asemănăm judecata din viața asta cu Judecata din viața de apoi.
Să presupunem că ești acuzat de o anumită contravenție ("Încălcare a legii penale, care, având un grad redus de pericol social, este pedepsită cu o amendă sau închisoare pe termen scurt.")
Ești în fața judecătorului. Ce ai face ca să scapi?
Mulți zic că faptele bune sunt puse in balanță cu faptele rele la Judecata din viața de apoi. Hai să vedem cum ar suna asta dacă i-ai zice judecătorului de aici:
-Domnule judecător,știu că am făcut această infracțiune,dar uitați-vă la aceste fapte bune pe care le-am făcut. Uitați..
Judecătorul ar râde de tine și ți-ar spune:
-Nu mă interesează ce fapte bune ai făcut. Eu te judec acum pentru infracțiunea pe care ai comis-o. Dacă toți ar veni și mi-ar spune că merită să scape de pedeapsă pentru că au făcut cândva fapte bune,atunci închisoarea ar fi goală,iar amenzile nu s-ar mai plăti.
Deci asta cu faptele bune nu a mers. Nasol.
-Vă rog să mă iertați,promit că nu o să mai fac asta niciodată.
Judecatorul spune:
-Tu îți bați joc de mine? Cum poți să îți ceri scuze acum? E prea târziu. Din moment ce te afli în sala de judecată,scuzele sunt de prisos. Ce am face dacă fiecare acuzat și-ar cere scuze aici?
Disperat,te întrebi ce poți să faci ca să scapi de închisoare. E clar că scuzele nu merg pentru că e prea târziu,iar faptele bune nu te pot salva de acest păcat.
Și dintr-odata cineva se ridică și spune:
-El nu este vinovat. I-am plătit amenda.
Te faci stană de piatră. Simți că ți se taie respirația. Cum se poate una ca asta?
Omul nostru îi aduce dovada judecătorului si cel din urmă zice că ești liber să pleci.
Ți-ai dat seama cine e omul din alegoria noastră?
Chiar dacă drumul judecății de aici este lung și complicat,eu cred că înțelegi ideea principală. Faptele bune nu te pot salva și nici dacă îți ceri scuze atunci deoarece va fi prea târziu.
Ce poți să faci este să accepți ceea ce Iisus a făcut pentru tine. Să te încrezi în El ca și cum te-ai încrede într-o parașută. Dacă ești într-un avion care se prăbușește nu ești nebun să încerci să zbori dând din mâini (de asta omul nu se poate salva singur). În schimbi,îți deschizi parașuta și te încrezi în ea,știi că te va salva.
Iisus e avocatul celor care Îl iubesc. Biblia spune "„Dragii mei copii, vă scriu aceste lucruri ca să nu păcătuiți. Dar dacă cineva dintre voi păcătuiește, avem la Tatăl un „Avocat". Acesta este Isus care pledează în mod corect în favoarea noastră,"
(1 Ioan 2:1 BVA)
CITEȘTI
Ziua in care Iisus m-a salvat
SpirituellesAceasta nu este o carte despre religie.Aici pur si simplu va voi povesti cate putin din experientele mele cu Dumnezeu(daca as povesti tot ce experimentez in fiecare zi in calatoria mea spirituala alaturi de El ,mi-ar lua toata viata sa scriu aceasta...