Bucuria

372 44 12
                                    

"Atunci când Îl accepți pe Isus în viața ta ca Domn și Salvator, o întreagă lume de bucurie nemaiîntâlnită anterior ți se deschide în față! Dumnezeu știa că viața pe pământ nu urma să fie perfectă și că vom avea inima frântă, vom suferi dureri și dezamăgiri de-a lungul zilelor noastre pe-aici. Pentru a combate aceste zile de durere sfâșietoare, El ne-a dat darul bucuriei pentru a ne ridica deasupra tuturor împrejurărilor vieții legate de pământ! Bucuria este o parte de Rai dată celor care Îl cunosc pe Isus ca Domn și Salvator. Bucuria este capacitatea de a simți în ființa noastră umană binecuvântările pe care Domnul le trăiește în ființa Sa Divină.

Bucuria este un produs solid, identificabil care rezultă dintr-o relație intimă cu Regele tuturor regilor.

Atunci când iei o decizie de parteneriat cu Isus și de a te supune Domniei Lui și autorității Lui, iei o decizie de a primi bucuria în viața ta. Bucuria nu este dependentă de nivelul câștigurilor tale, de sănătatea relaților tale sau de strada unde locuiești ci depinde doar de alegerea LUI prin toate dificultățile vieții tale. Când alegi să-I dai viața ta lui Isus Cristos, bucuria te alege pe tine!"

Sursa: aplicaţia Biblia ("Un salt de bucurie" dacă nu mă înşel)

Ziua in care Iisus m-a salvatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum