-Welcome Anais! - dergova nje mesazh ne direct.
anais_22 - Faleminderittt
josh19 - Pershndetje kush je ti?
anais_22 - Motra e Alan
Oliver_M18 - Si!?
aalan_97 - Po, Oliver, eshte motra ime. E takova ne shkolle nga mesuesja kujdestare.
feliss_88 - Amazing! Mireseerdhe Anais!!
anais_22 - Faleminderit.
Oliver_M18 - Welcome, nuk e besova per momentin hahaha. Familja jone po zgjerohet apo jo Eugenia?
euG_98: Po! :)
Ishim te shtepia e Alan dhe, meqe nata ishte shume e qarte, thame te benim nje campfire naten diku. Alan dinte nje version dhe shkuam te gjithe. Alan, une, Oliver, Anais, Felicity. Joshua ishte i zene dhe nuk mundi te vinte. Duke ecur rrugeve per te gjetur nje vend te pershtatshem, Alan mendoi te iknim nga pylli.
-Jam pak e lodhur oiii. - Felicity ndaloi dhe ferkoi kembet.
-Mundem? - tha Alan dhe e mori pas shpine. Felicity qeshi dhe filluan te ecnin... nuk e di por ndjeva nje gje te cuditshme ne shpirt... sikur... u merzita? Jo, do te ishte budallallek. Pasi gjetem nje vend te duhur ngritem tendat dhe ndezem nje zjarr aty. ne mbremje Florida bente fresk, ndonese ishim ne Gusht. U ulem rreth zjarrit dhe filluam te bisedonim per gjera te shumte qe te njihnim me teper Anaisin. Anais ishte 22 vjece, nga LA dhe ishte mesuese. Mesonte nivelin e ulet, klasa 1 deri klasa 4.
-Oliver dhe Eugenia... Alna me tha se ne nje fare menyra e doni njeri-tjetrin. tha Anais duke pare me simpati. Oliver qeshi dhe vuri krahun siper shpatullave te mia. Une u skuqa pak dhe ndenja e heshtur. Nuk dija cte thoja, jam e bllokuar...
-Kam edhe une nje histori te bukur ne adoleshencen time... diten e pare te shkolles u transferova ne nje shkolle ku nuk njihja askend. Klasa ishte mikpritese dhe e qete por.. dikush nga ata me bente pershtypje. Floket kafe te hapur, syte ngjyre gati-gati lajthi dhe nje buzeqeshje teper terheqese. Nje djale teper i qeshur dhe qe mesonte shume. Ai... ishte i preferuari im, my crush. Po ate dite, nga ora e fundit po ecja ne korridor dhe dikush me perqeshi. Nuk eshte se isha bukuri e rralle, por jo per t'u perqeshur... me pas me erdhen tri cuna afer dhe sikur donin dicka prej meje, u mundova t'i shmangia por ishte e pamundur. Me pas dikush therret dhe ata ikin. Ishte ai djali perseri. E pashe ne sy dhe ishte i shqeteuar ne isha mire. Me pas me tha se ishte e zakonte qe ata te silleshin me vajzat ashtu. Me pyeti per emrin dhe i thashe Anais. Ai quhej... Charlie! SIhte shume simpatik. NE u beme miq te ngushte por me pas ai u zhvendos ne New Jersey, ne vendlindjen e tij. Me pas nuk e pashe kurre me... eshte cudi qe akoma e kujtoj dhe me merr malli.
-Charlie? Me fal por pershkrimi yt me ngjan me nje kengetar...
-Charlie Puth? - tha Felicity
-Exactly! Anais... prit pak. - Oliver kerkoi ne telefon dhe gjeti kete fotografi kur ka qene i vogel
-Mos eshte ky Anais?
-Po! Ai eshte! Ju nga e njihni?
-Si?! Po ai ka kenduar kengen See You Again! (Jemi ne 2015, kur Charlie ishte ne fillim te karrieres, keshtu qe ai nk njihej edhe shume) - tha Alan
-Vertet... paska ndryshuar shume..- Anais tha teksa pa Charlie-n tashme te rritur pas shume vitesh.
Anais e pa me shume nostalgji...
-Mos u shqeteso, duhet ta takojme ne nje nga koncertet e tij, jam e sigurt qe do te te njohe!- i thashe.
-Por tashme eshte i njohur...
-Ka shume menyra dhe pse jo ta provojme! - tha Oliver plot shprese, por Anais ndihej e vetmuar.
U cua ne kembe dhe tha se nuk ishte mire. Deshironte te ikte ne shtepi. Alan e ndoqi dhe keshtu pati nje " deshtim " kampi i nates....
Me vone Alan me dergoi mesazh dhe me tha se Anais nuk kishte vene gjume ne sy dhe pinte vetem kafe.
-Ndoshta e merzitem?
-Ndoshta sduhet ta kishit bere ate gjetje fare...
-Sorry Alan, nuk e prisnim.
-Shpresoj te jete e nesermja me e mire Eugenia... Nuk dua qe ajo te vuaje per nje dashuri qe nuk ndodhi kurre...
-Shpresoj edhe une Alan...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DaniStilinski DDC per ty zmr!
Shpresoj tju kete pelqyer... mos ndoshta pas kesaj dot e kemi nje shoqeri ne krize... Mos ndoshta Anais sjell reflektimin ne jeten e secilit prej nesh? Si do te jete rrugetimit i secilit prej tyre pas ardhjes se Anais?
KejsiGerdeci
VOUS LISEZ
InstaLove [SHQIP] ✔️
Non-FictionKjo histori ben fjale per Eugenian, cila esht shume e fiksuar pas rrjeteve sociale vecanerisht instagramit duke mos lene pas mesimet dhe shkollen perkundrazi ajo shkelqen ne shkolle por mendon se bota pertej internetit eshte thjesht nje bote monoton...