31. InstaBirthday

31 5 8
                                    

Dhe kthimi ne shtepi ishte normal, mora autobuzin dhe zbrita ne stacionin prane shtepise. Mirepo nje siluete nuk me shqitej. Duke menduar se mos ishte tipi misterioz buzeqeshes, u ktheva:

- Seriozisht?

- Ca mi? - Ishte Johan. *facepalm*

- Kujtova se ishte nje cun.

- Kush, ky qe u kthye tani? - Johan ktheu pergjigje dhe ktheva koken. ISHTE AI! Ne lagjen ketej? Po sikur nuk e kam pare me pare?

- Me duket se ishte ne shkollen tende. - tha Johan dhe me hodhi krahun. 

- Ye, eshte. 

- Si ja kalove sot moterz? - me pyeti.

- Mire te themi? Muhabet si dite e pare dhe ca sqarime te vogla. 

- Se shpejti mund te te therras zonjush Arkitektja ee??- qesha lehte dhe arritem ne shtepi. Mikpritja ishte e ngrohte si gjithmone, madje edhe me mire se ditet e tjera. Ndonese shpirti brenda meje ishte ne nje kaos. Duke i shtuar edhe mister buzeqeshjen e dites se pare te shkolles...

Pasi hengra dreke me familjen, e kisha marre seriozisht punen e te mesuarit per kete vit. Arkitektura nuk eshte nje dege e thjeshte per t'u zgjedhur, por megjithate une e adhuroja vizatimin. Mora nje briosh dhe nje gote leng dhe u nisa drejt e ne dhomen e gjumit. Hapa kompjuterin de nisa te punoj me projektet dhe mesimet e reja. Me pelqente gjithmone te isha nje hap perpara te gjitheve, jo per t'u mburrur, por ja vlente. 12 vite kam dashur gjithmone te jepja maksimumin tim per t'u bere dikushi ne jete. Keshtu po ia arrij qellimit drejt deges qe doja te zgjidhja. 

Me pas, duke bere pushim... iu riktheva acc ne instagram. Pashe postime te reja te miqve, punime nga koleget e mir virtuale dhe dy mesazhe qe nuk doja...


feliss48 left the chat

noeeel left the chat

_just_justin left the chat

_youruglybadboy_ left the chat

........

Nuk kisha fjale, thjesht lote. U merzita, u tmerrova, u shokova, u bezdisa.

you left the chat

Ishte vendimi me i duhur qe duhet ta kisha bere para shume kohesh.....

*  *  *

6 tetor 2015

Ditelindja e Felicity. Dita nuk ishte ndonje gje e re. Mesim, gallate, nota dhe normalisht.. fletat dyshe. 

U ktheva ne shtepi, me e lodhur se kurre. Por doja ta uroja. Fundja kishte lene gjurme ne jeten time. 

E dashur Felicity.

Po te shkruaj keto dy rreshta per te te uruar diten me te bukur te jetes tende. Ti sot mbush 17 vjec dhe une te uroj shume vite te lumtura. Kemi kohe pa folur, e di? Me ka marre malli shume, por rruget u ndane dhe... nuk e di a do te flas me me ty si dikur. Shpresoj, shpresoj shume.

Te fala Joshuas~! Kalofsh mire.

Eugenia 

SENT...

... pas 1 ore e gjysme me erdhi nje pergjigje.

Pershendetje Eugenia,

E di, shume gjera kane ndryshuar por shpresoj qe ne ti ruajme kontaktet me njera-tjetren. Dua vertet shume. Faleminderit per urimin tend. Te gjithe jemi mire. Ke te fala nga Joshua dhe te tjeret! Shihemi!

Feliss

Okej, me pelqeu ky injorimi. Shume interesante. Shume. 

Ndonese me ngjalli shpresa per te folur perseri.... mu nderprene.

Tashme... duhet te behesha e forte, per te nisur nje shoqeri te re. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pershendetjeeee!!

Me ne fund gjeta pak kohe te lire per te perditesuar librin me nje kapitull te ri. 

Epo, shpresoj tju pelqeje! 2018 sapo ka nisur dhe pse jo, i uroj vetes kryevepra kete vit hahaha. 

P.S Mu desh pak te gjeja emrin e Johanit aktor ne realitet.

Daren Kagasoff as JOHAN

Daren Kagasoff as JOHAN

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

KejsiGerdeci  

InstaLove [SHQIP] ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon