29. InstaBackToSchool

35 4 16
                                    

- E shoh se po kaloni mire? - nje ze prishi te qeshurat, ai ishte... 

_youruglybadboy_ - Oliver hello!

euG_98 - Oliver?

oliverM18 - Keshtu duket. Une do t'ju jap nje lajmerim.... do te mbyll instagramin tim.

euG_98 - Ndonje arsye e vecante?

oliverM18 - Do te filloje shkolla dhe mamaja ime nuk me le shume ne pc.

euG_98 - Oh, vertet. Kamerat e survejimit bejne punen e tyre.

oliverM18 - Mirupafshim!

oliverM18 left the chat

_youruglybadboy_ -Wow cfare largimi.

euG_98 - I know right...

_youruglybadboy_ - Mos u merzit, do te flas une me te.

euG_98 - Faleminderit... por jane shume gjera qe une spo mesohem me to...

_youruglybadboy_ - Ndoshta koha do te sheroje gjithcka. Realiteti shpesh eshte i hidhur.

euG_98 - Ndoshta...

aalan_97 - Eh jeta. E di, eshte pak e cuditshme se si shume gjera nuk rrjedhin njesoj si dukur. dhe fundja, ndodh ne nje periudhe shume te shkurter xhanem. Si eshte e? 

euG_98 - What do you mean? 

aalan_97 - Ka shume gjera....

Alan po qendronte ulur ne park me nje fytyre pak te zbehte dhe te merzitur. Une gjendesha prane tij.

- Cfare ke Alan?

- Shiko Eugenia, jane disa gjera qe nuk jane te destinuara te ndodhin.

- Pse mendon keshtu? Jetes nuk i dihet.

- Ama une e di Eugenia, jam shume e sigurt. Fundja... historia jone po perfundon ketu. Valle cdo te behet tjeter.

- Pse je kaq i pashprese? - e pyeta me lot nder sy teksa vura doren ne krahun e tij. Ai ktheu koken dhe me dha nje buzeqeshje te hidhur, melankolike, qe fliste shume.

- Sepse e di... e di qe dashuria jone eshte e pamudur. Me vjen shume keq qe e them kete.... - Alan tha teksa me dha nje perqafim te fundit. 

- Alan...

- Shpresoj te me kujtosh sa here. Me kete....- dhe me jep nje kapele te zeze, kurse ai e kishte te bardhe. Ma vuri ne koke dhe buzeqeshi me shume. Edhe une i buzeqesha, ndonese lotet vazhdonin. 

 

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

- Faleminderit per kujtimet Alan

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

- Faleminderit per kujtimet Alan... do te e kujtoj sa here. Shpresoj te flas me ty nje dite...

- Shpresoj shume Eugenia... - ai u afrua dhe me dha nje puthje... ishte puthja e fundit...

-----------------------------------

D I T E   M E   V O N E

aalan_97 left the chat

_justjustin_ - iku edhe ky? Eh, cte ben shkolla.

euG_98 - Hiii Justinn si jeee?

_justjustin_ - Heyy!! Mire po ti?

euG_98 - Mire ja, pergatitje per te filluar shkolla. 

_justjustin_ - Tek ne filloi. 

euG_98 - SI jane te gjithe? Harry, Oliver.. Alan?

_justjustin_ - Oliver ka rene ne dashuri me duket. Ka nje vajze nga nje klase paralele. Thote se eshte dashuria e pare por une nuk e blej.

euG_98 - Pse? Fundja... edhe eshte ndoshta...

_justjustin_ - Liar, ka qene yti me pare apo jo?

euG_98 - Nejse, te tjeret?

_justjustin_ - Harry si zakonisht. Alan eshte shume i zene dhe nuk e takoj shpesh.

euG_98 - Po Andrea?

_justjustin_ - Kam kohe pa e takuar, sikur ka humbur.

euG_98 - EPo mire, shpresoj te jeni mire.

_justjustin_ - Po ti si shkon me shkollen? 

euG_98 - Skam filluar akoma por mire deri tani. Ky eshte viti i fundit. Shpresoj te kap degen qe dua. 

_justjustin_ - Well shpresoj dhe une per ty. Cfare te pelqen te behesh?

euG_98 - Te them te drejten nuk te jap nje pergjigje te sakte sepse nuk e di cfare mund te dal, por shpresoj per arkitekture.

_justjustin_ - Sa mire! Eshte bukur te jesh arkitekt.

euG_98 - Meqe ra fjala per deget,ti me duket kishe njohuri ne spanjisht?

_justjustin_ - Si! Soy amazing 😂😂

euG_98 - Ne fakt bere mire qe u gjende ne kohen e duhur. Dua te me ndihmosh me nje perkthim. 

_justjustin_ - Oh, shume mire, me thuaj fjalite me rradhe dhe jam ne rregull.

euG_98 - Pershendetje te gjitheve, jam Eugenia dhe vij nga Shqiperia. 

_justjustin_ - Hola todos, mi nombre es Eugenia y yo soy de Albania.

euG_98 - Jam ketu per te prezantuar Spanjen, nje shtet shume i bukur i vendosur ne Europen Jugore.

_justjustin_ - Yo estoy aqui para presentarles a España, un país bella localizado en el sur de Europa.

euG_98 - Me pelqen shume Spanja dhe dua qe nje dite te shkoj atje.  

_justjustin_ - A mi me encanta España y yo quiero ir allí un dia.

euG_98 - Me pelqen te kendoj dhe te kercej. 

_justjustin_ -  A mi me gusta cantar y bailar.

euG_98 - Faleminderit qe me degjuat. Kalofshi nje dite te bukur, mirupafshim!

_justjustin_ - Gracias por escucharme. Que tengan un buen dia, adios!

euG_98 - Yayyy faleminderit, ti qenke i mrekullueshem more!

_justjustin_ - E di, jam jam XD

euG_98 - Hahahah gezohem shume. Nejse, shkoi vone per mua. Shihemi se shpejti!! Mirupafshimm.

_justjustin_ - Ej, nuk me the perse te duhej?

euG_98 - Oh, se shpejti fillon shkolla dhe vjen Dita Nderkombetare e Gjuheve te Huaja.

_justjustin_ - Oh ne rregull, pac fat dhe suksese!

euG_98 - Edhe ti!! Naten e mire!

_justjustin_ - Naten!!

U shtriva ne shtrat dhe ora shkoi 12:00AM. Ishte 1 Shtator.... se shpejti fillonte shkolla dhe ishte viti i fundit. 

-------------------------------------------------

Hello njerezzz, shpresoj te kaloni nje dite te bukur se ketej nga InstaLove vetem shi do te kete. :(

KejsiGerdeci

InstaLove [SHQIP] ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora