25. InstaVSchool

42 4 5
                                    

Jemi te gjithe ne shkollen e vampirave! 

P.S. - Sorry for the music, por jam fiksuar shume me kete kengen. Nese keni zemer degjojeni XD, its korean hard rock, but a masterpiece. Fundja, ky kapitull ka pak vibe-n e animeve japanese. 

---------------------------------------------------------------------------------------------

oliverM_18 - Po sikur te bejme pak rikthim ne shkolle si thoni?

euG_98 - Nese do te isha nje shoqja ime, do te te bente block ne vend. Eshte ferr te kthehesh ne shkolle, si ikin ditet TT.TT

aalan_97 - Nuk e besoj se Oliver e ka per shkollat e zakonshme.

oliverM_18 - Yes, e kam per ndonje shkolle pak horror.

noeeel - nje jo nga une, ika! 

euG_98 - i ndihet era ketij qe ketu, kaq frike i paska? 

oliverM_18 - Rolet do t'i beni surprize kur te takohemi ne shkolle. Le te filloje shfaqja...

-----------------------------------------------------(Eugenia's P.O.V)--------------------------------------------------

Tokyo Ghoul High School (Any Tokyo Ghoul Lover ktu, this is for you, nk e kam pare sepse nk jm shum e animeve por e di permbajtjen... pak a shume edhe ate XD) 

Duke ecur ne ate korridor te erret, gjeta klasen time. Trokita ne dere dhe u ula. Ne fakt nuk kishte njeri. U ula ne banken e fundit diagonal me klasen, doja te isha larg te gjitheve... Well, ishte zgjedhja ime. Ne moment hapet dera me furi dhe futet Justin, i veshur si Dracula. Me siguri kishte zgjedhur ate vampirin klasik. Ngre doren per te pershendetur, e ul dhe ulet ne mes te klases. Me pas vjen Mesues Alan, mesuesi human dhe me simpatiku... mendohet. 

-Mirembrema klasa, wow sa shume persona. Presim edhe pak, shpresojme te kemi me shume kete vit shkollor.-tha Alan me nje habi "shume te dukshme" dhe ulet ne tavolinen e mesuesit. 

Troket dera dhe Oliver futet. Me nje shpate pas shpine, pershendet klasen dhe ulet paralel me mua, por necepin tjeter te klases. U beme 3.

-Okej, paskemi goxha per sot. Mund te prezantoheni.

O-Pershendetje, jam oliver, nje ninja i zones dhe luftetar i shkelqyer. 

Nje e qeshur ushtoi klasen... ishe imja. 

-Luftetar? Me fal por kjo shkolle nuk eshte per humanet. 

-Zihuni me vone, rradha!-nderpriti Alan

- Hello, Justin here, jam nje vampir i rrezikshem dhe-

dhe nje e qeshur tjeter degjohet.

- Je i sigurt se je i fuqishem? - Une dhe Oliver thame ne te njejten kohe. Ai pa i habitur dhe tere nerva nxori syte e kuq. U ul. une ula koken qetesisht, isha e lodhur... ne nje fare menyre. 

- Rradha per zonjushen qe po e ze gjumi? U ngrit me pertese dhe u prezantova.

- Eugenia. Demon. 

Toka u drodh dhe tre djemte u habiten nga zgjedhja ime. Demon eshte me i forte se keta dy. 

- Hm, shkolle tipike por jo per ty. Mos do te marresh jete njerezish? - pyeti mesuesi qetesisht.

-Hah, skam ndermend. Por nese me ngacmon...

-Un skam ndermend! -U dorezua Justin. 

-Atehere sot skemi gje te re meqe eshte dita e pare. Kalofshi mire. - Alan u ngrit dhe do te ikte, por Anais nuk e la.

InstaLove [SHQIP] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora